To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-23
Ogłoszenie nr 86397 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.
Grudziądz: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO - sprawa nr 51/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programunie dotyczy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 73572-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
34090727700000, ul.
ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, faks
261 48 32 22, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO - sprawa nr 51/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):51/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu gospodarczego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym "opis przedmiotu zamówienia" oraz na warunkach określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ stanowiącym Ogólne Warunki Umowy. 2. Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia: 1. KOSZOPOPIELNICA (NIERDZEWNA) 34928480-6 szt. 8; 2. KOSZ ULICZNY NA ŚMIECI WOLNOSTOJĄCY 34928480-6 szt. 8; 3. PRZEPYCHACZ GUMOWY DO UDROŻNIANIA 39700000-9 szt. 20; 4. ŁOPATA DO ŚNIEGU Z TRZONKIEM 44511100-6 szt. 22; 5. LUSTRO ŁAZIENKOWE OSZLIFOWANE 50 CM X 60 CM 38622000-1 szt. 60; 6. LUSTRO 60cm x 120 cm 38622000-1 szt. 4; 7. LUSTRO 64X159 CM 38622000-1 szt. 1; 8. WÓZEK DO SPRZĄTANIA PRZEMYSŁOWY 25 LITRÓW 39700000-9 szt. 3; 9. WĄŻ OGRODOWY 3/4 50M 19520000-7 szt. 2; 10. WĄŻ OGRODOWY 1/2 50M 19520000-7 szt. 2; 11. KŁÓDKA KZ. 60 LOB 44521210-3 szt. 25; 12. KŁÓDKA ZNALOWA LOB GRANIT 1 BRĄZ 44521210-3 szt. 30; 13. KŁÓDKA ATEST KL.V 44521210-3 szt. 15; 14. TACZKA BUDOWLANA POJ. 100 l 16160000-4 szt. 4; 15. DOZOWNIK DO MYDŁA W PŁYNIE 39831700-3 szt. 5; 16. SUSZARKA ELEKTRYCZNA DO RĄK 42716200-0 szt. 5; 17. POJEMNIK NA PIASEK 50 kg ŻÓŁTY 540X590X500MM 34928480-6 szt. 9; 18. KOSZ PLASTIKOWY NA ŚMIECI 25L 34928480-6 szt. 60; 19. SEKATOR TELESKOPOWY DO GAŁĘZI, KONARÓW 44511200-7 szt. 9; 20. UCHWYT NA RĘCZNIK PAPIEROWY W ROLI 39700000-9 szt. 16; 21. STACJA MODUŁOWA DO SEGREGACJI WEWNĘTRZNEJ 34928480-6 kpl. 60; 22. ŚCIĄGACZKA DO PODŁOGI (ZESTAW) 39224300-1 kpl. 20; 3. Miejsce realizacji dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grupie, ul. Dworcowa 6A, gm. Dragacz. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2017 r., nie noszący znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 5. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, estetycznych, rodzaju i kolorystyce, modelu i wzorze oraz właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 6. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego pod warunkiem spełnienia co najmniej wymagań minimalnych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ i nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia. Zamawiający nie dopuszcza zmian wymiarów produktów wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego minimalnymi parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy. 10. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia. 11. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Załącznikach nr 1 do SIWZ) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34928480-6
Dodatkowe kody CPV:
39700000-9,
44511100-6,
38622000-1,
19520000-7,
44521210-3,
16160000-4,
39831700-3,
42716200-0,
44511200-7,
39224300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na fakt, że cena oferty z najniższą cena przewyższa o 26221,38 zł kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT55232.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Miasteczko rowerowe dla dzieci wraz z zestawem znaków i gier podwórkowych (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.