eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maziarnia Strzelecka › Dostawa przedmiotów mundurowych leśnika oraz sortów BHP w roku 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Maziarnia Strzelecka: Dostawa przedmiotów mundurowych leśnika oraz sortów BHP w roku 2015
Numer ogłoszenia: 86474 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce , Maziarnia Strzelecka 17, 22-135 Maziarnia Strzelecka, woj. lubelskie, tel. 82 5683210, faks 82 5683225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów mundurowych leśnika oraz sortów BHP w roku 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2015 roku do siedziby Nadleśnictwa Strzelce: 1 Przedmiotów mundurowych leśnika wykonanych wg wzorów określonych przez: a) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku, w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia - do czasu opracowania jednolitej dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów, oraz w związku z wyrażeniem zgody przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych w niniejszym przetargu dopuszcza się dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie w/w Rozporządzenia; b)Zarządzenie Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych; c)Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; d)Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; e)Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r., w sprawie zmiany zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno-technologiczna i fotograficzna mundurów leśnika dostępne są na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: Akty prawne dotyczące sortów mundurowych leśnika: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne Szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji techniczno - technologicznej http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna 2)Sortów bhp, które obejmują odzież roboczą, obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej. Sorty bhp powinny być wykonane zgodnie z: a)Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. Nr 259, poz. 2173 z późn.zm.) b)Polskimi Normami: odzież ochronna - wymagania ogólne PN-EN 340:2006; obuwie ochronne - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007; odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2008+A1:2008; środki ochrony indywidualnej - obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007-A1:2008; środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2007 c)Specyfikacją opracowaną na podstawie Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL LP z dnia 29 stycznia 1998 r. (PUZP) oraz wytycznych DGLP dotyczących środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika (dotyczy to szczególnie osób na stanowiskach zaliczanych do Służby Leśnej). Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego, co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie przedmiotów mundurów leśnika określona jest na 4389 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. Szczegółowy zakres dostaw z podaniem ilości poszczególnych przedmiotów umundurowania i sortów bhp: I. Mundur wyjściowy leśnika: 1.Marynarka męska i damska - gabardyna lub tropik szt. 4; 2.Spodnie męskie i damskie - gabardyna lub tropik szt.8; 3. Marynarka męska i damska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 4; 4.Spodnie męskie i damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 5; 5. Spódnica - gabardyna lub tropik szt. 0; 6. Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 0; 7. Koszula męska, bluzka damska szt. 8; 8. Koszula męska, bluzka damska - bawełna 100% szt. 23; 9. Krawat szt. 6; 10. Czapka mundurowa szt. 3; 11. Płaszcz męski szt. 1; 12. Płaszcz damski szt. 0; 13. Kapelusz męski lub damski szt. 1; 14. Kurtka męska szt. 2; 15. Kurtka damska szt. 1; 16.Szalik szt. 0; 17.Rękawice damskie lub męskie para 2; 18. Skarpety letnie termoaktywne para 11; 19. Skarpety przejściowe termoaktywne para 19; 20. Skarpety zimowe termoaktywne para 25; 21. Półbuty męskie, damskie para 15; II. Mundur codzienny leśnika: 22. Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem szt. 10; 23. Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem - 100% bawełna szt.14; 24. Sweter (nowy wzór) szt. 12; 25. Kamizelka szt. 3; 26. Bluza z polaru typu windstoper; szt. 8; 27. Kurtka wierzchnia szt. 8; 28. Czapka zimowa szt. 4; 29. Peleryna szt. 1; 30. Półbuty z membraną typu (Sympatex) lub równoważne par 9; 31. Półbuty z membraną typu (Gore - tex) lub równoważne par 8; III. Mundur terenowy leśnika: 32. Bluza z kamizelką letnią szt. 15; 33. Spodnie letnie szt.15; 34. Czapka letnia szt. 9; 35. Kurtka zimowa szt. 4; 36. Spodnie zimowe szt. 9; 37. Czapka zimowa szt. 4; 38. Trzewiki z membraną typu (Sympatex) lub równoważne para 7; 39. Trzewiki z membraną typu (Gore-tex) niskie lub równoważne para 5; 40. Trzewiki z membraną typu (Gore-tex) - wysokie lub równoważne para 9; 41. Trzewiki z membraną typu (Sympatex) - z ociepleniem lub równoważne para 2; 42 Trzewiki z membraną typu (Gore-tex) - niskie lub równoważne para 5; 43. Trzewiki z membraną typu (Gore-tex) -wysokie lub równoważne para 3. IV. Oznaki uzupełniające; 44. Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem szt. 4; 45. Stylizowany wizerunek orła szt. 0;46. Gałązka modrzewia szt. 0; V. Przedmioty uzupełniające: 47. Torba raportówka szt. 0; VI. Sorty BHP: 48. Ubranie letnie ( w tym 2 pary spodni) kpl 24; 49. Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą kpl 25; 50. Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą kpl 9; 51. Koszula robocza, długi rękaw szt. 36; 52. Koszula robocza, długi rękaw flanela (robotnik) szt. 7; 53. Koszula krótki rękaw/t-shirt szt. 25; 54. Bielizna Koszula termoaktywna, krótki rękaw szt. 41; 55. Bielizna Koszula termoaktywna, długi rękaw szt. 41; 56. Bielizna Kalesony męskie termoaktywne-leginsy damskie termoaktywne szt. 42; 57. Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą para 34; 58. Buty (gumowe) wodoodporne para 26; 59. Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne para 2; 60. Skarpetki letnie, termoaktywne para 69; 61. Skarpetki zimowe, termoaktywne para 69; 62. Czapka letnia szt. 34; 63. Czapka letnia (robotnik) szt. 7; 64. Czapka ocieplana szt. 9; 65. Czapka ocieplana (robotnik) szt. 9; 66. Hełm ochronny szt. 0; 67. Czepek pod hełm ochronny szt. 0; 68. Okulary przeciwsłoneczne (polaryzacyjne) szt. 1; 69. Kamizelka ostrzegawcza szt. 35; 70. Rękawice robocze para 9; 71. Rękawice ochronne para 2; 72. Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe kpl 34; 73. Kamizelka ciepłochronna szt. 3; 74. Kamizelka ocieplająca (robotnik) szt. 6; 75. Ubranie letnie, w kolorze ostrzegawczym szt. 6; 76. Ubranie ocieplane, w kolorze ostrzegawczym szt. 6; 77. Kurtka przeciwdeszczowa, w kolorze ostrzegawczym szt. 6; 78. Buty ochronne, podnosek ochronny para 6; 79. Trzewiki ochronne kpl 3; 80. Buty (gumowe) wodoodporne, podnosek ochronny kpl 6; 81. Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny kpl 6; 82.Ubranie letnie (drelich) szt. 3; 83. Ubranie ocieplane (drelich) szt. 3; 84. Kurtka przeciwdeszczowa szt. 1; 85. Fartuch ochronny szt. 1; 86 Fartuch roboczy szt. 2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.14.00.00 - Dodatki do odzieży roboczej 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.23.00.00 - Odzież różna 18.31.00.00 - Bielizna osobista 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.81.50.00 - Buty 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.00.00 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Miarą spełnienia powyższego warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę, że: w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, straży pożarnej lub innych służb mundurowych) i odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia (nie mniej 60,00 tys. zł brutto każda), odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, ww. warunek mogą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca korzystający z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: zakres udostępnionych wykonawcy zasobów,sposób wykorzystania udostępnionych zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i udział innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Formularz ceny ofertowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_strzelce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Nadlesnictwa Strzelce, Maziarnia Strzelecka 17, 22 - 135 Białopole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Nadlesnictwa Strzelce, Maziarnia Strzelecka 17, 22 - 135 Białopole, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.