eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sprzęt różny do doposażenia Oddziału Chirurgii Głowy i Szyi w Zakresie Chirurgii Szczękowo-Twarzowej, Otolaryngologii i Okulistyki w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Olsztyn: Sprzęt różny do doposażenia Oddziału Chirurgii Głowy i Szyi w Zakresie Chirurgii Szczękowo-Twarzowej, Otolaryngologii i Okulistyki w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 86514 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt różny do doposażenia Oddziału Chirurgii Głowy i Szyi w Zakresie Chirurgii Szczękowo-Twarzowej, Otolaryngologii i Okulistyki w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego, zamontowaniem produktów medycznych i niemedycznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ wg nw zadań: - Zadanie nr 1 - Myjnia-dezynfektor - 2 szt - Zadanie nr 2 - Sufitowa kolumna anestezjologiczna - 1 szt. - Zadanie nr 3 - lampa zabiegowa jezdna - 1 szt., lampa zabiegowa sufitowa - 1 szt. - Zadanie nr 4 - Lampa naczołowa - 3 szt. - Zadanie nr 5 - Optyka sztywna do otoskopii, rynoskopii i sinusoskopii - razem 6 szt. - Zadanie nr 6 - Mikroskop laryngologiczny diagnostyczny - 1 szt. - Zadanie nr 7 - Rinofiberolaryngoskop - 6 szt. - Zadanie nr 8 - Pompy strzykawkowe - 4 szt. - Zadanie nr 9 - Pulsoksymetr - 2 szt. - Zadanie nr 10 - Unit stomatologiczny - 1 kpl. - Zadanie nr 11 - Kardiomonitor - 3 szt. - Zadanie nr 12 - Unit okulistyczny - 1 szt, foropter ręczny - 1 szt., rzutnik optotypów - 1 kpl. - Zadanie nr 13 - Wyposażenie sal chorych i gabinetów zabiegowych m.in.: łóżka rehabilitacyjne z szafkami, kozetka lekarska, wózek zabiegowy, wózek na leki, stojaki, stoliki na leki. Łącznie 9 pozycji w zadaniu. - Zadanie nr 14 - Różne narzędzia używane w warunkach sal operacyjnych i zabiegowych - chirurgiczne, okulistyczne, laryngologiczne itp. - Zadanie nr 15 - Rescustytatory - 8 szt. - Zadanie nr 16 - Ciśnieniomierze lekarskie - 4 szt. - Zadanie nr 17 - Termometr lekarski - 4 szt. - Zadanie nr 18 - Inhalator - 2 szt. - Zadanie nr 19 - Ssak elektryczny - 4 szt. - Zadanie nr 20 - Meble medyczne m.in.: szafka z wanienką 2 szt., szafka stojąca z materacem 1 szt, stolik pod aparaturę medyczna 4 szt. - Zadanie nr 21 - Taboret tapicerowany z regulowana wysokością, uzywany w warunkach sal operacyjnych i zabiegowych - 10 szt. - Zadanie nr 22 - Fotel rozkładany - 11 szt. - Zadanie nr 23 - Fotel do pobierania badań - 2 szt. - Zadanie nr 24 - Reduktory do gazów medycznych (tlen z dozownikiem, regulator ssania - próżnia) łącznie 88 szt. - Zadanie nr 25 - Wózek inwalidzki 2 szt. - Zadanie nr 26 - Wózek na sprzęt anestezjologiczny - 1 szt. - Zadanie nr 27 - Wagi elektroniczne: niemowlęca i kolumnowa ze wzrostomierzem - łącznie 3 szt. - Zadanie nr 28 - Pompy strzykawkowe 5 szt, ze stacja dokujacą - 1 szt. - Zadanie nr 29 - Lampa diodowa do fototerapii - 1 szt. - Zadanie nr 30 - System neuromonitoringu - 1 kpl. - Zadanie nr 31 - Laryngoskop do trudnej intubacji - 1 kpl. - Zadanie nr 32 - Laryngoskop - zestaw pediatryczny - 1 kpl. - Zadanie nr 33 - Monitor oddechu - 4 kpl. - Zadanie nr 34 - Łaźnia wodna do prostowania ścinków parafinowych 1 szt. - Zadanie nr 35 - Respirator - 1 szt. - Zadanie nr 36 - Aparat do znieczulania ogólnego pacjentów - 1 zestaw. - Zadanie nr 37 - Kamera do mikroskopu - 1 szt. 2 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33191000-5, 33192300-5, 33192340-7, 33169200-4, 38311000-8, 33192000-2, 33162200-5, 33167000-8, 33162100-4, 33194120-3, 33195100-4, 33124100-6, 33192120-9, 33141400-4, 33192400-6, 33157000-5, 33171200-1, 33190000-8, 38413000-3, 39113100-8, 42130000-9, 33193120-6, 33170000-2, 33195110-7, 33157400-9,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.60.00-0, 33.13.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: - Dot. zad. nr -od nr 1 do nr 37 katalogów (lub stron z zakresem oferowanym) producenta , prospektów, folderów reklamowych - ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane i specyfikacje techniczne, opis przeznaczenia, sposobu użycia itp. nt. oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby opisy danych były w j. polskim - Dot. zad. nr od nr 1 do nr 21 oraz od nr 23 do nr 36 - Deklaracje zgodności CE lub Certyfikaty zgodności CE potwierdzający spełnianie przez oferowany produkt wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - odpowiednio do klasy wyrobu medycznego (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z p. zm.) - Dotyczy zadania nr 14- Przedmiot zamówienia w zadaniu ma być wykonany ze stali chirurgicznej spełniającej wymagania normy PN-EN 10088-1:1998 (ISO 7153-1) lub równoważne. Dokument należy załączyć do oferty wraz z informacją dotyczącą metalu - stali użytej do produkcji narzędzi, które muszą być potwierdzone certyfikatem-dokumentem producenta narzędzi. (Dokumenty załączyć do oferty, z wyszczególnieniem w % składu surowców użytych do produkcji narzędzi) - Dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 10, 20. Wraz oferta należy złożyć dokumentacje techniczną (DTR) dotyczącą rozmieszczenia sieci gazowych, zasilania elektrycznego, wodnego, wentylacji itp.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem oferowanego przedmiotu zamówienia (wzór zał. nr 2 do SIWZ), z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych produktów, parametrami technicznymi urządzenia 2. Załącznik nr 7 do SIWZ - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 8, 9, 10, 11, 28, 29, 30, 31, 35, 36, 37. 3. Załącznik nr 7/1 do SIWZ - dotyczy zadania nr 4, 5, 6, 7, 17, 15, 19, 26, 33.