eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawka › Wykonanie remontu pokrycia dachowego w budynku położonym w Lubawce przy ul. Plac Wolności nr 13 / od strony ul. Łącznej i Kościuszki /.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Lubawka: Wykonanie remontu pokrycia dachowego w budynku położonym w Lubawce przy ul. Plac Wolności nr 13 / od strony ul. Łącznej i Kościuszki /.
Numer ogłoszenia: 86263 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budżetowy Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Zielona 12, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7411322, fax 075 7411822.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pokrycia dachowego w budynku położonym w Lubawce przy ul. Plac Wolności nr 13 / od strony ul. Łącznej i Kościuszki /..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem planowanej inwestycji jest wykonanie remontu pokrycia dachowego w budynku położonym w Lubawce przy ul. Plac Wolności nr 13. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - rozbiórkę pokrycia z dachówki wraz z elementami łacenia, wymianę pokrycia dachowego, pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną, - montaż okienka wyłazowego, wymiana obróbek blacharskich - obróbki blacharskie należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej o minimalnej grubości 0,65mm. - montaż rynien wiszących i rur spustowych - przebudowa komina, - wykonanie zadaszenia nad ulicą Kościuszki na odcinku przyległym do budynku, - montaż ściągów stalowych oraz stalowych belek, - wykonanie wspierających słupów na strychu,

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający warunki poniższe: a potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 100. 000 złotych oraz zobowiązać się, że po upływie ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia polisa będzie odnawiana na kwotę nie niższą niż 100. 000 złotych przez okres umowy, b potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności architektonicznej i konstrukcyjno - budowlanej w tym przy obiektach zabytkowych a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa: osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy, c doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem, wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 2. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie oceniał każdego Wykonawcę w zakresie spełniania warunków dotyczących statusu prawnego tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, natomiast warunki materialne w zakresie zdolności ekonomicznej, finansowej oraz technicznej ( potencjał kadrowy, doświadczenie zawodowe, polisa lub inny dokument ubezpieczenia ) będą oceniane przez spełnienie warunku w całości przynajmniej przez jednego Wykonawcę.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: a wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej siwz, b podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej siwz, c informacja o osobie, którą dysponuje wykonawca i która będzie uczestniczyć przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, mającej pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności architektonicznej i konstrukcyjno - budowlanej w tym w tym przy obiektach zabytkowych, należącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej siwz,. Należy załączyć również posiadane uprawnienia budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 100. 000 złotych oraz zobowiązać się, że po upływie ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia polisa będzie odnawiana na kwotę nie niższą niż 100. 000 złotych przez cały okres umowy oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 3 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. e doświadczenia zawodowego tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z załącznik nr 4 do niniejszej siwz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie należy przyjąć: - referencje, rekomendacje, listy polecające, - podpisane protokoły odbioru, - inne dokumenty z których treści wynika, iż przedstawione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca musi udokumentować przerób w zakresie realizacji podobnych zamówień - dwa zamówienia na łączną kwotę 100. 000 zł. W przypadku zrealizowanego zamówienia w ramach konsorcjum należy wskazać część zamówienia / zrealizowanych robót / przez Wykonawcę ze wskazaniem jej wartości. f aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej - zaświadczenie ZUS, Urzędu Skarbowego może być wystawione na każdego ze wspólników spółki cywilnej z osobna lub spółkę cywilną ze wskazaniem wspólników ja tworzących. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt. f, g składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3. Dokumenty, o których mowa w niniejszej siwz należy złożyć w formie oryginału lub firmy na zewnątrz. Dokumenty należy podpisać czytelnie, w przypadku parafowania wymagana jest pieczątka imienna podpisującego. 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości a Zamawiający nie może sprawdzić jej w inny sposób. 5. Zamawiający wymaga od podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składających wspólną ofertę np. spółki cywilne, konsorcja aby: - ustanowiły pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. DŁUGOŚĆ OKRESU GWARANCJI - 5

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubawka.nowoczesnagmina.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie www. lubawka.nowoczesnagmina. pl Siwz można także uzyskać w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym, cena 10 zł..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: ZAKŁAD BUDŻETOWY GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ UL. ZIELONA 12, 58 - 420 LUBAWKA.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.