eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › dostawa materiałów biurowych do O/ZUS Sosnowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-15

POZYCJA 8614

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sosnowiec: dostawa materiałów biurowych do O/ZUS Sosnowiec

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec, do kontaktów: Artur Zaczyński tel. 032 368 32 03; Grażyna Pytlak tel. 032 368 32 11, ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2695012 do 15, e-mail: ZaczynskiA@zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych do O/ZUS Sosnowiec. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów biurowych do ZUS Sosnowiec, ul. Partyzantów 1. Zamówienie zostało podzielone na 3 części : I - materiały biurowe II-koperty III - papier kserograficzny Zakres zamówienia : -Część I : materiały biurowe obejmują 102 pozycje, szczegółowy opis znajduje się w SIWZ -Część II - koperta DL z okienkiem - 1300000 szt. , koperta C-6 z okienkiem - 1000000 szt. koperta C-6 bez okienka - 120000 szt.; koperta E4 - 40000 szt.; koperta C4 - 50000 szt.; koperta C5 - 60000 szt.; koperta DIN LDS - 10000 szt.; koperta B-4 - 50000 szt., szczegółowy opis znajduje się w SIWZ -Część III - papier ksero A4 - 16000 ryz; A3 - 200 ryz, szczegółowy opis znajduje się w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ZUS Sosnowiec, ul. Partyzantów 1, część III zamówienia również Inspektoraty ZUS w Jaworznie, Dąbrowie G. i Zawierciu. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: -Część I : materiały biurowe obejmują 102 pozycje, szczegółowy opis znajduje się w SIWZ -Część II - koperta DL z okienkiem - 1300000 szt. , koperta C-6 z okienkiem - 1000000 szt. koperta C-6 bez okienka - 120000 szt.; koperta E4 - 40000 szt.; koperta C4 - 50000 szt.; koperta C5 - 60000 szt.; koperta DIN LDS - 10000 szt.; koperta B-4 - 50000 szt., szczegółowy opis znajduje się w SIWZ -Część III - papier ksero A4 - 16000 ryz; A3 - 200 ryz, szczegółowy opis znajduje się w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: CZ. I :2500 ZŁ; CZ. II :2000 ZŁ.; CZ. III:3000 ZŁ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy : a. spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych w tym : - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat licząc do upływu terminu składania ofert co najmniej jedną umowę, której przedmiotem była dostawa materiałów biurowych o wartości minimum 100000 PLN brutto b. nie wykluczeni na podst. art. 24 PZP c. spełniający pozostałe warunki zawarte w SIWZ d. wnieśli wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.04.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.04.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.04.2006, godzina 12:30, ZUS Sosnowiec ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec, pokój 316.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.