eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Renaturyzacja rzek,kanałów oraz ochrona wód i bezpieczeństwo przeciwpowodziowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-22

Ogłoszenie nr 86270 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.

Włocławek: Renaturyzacja rzek,kanałów oraz ochrona wód i bezpieczeństwo przeciwpowodziowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 56570-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, krajowy numer identyfikacyjny 59716200000, ul. ul. Okrzei , 87800 Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 542 302 000, faks 542 302 030, e-mail wloclawek@kpzmiuw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kpzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Renaturyzacja rzek,kanałów oraz ochrona wód i bezpieczeństwo przeciwpowodziowe

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Renaturyzacja rzek, kanałów oraz ochrona wód i bezpieczeństwo przeciwpowodziowe - Stabilizacja poziomu wody Jeziora Sępoleńskiego. Realizacja zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) roboty przygotowawcze i pomiarowe, w skład których wchodzą: o wytyczenie obiektu w terenie, o rozbiórka istniejących ścieżek i chodników, demontaż ławek, śmietników zabezpieczenie ogrodzeń i drzew, ogrodzenie placu budowy, o wykonanie kanału obiegowego na lewym brzegu rzeki dla zachowania ciągłości przepływu, o wykonanie gródz z worków z piaskiem zabezpieczających szerokoprzestrzenny wykop pod projektowaną budowlę przed wodami budowlanymi, o rozbiórka istniejącej kładki, o wykonanie systemu odwodnieniowego w postaci pierścienia igłofiltrów i dwóch zażwirowanych, płytkich studni zapewniających odwodnienie wykopu w czasie wykonywania robót budowlanych, 2) roboty konstrukcyjne, w skład których wchodzą: o pogrążenie przeciwfiltracyjnych ścianek szczelnych stalowych z brusów o wskaźniku wytrzymałości Wxmin. 181 cm3/m o długości 2,0 m na górnym stanowisku budowli z rzędną góry ścianki: 111,70 m n.p.m. oraz ścianek konstrukcyjnych o wskaźniku wytrzymałości wx>=1800cm3/m, o wykonanie wykopu fundamentowego do poziomu spodu podbudowy pod płytą fundamentową, o dogęszczenie podłoża pod wykonanie budowli, o wykonanie podłoża pod konstrukcję budowli z betonu C8/10 o grubości 20,0 cm, o wykonanie zbrojenia konstrukcji budowli, o betonowanie płyty fundamentowej, o betonowanie konstrukcji budowli ponad płytą fundamentową, o wykonanie bystrza betonowo-kamiennego w środkowym przęśle budowli, o wykonanie umocnień koryta rzeki na górnym stanowisku budowli w postaci materacy siatkowo-kamiennych gr. 30,0 cm, na geowłókninie o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż i wszerz pasma min 24,0 kN/m i masie powierzchniowej 325 g/m2, o zamocowanie barierek, łat wodowskazowych, reperów, wykonanie kładki komunikacyjnej, 3) roboty wykończeniowe, w skład których wchodzą: o rozebranie starych umocnień wzdłuż rzeki na odcinku pomiędzy kładką w km 26+360 a kładką w km 26+647 i wykonanie nowych umocnień na tym odcinku, w postaci palisady z kołków drewnianych O 10-12 cm i długości L=2,0m pogrążonych w stopie skarpy, narzutu kamiennego o grubości 50,0cm na geowłókninie o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż i wszerz pasma min 24,0kN/m, pow. 325g/m2 oraz humusowanie i darniowanie skarp ziemnych na górnym oraz dolnym stanowisku budowli a także wykonanie obsiewu mieszanką traw na 5cm warstwie urodzajnego humusu, o demontaż systemu odwodnieniowego, o rozbiórka gródz z worków z piaskiem oraz likwidacja kanału obiegowego, o uformowanie i umocnienie powierzchni terenu i skarp w sąsiedztwie budowli i umocnienia brzegu obsiewem mieszankami traw, które należy wykonać w okresie od 01 maja do 31 sierpnia, o likwidacja zaplecza i uporządkowanie placu budowy, o uporządkowanie terenu budowy z odtworzeniem nawierzchni z polbruku oraz trylinki na ciągach komunikacyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45246400-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45243600-8, 45240000-1, 45233226-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1316266.26
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert12
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Hydrotechniczno - Melioracyjnych Wojciech Ferenc, zuhm@onet.pl, ul. Kolejowa 1-82, 46-040, Ozimek, kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 736770.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 736770.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1960000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.