eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Mikołów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie.
Numer ogłoszenia: 86422 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Centrum Integracji Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne niżej wymienione części: Część I 1. Kurs Prawa jazdy kat. B Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin kursu (jednej osoby) - nie mniej niż 60 godzin ( w tym nie mniej niż 30 godzin zajęć praktycznych ) Zakres kursu obejmuje przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B wraz z państwowym egzaminem zewnętrznym teoretycznym i państwowym egzaminem zewnętrznym praktycznym z jazdy, przeprowadzanym przez Wojewódzkie Ośrodku Ruchu Drogowego i ewentualnymi dwoma egzaminami poprawkowymi (teoretycznymi i lub praktycznymi) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów oraz zaświadczeniem o przeprowadzonych badaniach lekarskich. Wykonawca zobowiązany jest ponadto zapewnić: - odpowiednie badania lekarskie dla uczestników kursu, - nieodpłatnie i na własność odpowiednie materiały dydaktyczne i pomocnicze dla każdego uczestnika w tym: podręcznik z płytą CD, zawierające aktualną bazę pytań i testów oraz broszury, ćwiczenia, znaki drogowe, - wynajem sali szkoleniowej, - wynajem placu manewrowego, - wykładowców instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu spełniających wymogi przewidziane w przepisach, którzy dołożą należytej staranności w celu wykonania przedmiotu zamówienia, - min. 1 instruktora do części praktycznej, - eksploatację samochodów osobowych, np. zużycia paliwa, oleju i inne, - zajęcia z pierwszej pomocy przed lekarskiej, - egzamin wewnętrzny, - odpowiedni sprzęt do praktycznej nauki zawodu, - przed poprawkowym egzaminem państwowym dodatkowe godziny nauki jazdy, - wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu w terminie nie później niż 5 dni po zakończeniu zajęć. Na uzasadniony wniosek Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany zastąpić dotychczasowego instruktora nauki jazdy innym instruktorem gwarantującym należyte i terminowe wykonanie zamówienia. Część II 2. Szkolenie Obsługa wózków widłowych wraz z wymianą butli gazowych Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 67 godzin ( w tym nie mniej niż 15 godzin zajęć praktycznych nauki jazdy oraz nie mniej niż 6 godzin wymiany butli gazowych) szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - typy wózków jezdniowych, - budowa wózków, - czynności operatora przy obsłudze wózka (przed i po pracy), - czynności operatora w czasie pracy z wózkami, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości z zakresu bhp, - wiadomości o dozorze technicznym dotyczącym wózków, - praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków, - przygotowanie kierowcy do wykonania czynności związanych z wymianą butli, - pokaz przez instruktora sposobu wymiany butli próba wykonania wymiany butli przez kierowcę wózka, - samodzielna wymiana butli pod nadzorem instruktora, Wykonawca zapewni przeprowadzenie niezbędnych badań lekarskich oraz zorganizuje egzamin umożliwiający każdemu z uczestników szkolenia uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego UDT do obsługi urządzeń transportu bliskiego i świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych (egzamin odbędzie się ostatniego dnia szkolenia). 3. Szkolenie Operator koparko-ładowarki-kl. III Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 200 godzin (w tym nie mniej niż 60 godzin zajęć praktycznych), Zakres szkolenia powinien obejmować: - zakres szkolenia zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001 r. nr 118, poz. 1263), Wykonawca zapewni przeprowadzenie badań lekarskich niezbędnych do rozpoczęcia kursu. Kurs zakończy się egzaminem przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, umożliwiającym uzyskanie każdemu uczestnikowi szkolenia świadectwa i książeczki operatora w/w specjalności (egzamin zostanie zorganizowany do dziesiątego dnia roboczego po zakończeniu szkolenia). 