eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa ul. Chopina w Knurowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Knurów: Przebudowa ul. Chopina w Knurowie
Numer ogłoszenia: 86227 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51917 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Chopina w Knurowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej 370 014 S - ul. Chopina w Knurowie o długości ok. 264 m i szerokości 6 m wraz z przebudową chodników i zjazdów indywidualnych na prywatne posesje i budową systemu odwodnienia, w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni wraz z podbudową, w tym: a.1) kostka betonowa, grafitowa o grub. 8 cm, a.2) podsypka cementowo - piaskowa o grub. 3 cm, a.3) podbudowa z kruszywa łamanego, pochodzenia nieorganicznego, o grub. 30 cm, a.4) warstwa mrozoochronna z pospółki o grub. 25-33 cm, a.5) geowłóknina separująco - filtracyjna o gramaturze 400 g/m2 b) przebudowę skrzyżowania ul. Chrobrego o nawierzchni z mieszanki betonowo - asfaltowej, c) przebudowę skrzyżowania z ul. Szymanowskiego o nawierzchni rozbieralnej z kostki - betonowej, d) przebudowę skrzyżowania z ul. Wieniawskiego o nawierzchni rozbieralnej z kostki betonowej, e) nawiązanie do jezdni na skrzyżowaniu z ul. Dąbrowskiego o nawierzchni z mieszanki betonowo - asfaltowej, f) wykonanie nowej nawierzchni chodników o szer. 2,0 m wraz z podbudową, w tym: f.1) kostka betonowa o grub. 8 cm, f.2) podsypka cementowo - piaskowa o grub. 3 cm, f.3) podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego, o grub. 15 cm, g) wykonanie zjazdów indywidualnych wraz z podbudową, w tym: g.1) kostka betonowa o grub. 8 cm, g.2)podsypka cementowo - piaskowa o grub. 3 cm, g.3) podbudowa z kruszywa kamiennego o grub. 15 cm, h) wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: h.1) kanał deszczowy z rur PVC O 315 od studni D1 - D6, h.2) studnie kanalizacyjne, betonowe o średnicy O 1200 mm - 6 szt, h.3) przykanaliki z rur PCV O 200 mm x 5,9 mm, h.4) odgałęzienia PVC 200 mm do posesji prywatnych, h.5) studzienki ściekowe betonowe O500 mm z osadnikiem i koszem - 13 szt, h.6) wykonanie drenażu O 113 mm, i) wykonanie renowacji istniejącej kanalizacji deszczowej od studni K3 - K9, w tym: i.1) remont kolektora betonowego O 300 mm metodą bezwykopową, i.2) remont studni istniejących metodą bezwykopową - 6 szt, j) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury, w tym: j.1) kabli energetycznych średniego napięcia rurami ochronnymi dwudzielnymi PEHD O 160, j.2) sieci teletechnicznej rurami ochronnymi dwudzielnymi PEHD O 110 i O 160, j.3) sieci kanalizacji deszczowej rurami ochronnymi litymi: - PVC O 250, - PVC O 400, k) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, l) wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, m) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami określonymi w § 3 ust. 1 pkt. 1.5 umowy, n) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem, o) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, przygotowawcze, demontaż ulicznych studzienek ściekowych itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom, a także nazwom własnym materiałów, wskazanym w ww. dokumentach przetargowych 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy (materiały i robociznę). Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący załącznik nr 3 do umowy. 4. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi dla robót wykonanych na podstawie zawartej umowy wynosi 24 miesiące. Bieg rękojmi rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TKS Sp. z o.o., ul. Boya -Żeleńskiego 77, 40-750 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1233992,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 735707,03

  • Oferta z najniższą ceną: 735707,03 / Oferta z najwyższą ceną: 1096306,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.