eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu bazy ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Gardeja, gminy Kwidzyn, gminy Prabuty, gminy Ryjewo i gminy Sadlinki oraz załadowanie w trybie wsadowym wyników moder

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Kwidzyn: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu bazy ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Gardeja, gminy Kwidzyn, gminy Prabuty, gminy Ryjewo i gminy Sadlinki oraz załadowanie w trybie wsadowym wyników modernizacji do bazy danych ewidencyjnych prowadzonych w systemie EWID 2000 v. 7.4
Numer ogłoszenia: 86152 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, ul. Warszawska 19/63, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6465000, fax 055 6465002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkwidzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu bazy ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Gardeja, gminy Kwidzyn, gminy Prabuty, gminy Ryjewo i gminy Sadlinki oraz załadowanie w trybie wsadowym wyników modernizacji do bazy danych ewidencyjnych prowadzonych w systemie EWID 2000 v. 7.4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu bazy ewidencji budynków i lokali dla wybranych obrębów gminy Gardeja, gminy Kwidzyn, gminy Prabuty, gminy Ryjewo i gminy Sadlinki oraz załadowanie w trybie wsadowym wyników modernizacji do bazy danych ewidencyjnych prowadzonych w systemie EWID 2000 v. 7.4 Oryginalny kod CPV: 74.23.22.10 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.21.00 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.10-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu: 1.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 zł. 2.2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. prace geodezyjne związane z opracowaniami numerycznymi w zakresie ewidencji gruntów i budynków. 3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować minimum 2 stanowiskami specjalistycznymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z licencyjnym oprogramowaniem, tj.: komputerami klasy PC wyposażonymi w oprogramowanie EWID2000 wersja 7.4 - 2 licencje lub innymi równoważnymi programami. 2.4. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone w trakcie realizacji zamówienia: 1) minimum 2 pracowników posiadających certyfikat ukończenia szkolenia obejmującego napełnianie bazy danych i obsługi systemu informatycznego EWID 2000 v. 7.4, 2) minimum 2 pracowników posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1, 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych siwz na podstawie treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę /spełnia/- /nie spełnia/. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów wymienionych w siwz lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w siwz, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczególnych, opisanych w siwz wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 2.1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.2. Informację o osobach, które będą wykonywać przedmiot zamówienia (potencjał kadrowy) na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 2 do siwz. Do informacji złożonej na w/w formularzu Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii tj.: - poświadczone kserokopie uprawnień zawodowych, - certyfikaty ukończenia szkolenia obejmującego napełnienie bazy danych i obsługi systemu informatycznego EWID 2000 v. 7.4 2.3. Informację doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 3 do siwz. Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 2.4. Informację o posiadanym sprzęcie (potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią formularza - załącznika nr 4 do siwz. 2.5. Informację na temat Podwykonawców (podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnych z treścią formularza - załącznika nr 5 do siwz. Przedłożenie wypełnionego w/w formularza wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów robót podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkwidzynski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tymczasowa siedziba Zamawiającego w Kwidzynie, 82-500 Kwidzyn, ul. Toruńska 21, pok. nr 38.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Tymczasowa siedziba Zamawiającego: Kwidzyn, ul. Torunska 21, pok. 30(sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.