To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-23
Ogłoszenie nr 86514 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.
Oborniki Śląskie: Wykonanie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Oborniki Śląskie - część nr: 1 - Budynek Ośrodka Sportu i Rekreacji - Etap I.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRPO WD 2014-2020 Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.2 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT WrOF
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 73845
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
93193508100000, ul.
ul. Trzebnicka
1,
55120
Oborniki Śląskie, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
071 3103519, 3103536, faks
713 102 295, e-mail
inwestycje@oborniki-slaskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.oborniki-slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Oborniki Śląskie - część nr: 1 - Budynek Ośrodka Sportu i Rekreacji - Etap I.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.148.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe nr 1. Temat: WYMIANA PŁYT WARSTWOWYCH DACHOWYCH I ŚCIENNYCH. Opis: MONTAŻ PŁYT WARSTWOWYCH 1. PŁYTY ŚCIENNE Projektuje się wymianę płyt ściennych na nowe warstwowe z wypełnieniem pianką poliuretanową - 14 cm (? = 0,025 W/mK) W KOLORYSTYCE RAL kolor 1014 - jasny żołty, RAL kolor 7047 - jasny szary , RAL kolor 7040 - ciemny szary - w obu salach gimnastycznych. Płyty nie pełnią i nie mogą pełnić funkcji konstrukcyjnej . Miejsca podparcia płyt i mocowanie do konstrukcji ma wyznaczać istniejący szkielet konstrukcyjny budynku. Przed przystąpieniem do montażu płyt warstwowych należy opracować projekt warsztatowy -wykonawczy lekkiej obudowy. Projekt taki powinien zawierać dokładne zestawienie wszystkich niezbędnych materiałow oraz narzędzi potrzebnych do wykonania lekkiej obudowy. Należy rownież przedstawić rozwiązania wszystkich szczegołow charakterystycznych dla danego obiektu. Płyty ścienne mocować w układzie ( zaleca się pionowo) możliwym z uwagi na konstrukcję budynku . Wykonawca przed zamówieniem płyt ma obowiązek przeprowadzić pomiary na budowie . 2. PŁYTY DACHOWE AKUSTYCZNE . - Wymiana płyt dachowych na nowe z wypełnieniem z wełny mineralnej gr 18 cm (? = 0,025 W/mK)- zaleca się kolor jasny lub średni szary. Płyty mocować do kratownic stalowych konstrukcji dachu. Montaż rozpocząć od płyty narożnej przy okapie dachu . Styk podłużny płyt dachowych o spadku 5% ? a ? 8% zalecamy dodatkowo uszczelniać samoprzylepną taśmą butylową lub kitem butylowym. Styk poprzeczny płyt łączonych na długości powinien być uszczelniony w dwoch rzędach samoprzylepną taśmą uszczelniającą najlepiej butylową lub kitem butylowym Przed rozpoczęciem montażu płyt warstwowych dachowych należy sprawdzić geometrię konstrukcji przewidzianej do montażu obudowy. Odchyłki montażowe konstrukcji nie powinny przekraczać wartości określonych w normie odpowiedniej dla danego kraju przeznaczenia. Spadek dachu jest kształtowany przez konstrukcję i nie powinien być mniejszy niż: 5% (?=2.86o) - dla płyt warstwowych ciągłych bez łączeń na długości oraz dla połaci bez świetlikow dachowych 8% (?=4.57o) - dla płyt warstwowych łączonych na długości lub dla połaci ze świetlikami dachowymi. Łączniki obrobki taśmy uszczelniacze powinny stanowić rozwiązania systemowe w danym systemie producenckim. 3. OBRÓBKI BLACHARSKIE - Obróbki blacharskie- wszystkie obróbki blacharskie konieczne z uwagi na charakter i zakres wykonywanych prac , należy wykonać z blachy ocynkowanej gr 0.55 mm. -pasy nadrynnowe dachu należy wykonać z blachy tytan cynk o grubości 0.65 mm 4. RYNNY I RURY SPUSTOWE Projektuje się wymianę rur spustowych , rynien , czyszczaków , rynhaków na nowe o tych samych przekrojach z blachy powlekanej w kolorze szarym zbliżonym do RAL 7040 wraz z wymianą żeliwnych odprowadzeni na osadnik z czyszczakiem -rozwiązanie systemowe. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zabezpieczenia terenu inwestycji. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy/robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ projekt wykonawczy oraz przedmiar robót. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań remontowych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych. Zadanie częściowe nr 2. Temat: INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA Opis: 1.ROBOTY DEMONTAŻOWE Istniejąca instalacja wewnątrz budynkowa centralnego ogrzewania wykonana jest z rur stalowych prowadzonych po ścianach lub w bruzdach ściennych. W chwili obecnej źródłem ciepła dla obiektu jest istniejąca kotłownia gazowa zlokalizowana w wydzielonym pomieszczeniu kotłowni. Kotłownia pozostaje bez zmian. Należy zdemontować: . istniejącą instalację rozprowadzającą centralnego ogrzewania w obrębie Sali sportowej z wpięciem do istniejącej instalacji. Przy prowadzeniu nowych instalacji należy prowadzić w miarę możliwości przewody z zachowaniem obecnych tras. 2. INSTALACJA GRZEWCZA Z powodu braku aktualnej dokumentacji technicznej istniejącej instalacji grzewczej założono, że pracowała ona na parametrach 90/70°C. W celu ustalenia tras przewodów dokonano inwentaryzacji istniejącej instalacji w obiekcie Wszelkie piony oraz trasy przewodów zostały zinwentaryzowane i na ich podstawie wykonano projekt nowej instalacji, która prowadzona będzie w zdecydowanej większości po trasach obecnej instalacji. W celu poprawnego zrównoważenia hydraulicznego nowej instalacji zaprojektowano zmiany w prowadzeniu instalacji w stosunku do stanu istniejącego. Zmiany polegają w głównej mierze na skróceniu obiegu hydraulicznego poprzez zastosowanie rozgałęzień instalacji tak, jak to pokazano na rysunku. Projekt zakłada prowadzenie przewodów na powierzchni ścian oraz sufitów. Przewody należy prowadzić w narożach ścian oraz podłóg/sufitów. Na rzucie instalacji zaznaczono prowadzenie przewodów przy posadzce kolorem fioletowym - jasnym a przy suficie kolorem fioletowym - ciemnym. Zmianę koloru w przebiegu instalacji należy interpretować jako pionowe zejście od sufitu do posadzki po powierzchni ściany lub w uprzednio przygotowanych bruzdach ściennych. Nowa instalacja będzie pracować na parametrach 75/55°C. Ciepło wytwarzane będzie w kotłowni gazowej. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zabezpieczenia terenu inwestycji. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy/robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ projekt wykonawczy oraz zprzedmiar robót. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań remontowych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych. Zadanie częściowe nr 3. Temat: WYMIANA STOLARKI ZEWNĘTRZNEJ. Opis: 1. OKNA . Okna wymienić na PVC w kolorze białym (U=0,9 W/ m2K); zgodnie z nowymi podziałami pokazanymi na elewacjach + nawietrzaki higrosterowane montowane w ramie + wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych + tynkowanie ościeży z malowaniem ; okna sali gimnastycznej należy wykonać od wewnątrz ze szkła bezpiecznego p2 2. DRZWI Projektowane drzwi podlegające wymianie należy wykonać, na podstawie drzwi istniejących. Drzwi projektowane wykonać z profili PVC w kolorze białym o współczynniku U =1,3 W/m2K Skrzydło otwierane wyposażyć w zamek patentowy oraz wkładkę z klamką i zamkiem. Drzwi powinny posiadać samozamykacz oraz możliwość blokady jednego skrzydła. Zaleca się aby dolna partia drzwi była zabezpieczona przed zniszczeniem. Drzwi ewakuacyjne w sali gimnastycznej należy wyposażyć w uchwyty antypaniczne. Szklenie do 205 cm wykonać jako bezpieczne klasy P2. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zabezpieczenia terenu inwestycji. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy/robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ przedmiar robót. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zabezpieczenia terenu inwestycji. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy/robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ projekt wykonawczy oraz przedmiar robót. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań remontowych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45261910-6
Dodatkowe kody CPV:
45331100-7,
45421000-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: WYMIANA PŁYT WARSTWOWYCH DACHOWYCH I ŚCIENNYCH. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93, ust. 1, pkt 1 Ustawy Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony w zadaniu częściowym nr 1 nie wpłynęła żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT238323.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT85276.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 83025.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: WYMIANA STOLARKI ZEWNĘTRZNEJ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93, ust. 1, pkt 1 Ustawy Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony w zadaniu częściowym nr 3 nie wpłynęła żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT253340.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.