4. Kurs Obsługa suwnic z poziomu 0 Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 30 godzin Zakres szkolenia powinien obejmować: kurs zgodny z programem Urzędu Dozoru Technicznego obejmujący zajęcia teoretyczne, praktyczną naukę obsługi suwnic, praktyczne przygotowanie uczestników kursu w celu uzyskania uprawnień do obsługi suwnic sterowanych z poziomu 0 (kategoria II S). Wykonawca powinien przekazać uczestnikowi kursu materiały szkoleniowe, przeprowadzić niezbędne badania lekarskie oraz zapewnić przeprowadzenie egzaminu państwowego przed komisją UDT. Część III 5. Kurs drwala pilarza wraz z obsługą sprzętu ogrodniczego Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin kursu (jednej osoby) - nie mniej niż 110 godzin ( w tym nie mniej niż 80 godzin zajęć praktycznych kursu powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - zasady bezpieczeństwa i higieny pracy pilarką spalinową, - paliwa, oleje i smary używane w eksploatacji pilarki, - budowa pilarki, przygotowanie do pracy oraz utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego, - narzędzia i sprzęt pomocniczy do pozyskania drewna, - techniki ścinki i obalania drzew normalnych i tzw. trudnych, - okrzesywanie drzew ściętych, - przerzynka drewna, - zasady organizacji procesu pozyskania drewna. Wykonawca zapewni uczestnikom odpowiednie badania lekarskie dopuszczające do pracy w zawodzie drwal-operator pilarki. Kurs powinien być zakończony egzaminem teoretycznym i praktycznym oraz wydaniem zaświadczenia o ukończenia kursu uprawniające do podjęcia zawodu drwala-operatora pilarza. Część IV 6. Kurs Opiekunka nad osobą starszą dzieckiem Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin kursu (jednej osoby) - nie mniej niż 112 godzin (w tym nie mniej niż 40 godzin zajęć praktycznych. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w domu opieki lub innych placówkach dla osób starszych oraz w przedszkolu lub innej placówce świadczącej opiekę nad dziećmi), Zakres kursu powinien obejmować: m.in.: zadania i obowiązki opiekunka dzieci i osoby starszej, formy opieki i pomocy tej grupie zależnej, zagadnienia z zakresu organizacji systemu ochrony zdrowia i higieny, zasad wykonywania codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego, wspierania biologicznych funkcji życiowych podopiecznego, organizowania czasu podopiecznemu, psychologii rozwoju człowieka. Wykonawca ponadto zapewnia: - miejsce organizacji zajęć praktycznych tj. dom opieki lub inna placówka dla osób starszych oraz przedszkole lub inna placówka świadcząca opiekę nad dziećmi; - materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika kursu (m.in. podręcznik); - przeprowadzenie badań lekarskich dla uczestników kursu wymaganych przy udziale w kursie, w tym badań sanepid, oraz przekazania książeczek do celów sanitarno - epidemiologicznych uczestnikom kursu - zaświadczenie ukończenia kursu. Część V 7. Kurs Operator agregatów tynkarskich w zakresie III klasy uprawnień Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 40 godzin Zakres szkolenia powinien obejmować: przygotowanie teoretyczne raz praktyczne uczestników kursu do bezpiecznej obsługi agregatów tynkarskich, poprzez przekazanie zasobu wiedzy z zakresu m.in.: budowy agregatów tynkarskich; użytkowania eksploatacyjnego agregatów; prawidłowego korzystania z Dokumentacji techniczno-ruchowych, instrukcji użytkowania i obsługi; bezpieczeństwa i higieny pracy podczas obsługi agregatów tynkarskich; technologią robót. Wykonawca zapewni przeprowadzenie badań lekarskich niezbędnych do rozpoczęcia kursu. Kurs zakończy się egzaminem przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, umożliwiającym uzyskanie każdemu uczestnikowi szkolenia świadectwa i książeczki operatora w/w specjalności. 8. Kurs Spawania metodą MIG MAG Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 128 godzin Zakres szkolenia powinien obejmować: spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi, pawanie blach spoinami czołowymi, - program kursu powinien być zgodny z aktualnymi Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa, - wykonawca przeprowadzi badania lekarskie niezbędne do rozpoczęcia kursu, - wykonawca zapewni egzamin końcowy uprawniający do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur, spoin czołowych blach i spoin czołowych rur metodą MIG MAG (131, 135) zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzenia egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy. 9. Kurs Ogólnobudowlany - prace wykończeniowe Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 80 godzin Zakres szkolenia powinien obejmować: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do samodzielnego wykonywania budowlanych prac wykończeniowych, w szczególności: -prac budowlanych z zastosowaniem płyt kartonowo - gipsowych, - kładzenia gładzi ściennych, - stosowania tynków szlachetnych - montażu sufitów podwieszanych, - kładzenia posadzek z płyt ceramicznych i granitowo-marmurowych, - wykończeniowych prac podłogowych, - tapetowania, - malowania i prac dekoracyjnych, - technologii robót przy budowie lekkich przegród i ścian działowych - układania posadzek, - bhp w trakcie wykonywanych prac. Wykonawca przeprowadzi niezbędne badania lekarskie oraz po zakończeniu kursu wystawi stosowne zaświadczenie potwierdzające nabyte przez uczestnika kursu umiejętności. Część VI 10. Kurs Podstawy obsługi komputera Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 30 godzin Zakres szkolenia powinien obejmować: zajęcia teoretyczne oraz praktyczne przy stanowisku komputerowym w zakresie: - budowa komputera, - podstawy obsługi komputera, - korzystanie z Internetu, - przetwarzanie tekstów za pomocą edytorów tekstu oraz praca w arkuszach kalkulacyjnych. Wykonawca po zakończeniu kursu wystawi stosowne zaświadczenie potwierdzające nabyte przez uczestnika umiejętności. 