eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomża.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Łomża: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomża.
Numer ogłoszenia: 86098 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 2165263, fax 0-86 216 52 64.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomża..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Łomża w ilości 1047 lamp. 2. Zakres robót obejmuje: - wymianę źródeł światła, opraw, oprawek, dławików kondensatorów i bezpieczników słupowych, uszkodzonych bądź zużytych - wymianę lub naprawa uszkodzonych elementów układów zasilania i sterowania, - wymianę lub naprawa wysięgników, tabliczek słupowych i drzwiczek wnękowych latarni, - podwieszenie i złączenie zerwanych przewodów. 3. Roboty z powyższego zakresu wykonywane będą na podstawie zgłoszenia awarii przez wyznaczonego pracownika Urzędu Gminy. Wymagany termin usunięcia usterek wynosi 48 godzin od zgłoszenia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania innych prac związanych z funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego, wykraczających poza podstawowy zakres prac konserwacyjnych, takich jak: - usunięcie skutków awarii spowodowanych zdarzeniami pogodowymi, komunikacyjnymi lub aktami wandalizmu, - wykonanie prac mających na celu utrzymanie technicznego stanu punktów oświetlenia ulicznego, - dobudowa nowych punktów oświetlenia wg wskazań W przypadku zlecenia takich prac wymagane jest złożenie przez Wykonawcę kalkulacji kosztów wykonania. 5. Ustala się miesięczny termin rozliczenia wykonanych prac konserwacyjno - remontowych. Podstawą wystawienia faktury są potwierdzone dokumenty wykonania prac. Obliczenia należności dokonuje się na podstawie złożonych ofert wg kosztów materiałowych z zestawienia i stawek roboczogodziny i narzutów (procentowych). 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Kod CPV: 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.06.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania czynności niezbędnych do realizacji zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. b) dysponują co najmniej: - dwoma pracownikami z uprawnieniami do wykonywania pracy na urządzeniach energetycznych pod napięciem do 1kV - jednym pracownikiem nadzoru z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami elektrycznymi w zakresie zgodnym z charakterem zamówienia, będącego członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego - jednym samochodowym podestem ruchomym z koszem izolowanym dopuszczonym do wykonywania prac na urządzeniach energetycznych pod napięciem do 1kV - atestowanym zestawem narzędzi do pracy w warunkach jak wyżej 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub o treści nie odpowiadającej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2. 1. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, c) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane w zakresie specjalności zgodne z charakterem zamówienia oraz są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, d) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, e) wykazu sprzętu służącego do wykonania przedmiotu zlecenia. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (dz.U. z 2006r. nr87 poz.605) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.powiatlomzynski.pl/bip/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lomza.powiatlomzynski.pl/bip/.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łomża ul. M. Skłodowskiej C 1A 18-400 Łomża Pokój nr 1.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.