eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chąśno › Modernizacja Drogi Dojazdowej Do Gruntów Rolnych Chąśno-Chąśno Drugie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Chąśno: Modernizacja Drogi Dojazdowej Do Gruntów Rolnych Chąśno-Chąśno Drugie
Numer ogłoszenia: 86326 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Chąśno , Chąśno 55, 99-413 Chąśno, woj. łódzkie, tel. 046 8381423, faks 046 8381364.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachasno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Drogi Dojazdowej Do Gruntów Rolnych Chąśno-Chąśno Drugie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Korytowanie gł. 30 cm w gruntach II-IV kat. 80 m2 Warstwy odsączajace o gr. 10 cm 80 m2 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr 15 cm 80 m2 Utwardzenie poboczy z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-kamienną m3 9,0 Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych 7230,0 m2 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych bitumicznych 7230,0 m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną 63 T Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych KR 2 gr. 4 cm m2 7310,0m2 Wykonanie poboczy 2775,0 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienie wadium w kwocie 3000,0 zł (słownie: trzy tysiące złotych złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 Ustawy t.j. a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienia z powodów wymienionych w art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponadto wykonawca powinien: e) złożyć w wymaganym terminie jedną kompletną pisemną ofertę w języku polskim zgodnie ze SIWZ, wartość oferty podać na formularzu ofertowym, f) wnieść wadium zgodnie z zapisami SIWZ g) udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Uwaga3 . Wykonawcą może byś osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej specyfikacji. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonania zamówienia. 2) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a)Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ Na zasadzie spełnia/nie spełnia tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta. b) Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 1) Wykaz oświadczeń a) oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne b) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia t.j. posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane (Dz.U z 2006r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogownictwo, umożliwiającym kierowanie robotami obejmującymi zamówienie oraz o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, e) oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych wart. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. f) oświadczenie iż wyraża zgodę na realizację faktur za wykonane roboty w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego, g) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach. h) oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia /wniesienia/ zabezpieczenia należytego wykonania umowy o równowartości 5 % ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego, wraz z określeniem formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione (podać formę) i) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego przedmiaru robót, j) oświadczenie o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwvkonawcy/om (z podaniem firmy) lub, że całość zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie k) oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, l) oświadczenie-wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje wykonawca, m) oświadczenie - wykaz osób (podmiotów) z podaniem nazw firm, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om, chyba że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie. n) oświadczenie -wykaz przynajmniej 2-ch robót (każda robota, co najmniej 200 000,00 PLN brutto) wykonywanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: listy referencyjne, protokoły bezusterkowego odbioru robót, o) oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, Uwaga 4 W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia oświadczeń wymienionych w ppkt. a) b), c), d), e), 1), g), h) j), k), I), m), n), o) złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 2)Wykaz dokumentów a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b) w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum każdy ze wspólników (konsorcjantów) składa dodatkowo: -wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, -pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu i zawarcia umowy -wszelaka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie w sprawie zmówienia publicznego z pełnomocnikiem. Uwaga 5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą są zobowiązani przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego: złożyć pisemną umowę regulującą współpracę tych wykonawców. c) kopia stosownych dokumentów (oryginał do wglądu gdy kopia będzie nieczytelna) potwierdzających uprawnienia budowlane osób ze strony wykonawcy kierujących pracami budowlanymi -w zakresie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt.1), tj. uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogownictwo d) kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osoby/ób, która/e kierować będzie/ą przedmiotowymi robotami budowlanymi do właściwej dla niego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (oryginał do wglądu gdy kopia będzie nieczytelna). e) sprawozdanie finansowe albo jego część a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -obejmujący także przedmiot zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00zł (słownie: sto tysięcy PLN) Uwaga 6 Okres ubezpieczenia musi obejmować termin realizacji robót objętych postępowaniem tj. przynajmniej do daty 31.07.2009. r. g) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605). Uwaga 7 Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub gminnej ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. Uwaga 8 Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art.24 ust.2 pkt.2 ustawy wykonawca który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy- umowa taka jest nieważna z mocy prawa. Uwaga 9 W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt. a,) d),e), f) złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chasno.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Chąśnie Chąśno 55 99-413 Chąśno pok. 10 I p..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Chąśnie Chąśno 55 99-413 Chąśno pok. 1 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.