eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Przebudowa ul. Wojskowej w Krasniku - I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Kraśnik: Przebudowa ul. Wojskowej w Krasniku - I etap
Numer ogłoszenia: 86079 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, fax 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Wojskowej w Krasniku - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Wojskowej o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z odwodnieniem, polegająca na wykonaniu następujących robót: - roboty przygotowawcze i ziemne, - podbudowa i roboty nawierzchniowe - roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SIWZ : - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót, - projekty budowlano - wykonawcze Roboty towarzyszące zgodnie z SIWZ, projektem budowlanym i przedmiarami robót. 2. Wymagania dotyczące realizowanego zamówienia i uwzględnione w oferowanej cenie: - koszty robocizny, materiału i sprzętu, - koszty niezbędnych badań wynikających z norm, przepisów, wykonanych w celu kontroli jakości robót, - koszty wykonania montażu na placu budowy, demontażu i transportu stalowego stelażu o wymiarach zew. 1,50x3,80 m pod tablicę informacyjno - reklamową. Wykonanie i montaż tablicy o wym. 1,20x1,50 m należy do Zamawiającego, - naprawy zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót na terenie budowy na swój koszt i swoim staraniem, odtworzenie terenu (trawa, nasadzenia, ogrodzenia itp.), - koszty robót koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z normami, przepisami oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, - koszty obsługi geodezyjnej (wytyczenie i inwentaryzacja), - organizacja ruchu i zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania umowy, - zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych. 3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem umowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych ), które może być wnoszone w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - poręczeniach i gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku ul. Ogrodowa 5 nr 32 8717 0009 2001 0000 0909 0005. 3. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert, tj. przed 14.05.2008r.do godz. 11:00 (liczy się data wpływu na konto Zamawiającego). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, kopię dokumentu potwierdzającego jego wniesienie, Wykonawca powinien dołączyć do oferty (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), w pozostałych przypadkach należy dołączyć oryginał dokumentu. 4. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 5. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub gdy forma jest sprzeczna z prawem zamówień publicznych - są wykluczeni. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. - Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych t.j. którzy: a) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - - wykonali min. 1 zad. w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości min. 200 000 PLN, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Udzielą co najmniej 36 m-cy gwarancji na całość zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1.a) Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 1. b) Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał - min. 1 zad. w zakresie budowy nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości min. 200 000 PLN (potwierdzone referencjami) - zał. nr 3. Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć dokument stwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - funkcji kierownika budowy (branża drogowa) oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Ad 1. c) Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej 50 % wartości zamówienia wykonawca wykona siłami własnymi - zał. nr 4. Ad. 1. d) Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 5 i 6. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Ad 2 Oceny dokonamy w oparciu o złożone oświadczenie. Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy Wykonawca zobowiąże się do udzielenia min. 36 miesięcznej gwarancji. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Podanie nośników cenotwórczych (stawka r-g, koszty pośrednie, zakupu , zysk, podatek i inne). 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 8. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, - min 1 zadania w zakresie budowy nawierzchni z betony asfaltowego o wartości min. 200 000 PLN , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje) - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 9. Dokument stwierdzający posiadanie przez kierownika robót uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 10. Oświadczenie o wykonaniu min. 50% wartości robót siłami własnymi oraz wykaz robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców (wg załączonego wzoru - zał. nr 4). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy PZP w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej zapisanej stronie). Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/miastokrasnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik Pok. 218 II p..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik Kancelaria-parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.