eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Usługi naprawy urządzeń biurowych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych Biurach Powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Ciecierzyn: Usługi naprawy urządzeń biurowych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych Biurach Powiatowych
Numer ogłoszenia: 86108 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38006 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi naprawy urządzeń biurowych w Lubelskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych Biurach Powiatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw i konserwacji urządzeń biurowych w Lubelskim Oddziale Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i podległych Biurach Powiatowych. 2. Zakres Usługi obejmuje: a. Przegląd, konserwację, naprawy urządzeń i wymianę podzespołów zużywających się lub uszkodzonych za cenę zaoferowaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). b. Wykonanie ekspertyzy w przypadku konieczności użycia do naprawy podzespołów niewymienionych w Formularzu Ofertowym. 3. Zamawiający wymaga, aby Usługi były wykonywane w siedzibie Zamawiającego t.j. w Lubelskim Oddziale Regionalnym i 20 Biurach Powiatowych ARiMR zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego lista adresów znajduje się w załączniku 1 do umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji sprzętu i wymaga wykonywania Usług w miejscu jego aktualnej lokalizacji. 5. Usługa będzie wykonywana w dniach roboczych, tj. w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych dni wolnych od pracy u Zamawiającego, o których Zamawiający powiadomił Wykonawcę. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Usług na podstawie zgłoszenia wysłanego pocztą elektroniczną lub faksem przez uprawnione osoby nadzorujące naprawy wymienione w załączniku nr 1 do umowy, wzór zgłoszenia naprawy znajduje się w załączniku nr 3 do umowy. 7. Rozpoczęcie realizacji Usługi następuje nie później niż w trzecim dniu roboczym po otrzymaniu zgłoszenia. Termin wykonania Usługi wynosi osiem dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia. Termin wykonania Usługi niestandardowej lub Usługi świadczonej w siedzibie Wykonawcy wynosi piętnaście dni roboczych. 8. W przypadku, gdy wykonanie Usługi nie jest możliwie w siedzibie Zamawiającego, Usługa świadczona będzie w siedzibie Wykonawcy, który poniesie koszty transportu Sprzętu oraz pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania jego odbioru przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Przekazanie sprzętu do naprawy zostanie potwierdzone protokołem przekazania sprzętu stanowiącym załącznik 4 do umowy. 9. Zakres czynności objętych Usługą znajduje się w załączniku nr 2 do umowy. 10. W przypadku konieczności użycia do naprawy podzespołów niewskazanych w Formularzu ofertowym (naprawa niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia listy części zamiennych, a także nieprzekraczalny koszt tych części. Ewentualne wykonanie naprawy niestandardowej odbędzie się po uzgodnieniu zasadności, zakresu i kosztu naprawy z osobą zgłaszającą awarię ze strony Zamawiającego i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 11. W przypadku uszkodzenia sprzętu przez przedstawiciela Wykonawcy podczas przeprowadzania Usługi Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzenia bez naliczania kosztów naprawy jak i kosztów wymienionej części. 12. Usługa będzie uznana za wykonaną po podpisaniu protokołu wykonania Usługi (załącznik nr 3 do umowy) przez Wykonawcę i osobę nadzorującą naprawę w danej jednostce administracyjnej Zamawiającego. 13. Podpisany protokół wykonania Usługi jest podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury. 14. Po wykonaniu Usługi Wykonawca wystawi fakturę zawierającą oddzielnie koszt wymienionych części oraz koszt Usługi z naliczonym podatkiem VAT według stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury. 15. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na podstawie faktury VAT wraz z załączonymi przez Wykonawcę oryginałami wszystkich protokołów wykonania Usługi dokumentujących prawidłowe wykonanie Usług w ciągu miesiąca - raz w miesiącu z dołu za Usługi wykonane w miesiącu poprzednim na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 16. Na dokonywane naprawy i wymienione części wykonawca udzieli, co najmniej 6 miesięcznej gwarancji. 17. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy naprawach fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych rekomendowanych przez producenta sprzętu. 18. Wykonawca oświadcza, że wszystkie materiały eksploatacyjne oraz części zamienne stosowane przy naprawach są wolne od wad prawnych. 19. Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie urządzeń drukujących i innych urządzeń biurowych (zwiększenie/zmniejszenie) określonych w załączniku nr 5 do SIWZ (wzorze umowy) objętych świadczeniem Usług będących przedmiotem zamówienia, w tym zmiany ilości urządzeń objętych Usługą. Zmiany te nie będą stanowić zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CTB Biuroserwis Leszek Skowyra z Puław, ul. Kołłątaja 100, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140809,17

  • Oferta z najniższą ceną: 95807,16 / Oferta z najwyższą ceną: 257183,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.