eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Rozbudowa infrastruktury rowerowej w Świdniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-22

Ogłoszenie nr 86283 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.

Świdnik: Rozbudowa infrastruktury rowerowej w Świdniku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41930-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42073-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik, krajowy numer identyfikacyjny 431019359, ul. ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 751 76 02, faks 81 751 76 08, e-mail zampub@e-swidnik.pl
Adres strony internetowej (URL): http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa infrastruktury rowerowej w Świdniku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIZ-Z.271.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą "Rozbudowa infrastruktury rowerowej w Świdniku" obejmujących 3 zadania: I. "Budowa dwóch chodników ze ścieżką rowerową między osiedlami Brzeziny I i II" II. "Budowa miasteczka ruchu drogowego", III. "Nowa ścieżka rowerowa w centrum miasta(element koncepcji nowej trasy centrum-wschód)" 2. Zakres przedmiotu zamówienia 2.1 Zakres przedmiotu zamówienia "I": 1) Dokumentacja: a) Dokumentacja projektowa, b) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: c) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych d) Pozwolenie na budowę/zgłoszenie robót, 2) Roboty budowlane 2.1.1 Dokumentacja projektowa: 1) Projekt przebudowy istniejących dwóch chodników, 2) Projekt budowlano-wykonawczy budowy oświetlenia parkowego wzdłuż ciągu pieszego, 3) Informacja BIOZ, 4) Projekt organizacji ruchu dla ciągu pieszo-rowerowego. 2.1.2 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, 3) Zgłoszenie robót budowlanych, 4) Wniosek i decyzja pozwolenia na budowę oświetlenia. 2.1.3 Roboty budowlane 1) roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni 2) ustawienie krawężników i obrzeży 3) wykonanie nawierzchni 4) ułożenie linii kablowej oświetlenia i latarni parkowych Wykonawca zrealizuje roboty budowlane w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną dokumentację projektową w tym zatwierdzone przez Zamawiającego szczegółowe specyfikacje techniczne oraz ostateczną decyzję pozwolenie na budowę/zgłoszenie robót. 2.2 Zakres przedmiotu zamówienia "II": 1) Dokumentacja: 1 Dokumentacja projektowa, 2 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, 3 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) Roboty budowlane. 3) Regulamin korzystania z miasteczka ruchu drogowego 2.2.1 Dokumentacja projektowa: 1) Projekt utwardzenia powierzchni gruntu - wykonania nawierzchni jezdni i chodników, 2) Projekt zagospodarowania terenu określający: - drzewa i krzewy przeznaczone do usunięcia - plan nasadzeń drzew i krzewów, - rodzaj i usytuowanie: ławek, stojaków na rowery, koszy na śmiecie. 3) Projekt: "Regulamin korzystania z miasteczka ruchu drogowego". 2.2.2 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia,, 2) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (w przypadku usuwania drzew i/lub krzewów), 2.2.3 Roboty budowlane 1) roboty ziemne: niwelacja terenu, koryta pod nawierzchnie 2) wykonanie nawierzchni ciągów rowerowych i pieszych 3) ustawienie tablic znaków drogowych 4) roboty wykończeniowe: plantowanie terenu, wysiew trawy Wykonawca zrealizuje roboty budowlane w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową w tym zatwierdzone przez Zamawiającego szczegółowe specyfikacje techniczne. 2.3 Zakres przedmiotu zamówienia "III": 1) Dokumentacja: a) Dokumentacja projektowa, b) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, c) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Pozwolenie na budowę, 2) Roboty budowlane 2.3.1 Dokumentacja projektowa: 1) Projekt budowlano - wykonawczy ścieżki rowerowej, 2) Informacja BIOZ, 3) Projekt organizacji ruchu obejmujący skrzyżowanie ul. Spółdzielczej z ul. Kard. S. Wyszyńskiego. 2.3.2 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: 1) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, 3) Wniosek i decyzja pozwolenia na budowę. 2.3.3 Roboty budowlane 1) roboty ziemne - koryta pod nawierzchnię 2) roboty brukarskie - ustawienie obrzeży betonowych 3) roboty nawierzchniowe - jezdnia ścieżki rowerowej 4) roboty wykończeniowe - plantowanie terenu, obsianie trawą Wykonawca zrealizuje roboty budowlane w oparciu o wykonaną przez siebie i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową w tym zatwierdzone przez Zamawiającego szczegółowe specyfikacje techniczne oraz ostateczną decyzję pozwolenie na budowę. 3.3 Opis przedmiotu umowy określają: a) Programy funkcjonalno-użytkowe, b) Oferta przetargowa Wykonawcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 71322999-1, 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa dwóch chodników ze ścieżką rowerową miedzy osiedlami Brzeziny I i II
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT80038.35
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ryszard Kozak, Usługi Transportowe i Roboty Ziemne, , Jacków nr 121, 21-007, Mełgiew, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85485
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85485
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107816.39
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa Miasteczka Ruchu Drogowego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81300.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ryszard Kozak, Usługi Transportowe i Roboty Ziemne, , Jacków nr 121, 21-007, Mełgiew, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91635
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91635
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172384
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Nowa ścieżka roweowa w centrum miasta (element koncepcji nowej trasy centrum-wschód)
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT52032.52
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ryszard Kozak, Usługi Transporowe i Roboty Ziemne, , Jacków nr 121, 21-007, Mełgiew, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36039
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36039
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77253.72
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.