eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › SUKCESYWNA DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I WYROBÓW Z WŁÓKNINY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-15

Międzychód: SUKCESYWNA DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I WYROBÓW Z WŁÓKNINY
Numer ogłoszenia: 86147 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3821 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482011, faks 095 7482711 wew. 122.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I WYROBÓW Z WŁÓKNINY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: SUKCESYWNA DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I WYROBÓW Z WŁÓKNINY Przez dostawę sprzętu Zamawiający rozumie cykliczną dostawę sprzętu w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 12 pakietów. Wykonawca może składać ofertę na poszczególne pakiety, przy czym dany pakiet musi być oferowany w całości, brak którejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej. Każdy z Pakietów będzie oceniany osobno, co oznacza, iż postępowanie przetargowe na każdy Pakiet może być rozstrzygnięty na korzyść innego Wykonawcy. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ w Międzychodzie. Każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego faksem od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 14:30 z terminem realizacji maksymalnie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Wymagane warunki dla oferowanego drobnego sprzętu medycznego: -Oferowany asortyment odpowiadać musi warunkom określonym w dokumentach dopuszczających go do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późniejszymi zmianami) - jeżeli dotyczy. Oferowane wyroby medyczne muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z art. 11 ust. 1 cytowanej ustawy. -Asortyment, który jest przedmiotem postępowania przetargowego musi posiadać odpowiednie: zaświadczenia lub certyfikaty lub atesty lub świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie szpitalnym. -Dodatkowe warunki dotyczące oferowanego asortymentu wymienione są w Załączniku nr 2 (pod specyfikacją asortymentowo-cenową). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył próbki oferowanego asortymentu. Wykaz próbek jakie mają być dołączone do przetargu wypisane są pod pakietami tj. załączniki nr 2 (Formularz asortymentowo-cenowy). PRÓBKI NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI. -Załącznik asortymentowo-cenowy nr. 2 powinien zawierać w ujęciu tabelarycznym takie dane jak: nazwa handlowa, producent-wytwórca, jednostka miary, ilość, nr katalogowy lub REF (jeżeli posiada), cena netto szt./op., cena brutto szt./op., wartość brutto. Wartość brutto dla poszczególnych pozycji należy obliczyć przez pomnożenie żądanej ilości szt./op. przez cenę netto szt./op., a następnie powiększenie tego iloczynu o podatek VAT. -Wymaga się, aby każde opakowanie zbiorcze oferowanych wyrobów zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie wymagane informacje. Na każdym jednostkowym opakowaniu przedmiotu zamówienia winien być podany numer serii, data produkcji i data ważności nie krótsza niż 12 miesięcy ( jeśli termin będzie krótszy towar będzie zwracany do Dostawcy na jego koszt) Podane ilości asortymentu w Formularzu Asortymentowo-Cenowym są ilościami szacunkowymi. Wykonawca wyceniając swoją ofertę winien zaokrąglać ilości do pełnych opakowań w górę. W przypadku zakupu mniejszych ilości od podanych w poszczególnych pakietach Wykonawca/Dostawca nie będzie rościł prawa do konieczności wykupu pozostałej części.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASEO PAPER, CZARNOHUCKA 3, 42-600 TARNOWSKIE GÓRY, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21930,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22416,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22416,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22416,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ŻÓŁKIEWSKIEGO 20/26, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14119,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16368,90

  • Oferta z najniższą ceną: 16368,90 / Oferta z najwyższą ceną: 16368,90

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS, POD BOREM 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15143,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10752,50

  • Oferta z najniższą ceną: 10752,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10752,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOHMANN&RAUSCHER Polska Sp. z o.o., MONIUSZKI 14, 95-200 PABIANICE, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21523,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16936,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34960,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOHMANN&RAUSCHER Polska Sp. z o.o., MONIUSZKI 14, 95-200 PABIANICE, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36029,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35275,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35275,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35943,85

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS, POD BOREM 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 466,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 572,00

  • Oferta z najniższą ceną: 572,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1040,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Molnlycke Health Care Polskla Sp. z o.o., ZWYCIĘSTWA 17A, 15-703 BIAŁYSTOK, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2425,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4150,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Molnlycke Health Care Polskla Sp. z o.o., ZWYCIĘSTWA 17A, 15-703 BIAŁYSTOK, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37102,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30046,92

  • Oferta z najniższą ceną: 30046,92 / Oferta z najwyższą ceną: 45968,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: PAKIET 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ŻÓŁKIEWSKIEGO 20/26, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3458,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3629,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3629,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5844,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: PAKIET 9A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ŻÓŁKIEWSKIEGO 20/26, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 351,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 342,00

  • Oferta z najniższą ceną: 342,00 / Oferta z najwyższą ceną: 368,64

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: PAKIET 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS, POD BOREM 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 329,40

  • Oferta z najniższą ceną: 329,40 / Oferta z najwyższą ceną: 329,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: PAKIET 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED, WINOGRADY 118, 61-626 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28240,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30783,50

  • Oferta z najniższą ceną: 30783,50 / Oferta z najwyższą ceną: 30783,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 12   

Nazwa: PAKIET 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABENA POLSKA, NOWA 15 ŁOZIENICA, 72-100 GOLENIÓW, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14885,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9109,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9109,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10335,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.