11. Kurs Obsługa kas fiskalnych i urządzeń sklepowych Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 10 godzin Zakres szkolenia powinien obejmować: przygotowanie teoretyczne raz praktyczne uczestników kursu w zakresie: doboru odpowiedniego sprzętu w zależności od specyfiki, organizacji i wielkości danego punktu sprzedaży; zasad zastosowanie kas fiskalnych w placówkach handlowych; obsługi kas fiskalnych oraz wykorzystania urządzeń rejestrujących do celów rozliczeniowych. Wykonawca po zakończeniu kursu wystawi stosowne zaświadczenie potwierdzające nabyte przez uczestnika umiejętności. 12. Kurs Samodzielny księgowy od podstaw Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 130 godzin Zakres szkolenia powinien obejmować: przygotowanie teoretyczne raz praktyczne uczestników kursu w zakresie: - podstawy rachunkowości i księgowości, - prowadzenie rachunkowości w księgach, - ewidencja księgowa w FK Symfonia - księgowa pracownia komputerowa, - rachunkowość jednostek gospodarczych wg ustawy o rachunkowości, - podatki i zobowiązania budżetowe oraz ich rozliczanie w księgach rachunkowych (podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych, VAT, rozliczenia ZUS), - prowadzenie prac bilansowych i sprawozdania finansowe. Kurs powinien być zakończony egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu uprawniające do podjęcia zawodu księgowego. Część VII 13. Kurs Kucharz Ilość osób do przeszkolenia - 1 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 120 godzin Zakres szkolenia powinien obejmować: zapoznanie uczestników kursu z zagadnieniami dotyczącymi m.in.: struktury organizacyjnej zakładu gastronomicznego, wymogów systemu HACCP w gastronomii, planowania produkcji; surowców gastronomicznych; maszyn i urządzeń gastronomicznych; obróbki wstępnej surowców; technik sporządzania dań podstawowych, dań głównych i przekąsek; wypieku ciast; sporządzania deserów i napojów; sporządzanie potraw specjalistycznych; ekspedycji wyrobów kulinarnych. Wykonawca powinien zapewnić przeprowadzenie badań lekarskich prowadzących do wydania książeczki sanepidu, zapewnić przeprowadzenie egzaminu końcowego oraz wydania dokumentu potwierdzającego kwalifikacje w ramach grupy zawodowej: Kucharz (kod zawodu: 512001). Część VIII 14. Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu Ilość osób do przeszkolenia - 3 Termin realizacji szkolenia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 80 godzin szkolenia powinien obejmować: nabycie przez słuchaczy wiedzy i umiejętności z zakresu podstaw pedagogiki, psychologii, metodyki oraz praktyki metodycznej zgodnie z § 10 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz. U. Nr 244, poz. 1626), które pozwolą na skuteczną organizację i realizacją procesu kształcenia w zakładzie pracy. Dopuszcza się organizację kursu w formie e-learningu. Kurs powinien być zakończony egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu uprawniające do podjęcia zawodu instruktora zawodu. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością i czuwanie nad prawidłową realizacją zawartej umowy. 2. Prowadzenie dokumentacji w zakresie ww. działania: - listy obecności uczestników szkolenia, - dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, - oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych, - rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia. 3. Uzyskanie niezbędnych zezwoleń oraz ubezpieczenia uczestników (od następstw nieszczęśliwych wypadków). 4. Skierowanie na badania lekarskie niezbędne dla wykonywania czynności objętych zakresem szkolenia . 5. Zapewnienie uczestnikom: 6. warunków w oparciu o zasady BHP, sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, tablice szkolne i magnetyczne, 7. niezbędnych materiałów, narzędzi, maszyn i produktów koniecznych do prawidłowego przeprowadzenia kursów, 8. materiałów dydaktycznych i biurowych koniecznych do przeprowadzenia zajęć - odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. 9. Przygotowywania po zakończonym kursie protokołu odbioru wykonywanej pracy. 10. