Racibórz: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Raciborza dla 97 terenów zlokalizowanych w jednostkach strukturalnych Brzezie, Markowice, Miedonia, Ocice, Ostróg, Płonia, Proszowiec - Stara Wieś, Studzienna i Sudół, Śródmieście
Numer ogłoszenia: 86344 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: raciborz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Raciborza dla 97 terenów zlokalizowanych w jednostkach strukturalnych Brzezie, Markowice, Miedonia, Ocice, Ostróg, Płonia, Proszowiec - Stara Wieś, Studzienna i Sudół, Śródmieście.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Raciborza dla 97 terenów zlokalizowanych w jednostkach strukturalnych Brzezie, Markowice, Miedonia, Ocice, Ostróg, Płonia, Proszowiec - Stara Wieś, Studzienna i Sudół, Śródmieście. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1). sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Raciborza dla 97 terenów zlokalizowanych w jednostkach strukturalnych Brzezie, Markowice, Miedonia, Ocice, Ostróg, Płonia, Proszowiec - Stara Wieś, Studzienna i Sudół, Śródmieście o łącznej powierzchni 173,22 ha; 2). sporządzenie aktualizacji papierowych i elektronicznych wersji obowiązujących planów miejscowych miasta Raciborza w zakresie sporządzonych planów miejscowych oraz opracowanie metadanych dla sporządzonych planów miejscowych. Zakres prac projektowych i proceduralnych należących do Projektanta obejmuje m. in.: - przygotowanie wszystkich wymaganych procedurą obwieszczeń, ogłoszeń, zawiadomień, pism, wykazów oraz formularzy; - doręczenie wszystkich pism i zawiadomień właściwym organom opiniującym i uzgadniającym projekty planów miejscowych oraz przedstawicielom jednostek branżowych obejmujących sieci i urządzenia infrastruktury technicznej (wraz z poniesieniem kosztów ich wysyłki); - publikację w lokalnej prasie ogłoszeń i obwieszczeń dotyczących procedury sporządzenia miejscowym planów (wraz z poniesieniem kosztów ich publikacji); - opracowanie inwentaryzacji terenów oraz oceny istniejącego stanu zagospodarowania (opis + fotografie), dla których sporządzany jest plan miejscowy, przygotowanie niezbędnych analiz w tym m. in. analizę terenów w kontekście klasyfikacji klaso-użytków, analizę wniosków złożonych przed przystąpieniem do sporządzenia planów miejscowych, analizę stanu istniejącego oraz analizę proponowanych ustaleń sporządzanego planu miejscowego w zakresie jego zgodności z ustaleniami studium; - opracowanie karty terenu, dla którego sporządzany będzie plan miejscowy; - przygotowanie propozycji rozpatrzenia wniosków i uwag złożonych do projektów planów miejscowych; - przygotowanie projektów planów miejscowych z uwzględnieniem treści i formy oraz oznaczeń graficznych zastosowanych w dotychczas przyjętych planach miejscowych; - przygotowanie prognozy skutków oddziaływania na środowisko w ramach przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektów planów miejscowych; - przygotowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planów miejscowych; - uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii dotyczących sporządzanych projektów planów miejscowych; - przygotowanie i uczestnictwo w obradach gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej powołanej przez Prezydenta Miasta Racibórz; - przygotowanie i przeprowadzenie dyskusji publicznej dotyczącej projektów planów miejscowych oraz sporządzenie protokołu z przeprowadzonej dyskusji; - organizacja oraz udział w spotkaniach z mieszkańcami miasta w ramach wyłożenia do publicznego wglądu projektów planów miejscowych; - przeprowadzenie konsultacji społecznych projektów Uchwał Rady Miasta w sprawie sporządzenia miejscowych planów; - udział w sesjach Rady Miasta Racibórz, na których zostaną przyjęte uchwały w sprawie sporządzenia miejscowych planów; - opracowanie protokołów ze wszystkich spotkań i narad w sprawie sporządzenia planów miejscowych i niezwłoczne przekazanie dwóch egzemplarzy Zamawiającemu; - wykonanie w imieniu Prezydenta Miasta Raciborza wszelkich czynności przewidzianych w przepisach prawa w ramach obowiązków wynikających z procedury sporządzenia i uchwalenia planów miejscowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr. 7 i nr 8 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 476.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 0 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządził projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów o łącznej powierzchni co najmniej 100 ha.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1). Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: a). możliwe jest przedłużenie zakończenia umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w zakresie jego obowiązków umownych określonych w Załączniku do niniejszej umowy, b). możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, wstrzymania i wznowienia prac projektowych, ze względu na: - uwarunkowania społeczne (petycje, protesty, itp), - dodatkowe prace projektowe, nie wyszczególnione w przedmiocie umowy, - zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację zadania, c). wydłużony okres oczekiwania przez Projektanta na niezbędne, wymagane przepisami prawa uzgodnienia, zgody, decyzje, opinie etc. ustawowo określonych organów, instytucji, o ile okoliczność ta ma miejsce z przyczyn niezależnych od Projektanta to znaczy Projektant niezwłocznie i zgodnie z literą prawa w danym zakresie złożył prawidłowe, niezbędne wnioski, prośby, zgłoszenia etc. 2). Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: a). zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), b). obniżenie kosztu wykonania przedmiotu umowy, a tym samym wynagrodzenia wykonawcy, c). rezygnacja z wykonania części prac projektowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO W RACIBORZU
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego serwera typu NAS, fabrycznie nowych dysków serwerowych typu Dell oraz fabrycznie nowy napęd RDX oraz dyski RDX.
- Zakup fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Buisness 2021
- Dostawa mobilnego przenośnika taśmowego w ramach leasingu operacyjnego
- 7/2024 Dostawa tlenu medycznego
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Projektu Planu Ogólnego Gminy Kozienice
- Budowa wodnego placu zabaw i tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
- Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Ignacego Paderewskiego w Rzeczycy
- ,, Opracowanie planu ogólnego Gminy Góra wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego,,
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.