Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Koszalin: Szkolenia w zakresie: RACHUNKOWOŚĆ PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA NA PROGRAMACH KSIĘGOWYCH
Numer ogłoszenia: 86140 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428466, fax 094 3428466.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia w zakresie: RACHUNKOWOŚĆ PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA NA PROGRAMACH KSIĘGOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia w zakresie: RACHUNKOWOŚĆ PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA NA PROGRAMACH KSIĘGOWYCH. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - ilość osób przewidzianych do przeszkolenia - 2 grupy po 10 osób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który zgodnie z art. 22 ust. 1: a) posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem postępowania, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, co oznacza, że: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował min. jedno szkolenie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi usług, - dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 1 lit. b będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający uzna, że wykonawca spełni warunek, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 tiret a) SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP, jeżeli dostarczy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej na 2008 r. 2) Zamawiający uzna, że wykonawca, o którym mowa pkt 4 ppkt 1 tiret b) SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP, jeżeli dostarczy: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do każdej części przetargu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane z należytą starannością - referencje, b) wykaz kadry szkolącej przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia (załącznik nr 4), c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 5), d) dokumenty potwierdzające posiadanie własnej bazy szkoleniowej bądź umowy w przypadku korzystania z wynajmowanej bazy szkoleniowej, e) wzór ankiety służącej do oceny szkolenia. f) Program szkolenia opracowany zgodnie z § 32 pkt 4 Rozporządzenia MPiPS w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz.U. z 2007 Nr 47 poz. 315). 3) Zamawiający uzna, że wykonawca spełni warunek, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1 tiret c) SIWZ oraz art. 22 ust. 1 pkt 3 jeżeli dostarczy: a) aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki zamówienia, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1 tiret d) SIWZ oraz art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP, jeżeli: a) złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia stosownie do art. 22 i 24 PZP (załącznik nr 2 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. doświadczenie wykonawcy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać w Powiatowym Urzędzie Pracy, ul. Racławicka 13, pokój nr 229 lub na pisemny wniosek może zostać przesłany pocztą..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Powiatowym Urzędzie Pracy w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pok. nr 202 II piętro (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie będzie realizowane w ramach projektu: Droga do zatrudnienia współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
- DOSTAWA NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE PRZEŁĄCZNIKÓW SIECIOWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO ZARZĄDZANIA PRZEŁĄCZNIKAMI SIECIOWYMI
- Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- Remont i wymiana bram wjazdowych garażowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w Bobolinie i Kołobrzegu (2 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem ECDL BASE B2" .
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkoleniowa pt. "ABC Przedsiębiorczości" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.