eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przebudowa budynku nr 10 ze zmianą przeznaczenia z kuchni-stołówki na szkoleniowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Morągu dla potrzeb Jednostki Wojskowej 1248 Bartoszyce - postępowanie nr 29/RB

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-22

Ogłoszenie nr 86129 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.

Olsztyn: Przebudowa budynku nr 10 ze zmianą przeznaczenia z kuchni-stołówki na szkoleniowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Morągu dla potrzeb Jednostki Wojskowej 1248 Bartoszyce - postępowanie nr 29/RB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32452 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 510698342, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. +48261321600, faks +48261321689, e-mail rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku nr 10 ze zmianą przeznaczenia z kuchni-stołówki na szkoleniowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Morągu dla potrzeb Jednostki Wojskowej 1248 Bartoszyce - postępowanie nr 29/RB

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

29/RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych o nazwie: Przebudowa budynku nr 10 ze zmianą przeznaczenia z kuchni-stołówki na szkoleniowy wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Morągu dla potrzeb Jednostki Wojskowej 1248 Bartoszyce. W ramach zamówienia należy wykonać roboty: branża budowlana: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe i demontażowe, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i ław fundamentowych, żelbetowych ław fundamentowych, rdzeni żelbetowych, żelbetowych belek, ścian żelbetowych, ocieplenia ściany żelbetowej za pomocą płyt ze styropianu, wykonanie uzupełnienia ścian i zamurowania otworów, ścian z bloków SILKA, obudowy pionów z cegły pełnej, otworów drzwiowych i okiennych, nadproży prefabrykowanych, nadproży stalowych, żelbetowych płyt stropowych, wykonanie przebicia w ścianach i osadzenie rur przepustowych instalacji sanitarnych, wykonanie posadzki na gruncie, osuszenia i odgrzybienia ścian i stropów, wykonanie tynków, wykonanie malowania, wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, wykonanie wzmacniania profilami stalowymi elementów drewnianych konstrukcji dachu, oczyszczenie i odgrzybienie więźby dachowej, wykonanie podstawy wyrzutni dachowej, drewnianej podłogi z płyt OSB, zakup, dostawę i montaż schodów strychowych, wykonanie wewnętrznych schodów żelbetowych klatek schodowych, balustrad schodowych, zakup, dostawę i montaż stolarki drzwiowej, okiennej oraz bramy stalowej, krat okiennych, żaluzji wertykalnych, rolet, wykonanie elewacji, wykonanie przemurowania kominów, deskowania połaci dachu i pokrycia papą, wykonanie pokrycia dachu dachówką ceramiczną, zakup, dostawę i montaż ław i stopni kominiarskich oraz płotków śniegowych, wykonanie wyłazu dachowego, wykonanie obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych, zadaszenia nad wejściami, zakup, dostawę i montaż wyposażenia kwaterunkowego, sanitarnego oraz ppoż, wykonanie nawierzchni z kostki granitowej, nawierzchni z płyt ażurowych, chodników, opaski wokół budynku i trawników; branża sanitarna : roboty demontażowe przyłączy i instalacji, wykonanie przyłącza wodociągowego, hydrantu ppoż. zewnętrznego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji deszczowej, wymianę istniejącego kotła, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji zwu, cwu i cyrk, wykonanie hydrantów ppoż. wewnętrznych, instalacji grzewczej, instalacji ciepła technologicznego, wykonanie układu pompowo-wymiennikowego pod stropem piwnicy, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji klimatyzacji; branża elektryczna : przebudowa złącza zasilającego budynek, wykonanie głównej rozdzielnicy budynku, zasilania urządzeń ochrony ppoż. oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu, instalacji oświetlenia terenu wokół budynku, instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, tablic odbiorczych i wlz, instalacji gniazd wtykowych, zasilania i sterowania urządzeń wyposażenia budynku oraz instalacji wentylacji i klimatyzacji, instalacji gniazd wtyczkowych dedykowanych do zasilenia urządzeń komputerowych, instalacji odgromowej i przeciwprzepięciowej, instalacji ochrony od porażeń i instalacji połączeń wyrównawczych, przeprowadzenie badań i pomiarów powykonawczych; branża teletechniczna: wykonanie tras kablowych, teleinformatycznej sieci strukturalnej, wykonanie systemu oddymiania, wykonanie systemu audiowizualnego w wybranych salach. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ; 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Teren zamknięty kompleksu wojskowego Morąg, położony na działce nr ewid. 157/20, obręb 1 m. Morąg. Teren administrowany przez 21 WOG Elbląg; 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres: minimum 3 lat - maksimum 5 lat; 4. Okres rękojmi: 5 lat - wg art. 568 § 1 K.C.; 5. Zgodnie z art. 37 ust. 6 Zamawiający nie udostępnia na stronie internetowej projektu budowlanego oraz wykonawczego zagospodarowania terenu o klauzuli ZASTRZEŻONE, które pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę wniosku o udostępnienie powyższych dokumentów, wraz z podaniem proponowanej daty (oraz godziny) udostępnienia i załączeniem upoważnień do dostępu do dokumentów o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz aktualnych zaświadczeń o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób, które będą dokonywały wglądu do dokumentów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45315300-1, 45311100-1, 45216000-4, 45216200-6, 45232460-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5590169.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Tym-Bud Zakład Remontowo Budowlany Waldemar Tymoszewski, , ul. Komunalna 12, 83-000 , Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6551461.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6551461.63
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7926295.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.