To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-12
Wałbrzych: Promocja projektu pn. Mały DolnoŚlązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego.
Numer ogłoszenia: 86221 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60035 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8877183, faks 074 8877103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja projektu pn. Mały DolnoŚlązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a. zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablic informacyjnych, b. zaprojektowanie i wykonanie naklejek informacyjnych. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z zapisami Załącznika nr 4 pn. Wymogi dotyczące Informacji i Promocji do Regulacji w sprawie wdrażania funduszy norweskich i EOG oraz zapisami Podręcznika Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej zawierającego porady i praktyczne wskazówki na temat sposobu prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w projektach dofinansowanych z funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Dokumenty dostępne są pod adresem: http www.zdrowie.gov.pl/strona-224-MF_EOG_i_NMF_2009_2014_%28Fundusze_Norweskie_i_EOG%29_Informacja_i_promocja.html 2.1.Zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablic informacyjnych typ A billboardy Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania, wykonania i dostawy z montażem tablic informacyjnych typu A (billboardy) w ilości 10 sztuk. Specyfikacja: a.Ilość: 10 sztuk b.Wymiary: 2000 x 1000 x min.5 mm c.Materiał i parametry techniczne: spienione PCV, zabezpieczenie po zadruku laminatem przed promieniami UV Nadruk: zadruk na folii, pełen kolor d.Wymagana odporność na warunki atmosferyczne, ekspozycja zewnętrzna e.Sposób montażu: 10 otworów montażowych, 10 dystansów ze stali kwasoodpornej wraz z kołkami mocującymi, tablica wolnostojąca, na stelażu z profili stalowych zamkniętych kwadratowych 50x50x2 mm, posadowionym w podłożu z ziemi; wysokość stelaża po montażu - 2,20m od poziomu gruntu do górnej krawędzi tablicy f.Dostawa i montaż w 10 lokalizacjach - siedzibach Partnerów Projektu. Obowiązującą czcionką jest DaxlinePro (ewentualnie dopuszcza się zastosowanie czcionki Verdana) 2.2.Zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablic informacyjnych typ B Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania, wykonania i dostawy z montażem tablic informacyjnych typu B (pamiątkowe) w ilości 35 sztuk. Specyfikacja: a.Ilość: 35 sztuk b.Wymiary: 300 x 200 x min. 2 mm c.Materiał i parametry techniczne: spienione PCV, zabezpieczenie po zadruku laminatem przed promieniami UV d.Nadruk: sitodruk w trzech kolorach: ciemnoniebieski: PMS C 187, ciemnoczerwony: PMS C 647, czarny w 70% e. Wymagana odporność na warunki atmosferyczne, ekspozycja zewnętrzna i wewnętrzna f. Sposób montażu: 4 otwory montażowe, 4 dystanse ze stali kwasoodpornej wraz z kołkami mocującymi, mocowanie kołkami do ściany/elewacji g.Dostawa i montaż: w 10 lokalizacjach - siedzibach Partnerów Projektu. Obowiązującą czcionką jest DaxlinePro ewentualnie dopuszcza się zastosowanie czcionki Verdana 2.3.Zaprojektowanie i wykonanie naklejek informacyjnych. Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania i wykonania naklejek informacyjnych w nakładzie 1221 sztuk. Specyfikacja: a.Ilość: 1221 sztuk b.Wymiary: 100 x 55 mm c.Parametry techniczne: druk cyfrowy w kolorze na arkuszach samoprzylepnych z cięciem, surowiec foliowy, zabezpieczenie lakierem UV..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częścią projektu pn. Mały DolnoŚlązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BLUE AREA Łukasz Kudaś, skarczew 92A, 62-817 Żelazków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40737,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50505,03
Oferta z najniższą ceną: 50505,03 / Oferta z najwyższą ceną: 50505,03
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu oraz renowacja/budowa odcinków kanalizacji sanitarnej (ściekowej) wzdłuż ww. ulicy"
- Zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie oraz obsługa serwisowa platformy internetowej "Dolnośląska Sieć Poradnictwa Zawodowego" w sieci Internet.
- Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze i Kłodzku, w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla budynku zlokalizowanego przy ul. Niepodległości 67 w Wałbrzychu"
- Remont dachu i pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze.
- Modernizacja systemu kontroli dostępu SKD w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy ul. Kasztanowej 1.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
- "Roboty budowlane i porządkowe na terenie dawnego cmentarza ewangelickiego - część zachodnia w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Etykiety samoprzylepne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.