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.4 zmiana podwykonawcy przy pomocy którego Wykonawca realizuje części zamówienia na innego, dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; 2.5 rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie, o ile przyczyni się to do poprawienia jakości dostaw lub usprawni realizację dostaw (skróci termin realizacji dostaw) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ; 2.6 zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; 2.7 jeżeli nastąpią jakiekolwiek zwłoka w dostawach spowodowane utrudnieniami, przeszkodami leżącymi po stronie Zamawiającego ( nie odebranie w terminie uprzednio, pisemnie uzgodnionym z Wykonawcą części lub całości dostaw; 2.8 zmiana nazwy Zamawiającego 2.9 w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, np. gdy obniży to koszty dostawy albo spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw 2.10 w stosunku do terminu realizacji umowy: 1) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostaw, 2) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 5. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony. 6. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wystąpienia zwłoki lub opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Presyłając na adres Siedziby jak w Sekcji I ww -z dopiskiem Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01 lub złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawijacego we wskazanym miejscu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia-dezynfektor - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sufitowa kolumna anestezjologiczna - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampa zabiegowa jezdna - 1 szt., lampa zabiegowa sufitowa - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa naczołowa - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Optyka sztywna do otoskopii, rynoskopii i sinusoskopii - razem 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop laryngologiczny diagnostyczny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rinofiberolaryngoskop - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy strzykawkowe - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Unit stomatologiczny - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Unit okulistyczny - 1 szt, foropter ręczny - 1 szt., rzutnik optotypów - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie sal chorych i gabinetów zabiegowych m.in.: łóżka rehabilitacyjne z szafkami, kozetka lekarska, wózek zabiegowy, wózek na leki, stojaki, stoliki na leki. Łącznie 9 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-2, 33.19.21.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne narzędzia używane w warunkach sal operacyjnych i zabiegowych - chirurgiczne, okulistyczne, laryngologiczne itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.14.14.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Resusctytatory - 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciśnieniomierze lekarskie - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometr lekarski - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalator - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble medyczne m.in.: szafka z wanienką 2 szt., szafka stojąca z materacem 1 szt, stolik pod aparaturę medyczna 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taboret metalowy, tapicerowany z regulowana wysokością, uzywany w warunkach sal operacyjnych i zabiegowych - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel rozkładany - 11 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel do pobierania krwi do badań - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Reduktory do gazów medycznych (tlen z dozownikiem, regulator ssania - próżnia) łącznie 88 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek inwalidzki 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek na sprzęt anestezjologiczny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wagi elektroniczne: niemowlęca i kolumnowa ze wzrostomierzem - łącznie 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 83.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy strzykawkowe 5 szt, ze stacja dokujacą - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie nr 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa diodowa do fototerapii - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie nr 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System neuromonitoringu - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie nr 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngoskop do trudnej intubacji - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: zadanie nr 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngoskop - zestaw pediatryczny - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie nr 33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor oddechu - 4 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie nr 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łaźnia wodna do prostowania ścinków parafinowych - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie rn 35.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator uniwersalny dla wszystkich grup wiekowych - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie nr 36.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do znieczulania ogólnego pacjentów - 1 zestaw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie nr 37.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera do mikroskopu OLYMPUS BX46 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.