eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Obsługa serwisowa kopiarekPakiet 1 - GESTETNER 3235 Pakiet 2 - RICOH FT 5632 w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostkach organizacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Radom: Obsługa serwisowa kopiarek: Pakiet 1 - GESTETNER 3235 Pakiet 2 - RICOH FT 5632 w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostkach organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 86417 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21 A/306, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3856350, fax 048 3856415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa kopiarek: Pakiet 1 - GESTETNER 3235 Pakiet 2 - RICOH FT 5632 w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostkach organizacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa kopiarek: Pakiet 1 - GESTETNER 3235 Pakiet 2 - RICOH FT 5632 w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostkach organizacyjnych. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133.000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.1. ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonych przez wykonawcę poniższych dokumentów: 1.1.a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.1.c. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.2. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonych przez powyższych wykonawców niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: 1.2.a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego wykonawcę; 1.2.b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego wykonawcę; 1.2.c. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego wykonawcę; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2.1. ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonych przez wykonawcę poniższych dokumentów: PAKIET 1 2.1.a. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usług serwisowych w zakresie obsługi serwisowej kopiarek typu GESTETNER 3235 trwających nie krócej niż 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 2.1.b. wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz ich aktualne dokumenty wydane przez producenta kopiarek GESTETNER lub generalnego dystrybutora kopiarek GESTETNER w Polsce potwierdzające, iż osoby te posiadają kwalifikacje do serwisowania kopiarek GESTETNER 3235; PAKIET 2 2.1.c. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usług serwisowych w zakresie obsługi serwisowej kopiarek typu RICOH FT 5632 trwających nie krócej niż 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 2.1.d. wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz ich aktualne dokumenty wydane przez producenta kopiarek RICOH lub generalnego dystrybutora kopiarek RICOH w Polsce potwierdzające, iż osoby te posiadają kwalifikacje do serwisowania kopiarek typu RICOH FT 5632; 2.2. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonych przez powyższych wykonawców niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: PAKIET 1 2.2.a. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usług serwisowych w zakresie obsługi serwisowej kopiarek typu GESTETNER 3235 trwających nie krócej niż 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - warunek będzie spełniony jeżeli należyte wykonanie wymaganej liczby usług udokumentuje jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. 2.2.b. wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz ich aktualne dokumenty wydane przez producenta kopiarek GESTETNER lub generalnego dystrybutora kopiarek GESTETNER w Polsce potwierdzające, iż osoby te posiadają kwalifikacje do serwisowania kopiarek GESTETNER 3235 - warunek będzie spełniony jeżeli ww. dokument złoży jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. PAKIET 2 2.2.c. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usług serwisowych w zakresie obsługi serwisowej kopiarek typu RICOH FT 5632 trwających nie krócej niż 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - warunek będzie spełniony jeżeli należyte wykonanie wymaganej liczby usług udokumentuje jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. 2.2.d. wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz ich aktualne dokumenty wydane przez producenta kopiarek RICOH lub generalnego dystrybutora kopiarek RICOH w Polsce potwierdzające, iż osoby te posiadają kwalifikacje do serwisowania kopiarek RICOH FT 5632 - warunek będzie spełniony jeżeli ww. dokument złoży jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. 3. złożą oświadczenie w zakresie spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3.1. ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego przez wykonawcę oświadczenia w zakresie spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3.2. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego oświadczenia w zakresie spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - musi być złożone przez każdego wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do przedmiotowej SIWZ; - dokument musi być złożony w formie oryginału. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną stosowne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego musi odnosić się do spółki jawnej, a nie jej wspólników. - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do przedmiotowej SIWZ; - dokument musi być złożony w formie oryginału. PAKIET 1 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usług serwisowych w zakresie obsługi serwisowej kopiarek typu GESTETNER 3235 trwających nie krócej niż 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do przedmiotowej SIWZ; - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 7. wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz ich aktualne dokumenty wydane przez producenta kopiarek GESTETNER lub generalnego dystrybutora kopiarek GESTETNER w Polsce potwierdzające, iż osoby te posiadają kwalifikacje do serwisowania kopiarek GESTETNER 3235; - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. PAKIET 2 8. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usług serwisowych w zakresie obsługi serwisowej kopiarek typu RICOH FT 5632 trwających nie krócej niż 12 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do przedmiotowej SIWZ; - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 9. wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz ich aktualne dokumenty wydane przez producenta kopiarek RICOH lub generalnego dystrybutora kopiarek RICOH w Polsce potwierdzające, iż osoby te posiadają kwalifikacje do serwisowania kopiarek typu RICOH FT 5632; - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/files/14080/7531d3Qtb68.pdf

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, 26-600 Radom, ul. Czachowskiego 21A, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 306 (III piętro - wejście A)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 08:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A w Wieloosobowym Stanowisku ds. Zamówień Publicznych, w pokoju nr 306 (III piętro - wejście A)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: w sprawach formalnych mgr Rozanna Jaśkiewicz - Starszy Specjalista Wieloosobowego Stanowiska ds. Zamówień Publicznych tel. (048) 38-56-350 w godz. 8:00 - 12:00 w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia mgr inż. Robert Wężykowski - Zastępca Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego tel. (048) 38-56-400 w godz. 8:00 - 15:00

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa serwisowa kopiarek typu GESTETNER 3235.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejscem świadczenia obsługi serwisowej kopiarek typu GESTETNER 3235 będzie Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz niżej wymienione podległe jednostki organizacyjne: - Inspektorat ZUS w Przysusze, ul. Radomska 28; - Inspektorat ZUS w Szydłowcu, ul. Sowińskiego 6;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa serwisowa kopiarek typu RICOH FT 5632.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejscem świadczenia obsługi serwisowej kopiarek typu RICOH FT 5632 będzie Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz niżej wymienione podległe jednostki organizacyjne: - Inspektorat ZUS w Grójcu, ul. Jana Matejki 10; - Inspektorat ZUS w Kozienicach, ul. Radomska 43; - Inspektorat ZUS w Zwoleniu, ul. Bogusza 20; - Biuro Terenowego ZUS w Lipsku, ul. Partyzantów 10; - Biuro Terenowe ZUS w Pionkach, ul. Spokojna 9..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.