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: - niezgłoszeniu się uczestników na szkolenie, - przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności uczestników, - innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. Warunki przeprowadzenia kursów: 1. Kursy i zajęcia praktyczne powinny być przeprowadzone w obiekcie szkoleniowym przystosowanym do prowadzenia zajęć nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. 2. Kursy będą realizowane zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają akceptacji Zamawiającego. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie kursów również w soboty i niedziele. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości kierowanych osób. Przy rozliczaniu Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość przeszkolonych osób, a przypadku skreślenia z listy uczestników projektu w trakcie trwania umowy, Zamawiający zapłaci za szkolenie tej osoby, proporcjonalnie do ilości wykonanych godzin. 4. Uczestnicy będą skierowani na kursy w pojedynczo lub w grupie. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników kursów do grupy kursantów realizujących kurs tożsamy z przedmiotem zamówienia. 5. Godzina zajęć teoretycznych liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut - długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. 6. Zamawiający dopuszcza, że czas trwania egzaminu będzie wliczony do czasu trwania kursu. 7. Zajęcia będą się odbywać w dni powszednie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), w przedziale czasowym ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć w ciągu jednego dnia nie przekroczy ośmiu. 8. Lokal, w którym będą przeprowadzone zajęcia teoretyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz winien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia. 9. Każdy z uczestników kursów powinien mieć zapewnione samodzielne i odpowiednio (w sposób adekwatny do zakresu kursu) wyposażone stanowisko do nauki. 10. Zajęcia praktyczne zostaną przeprowadzone w miejscach odpowiednio przystosowanych do przeprowadzenia kursów. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć w innym miejscu niż wskazane powyżej w takiej sytuacji Wykonawca zapewnia uczestnikom przewóz do miejsca odbywania zajęć i z powrotem na własny koszt, opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia, przy czym godziny przyjazdu i odjazdu spod siedziby szkoły muszą być ustalone w taki sposób, aby umożliwić każdemu uczestnikowi dojazd i powrót do miejsca zamieszkania publicznymi środkami transportu. Transport ma się odbywać pojazdami dopuszczonymi do przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 11. Do przeprowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca zapewni odpowiednią ilość niezbędnego sprzętu umożliwiając każdemu uczestnikowi kursów swobodne wykonywanie zajęć praktycznych. 12. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki kursów zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, w trakcie ich trwania z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, w tym -odpowiednio do kursu- wyposażenie każdego uczestnika szkolenia w odzież ochronną. Zamawiający nie wymaga przekazania uczestnikom kursu odzieży ochronnej na własność, a jedynie jej udostępnienia. 13. Wykonawca zapewni dla potrzeb realizacji zajęć odpowiednio wykwalifikowany personel oraz odpowiedni, adekwatny do przedmiotu kursu, potencjał techniczny. 14. Rozpoczęcie kursów zostanie poprzedzone pisemnym przesłaniem przez Zamawiającego listy uczestników kursów wraz z nazwą danego kursu. 15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników kursu - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu. 16. Każdy z kursów powinien mieć opiekuna z ramienia Wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację kursu, wskazaną do kontaktu z uczestnikami kursu oraz z Zamawiającym. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób skierowanych na szkolenie. 18. Wykonawca jest zobowiązany do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się ceny ofertowy oraz z warunkami wykonania zamówienia. 19. Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. 20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 roku Nr 69, poz. 415, z późn. zm. ) oraz posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do prowadzenia danego szkolenia (wykazanych w zał. 6 do SIWZ) mającą co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w prowadzeniu szkolenia o które ubiega się Wykonawca oraz posiadać ukończone szkolenie lub wykształcenie w zakresie, którego dotyczy szkolenie o którego prowadzenie ubiega się Wykonawca.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować obiektem szkoleniowym przystosowanym do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2 43-190 Mikołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.