eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Świadczenie usług prania oraz dzierżawy bielizny operacyjnej i pościelowej, ręczników, obrusów, narzut, kołder i poduszek dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Poddębice: Świadczenie usług prania oraz dzierżawy bielizny operacyjnej i pościelowej, ręczników, obrusów, narzut, kołder i poduszek dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 86063 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57805 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o., ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 828 82 50, faks 43 828 82 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prania oraz dzierżawy bielizny operacyjnej i pościelowej, ręczników, obrusów, narzut, kołder i poduszek dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prania oraz dzierżawy bielizny operacyjnej i pościelowej, ręczników, obrusów, narzut, kołder i poduszek dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach. Kod CPV: 98310000-9; 98311000-6; 98312000-3; 98315000-4; 98393000-4. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności świadczenie: 1) usług prania wodnego oraz czyszczenia chemicznego asortymentu nie nadającego się do prania wodnego, stanowiącego własność Zamawiającego, 2) usług prania wodnego oraz czyszczenia chemicznego asortymentu nie nadającego się do prania wodnego dzierżawionej bielizny operacyjnej i pościelowej, ręczników, obrusów, narzut oraz pozostałego asortymentu dzierżawionego od Wykonawcy, 3) dzierżawy ręczników, obrusów, narzut, 4) dzierżawy i prania kołder i poduszek, 5) odbioru od Zamawiającego brudnej bielizny, 6) dezynfekcji chemiczno - termicznej, 7) czyszczenia chemicznego asortymentu nie nadającego się do prania wodnego przy zachowaniu odpowiednio dobranej technologii z zastosowaniem rozpuszczalników nie zawierających halogenów, 8) suszenia, 9) prasowania, 10) maglowania, 11) dokonywania drobnych napraw - przez dokonywanie drobnych napraw rozumie się: cerowanie, przyszywanie brakujących guzików, troczków i wymiany zamków błyskawicznych, naszywanie łat, obszywanie wstążką poszarpanych brzegów koca, przyszywanie naderwanych części bielizny. Materiał do tych czynności zabezpiecza Wykonawca w ramach realizacji umowy. 12) dostawy worków do pakowania bielizny brudnej i skażonej, 13) dowóz do Zamawiającego. 3.3. Usługi pralnicze obejmować będą: 1) bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, podkłady, ręczniki itp.), 2) bieliznę operacyjną (prześcieradła, bluzy, spodnie, serwety, fartuchy itp.), 3) fartuchy, bluzy, spodnie, spódnice, sukienki, 4) firany i zasłony, obrusy, 5) materace, poduszki, kołdry, koce, pokrowce na materace, 6) bieliznę noworodkową, niemowlęcą, 7) odzież szpitalną (piżamy, szlafroki, koszule nocne itp.), 8) odzież roboczą, kurtki, ubrania robocze pracowników, w tym transportu sanitarnego. 3.4. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia na okres 36 m-cy to: 1) Usługa prania asortymentu stanowiącego własność Zamawiającego - 90000 kg. 2) Usługa prania wraz z dzierżawą bielizny operacyjnej i pościelowej, ręczników, obrusów, narzut oraz usługa prania pozostałego asortymentu dzierżawionego od Wykonawcy - 40000 kg. 3) Dzierżawa kołder - 3000 szt. 4) Dzierżawa poduszek - 3000 szt. 3.5. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym Załącznik Nr 1 do umowy) ilości asortymentu są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.6. Szczegółowy zakres wykonywanych usług zawiera Wzór umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.7. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przy użyciu maszyn i środków piorących Wykonawcy. 3.8. Pralnia, w której wykonywane będą usługi, musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej i spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000, nr 40, poz. 469) oraz rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 2003r., nr 169, poz. 1650) ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2013 poz. 947), oraz posiadać pełną barierę higieniczną. Pranie bielizny skażonej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny. 3.9. Pralnia musi być wyposażona w pralnicę tunelową, celem zmniejszenia ryzyka zniszczenia bielizny w trakcie prania oraz wyładunku. 3.10. Pralnia wykonawcy musi posiadać zewnętrzny zintegrowany w strefie płukania system filtracji celem zwiększenia skuteczności eliminacji połamanych włókien z asortymentu szpitalnego poddawanego usłudze prania i dezynfekcji oraz docelowo zmniejszenia ryzyk zakażeń szpitalnych. 3.11. Ubrania i fartuchy operacyjne mają być poddawane procesowi obróbki za pomocą gorącego powietrza w pozycji wiszącej przez urządzenia umożliwiające ich odpylenie i automatyczne składanie (bezdotykowo). 3.12. Środki piorące i dezynfekujące, stosowane w procesie odkażania, prania i wodnego wybielania, nie mogą niszczyć tkaniny, nie mogą zawierać w swoim składzie chemicznym chloru oraz muszą być przeznaczone do stosowania w podmiotach leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010 r. nr.107 poz. 679 z póź. zm.). 3.13. Środki piorące i dezynfekujące jako środki o przydatności do prania bielizny szpitalnej muszą działać na wirusy, bakterie, prątki , grzyby i spory, w tym na clostridium difficile. 3.14. Pranie bielizny powinno się odbywać według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny (zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym). 3.15. Usługa prania musi być świadczona zgodnie z normą ISO 9001:2008 w zakresie co najmniej prania i dezynfekcji, dzierżawy bielizny, transportu dla jednostek ochrony zdrowia oraz czyszczenia chemicznego z zastosowaniem rozpuszczalników bezhalogenowych. 3.16. Wykonawca zobowiązany jest dysponować urządzeniami i technologią do czyszczenia chemicznego asortymentu nie nadającego się do prania wodnego z zastosowaniem rozpuszczalników bezhalogenowych. 3.17. Maszyny i urządzenia używane w procesie prania muszą być w dobrym stanie technicznym oraz muszą posiadać znaki CE (jeśli nie, to powinny być dostosowane do obowiązujących przepisów). 3.18. Maglowanie i prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie. 3.19. Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie od poniedziałku do piątku. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia w/w usługi w soboty lub inne dni wolne od pracy, szczegółowy jej zakres zostanie uzgodniony z 3 dniowym wyprzedzeniem. 3.20. Kompleksowa usługa prania ma być realizowana w czasie do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi być zwrócona Zamawiającemu do 48 godzin od chwili przekazania oraz materacy, kocy i poduszek, które muszą być zwrócone Zamawiającemu do 72 godzin od chwili przekazania. 3.21. Bielizna czysta będzie dostarczana do godziny 900 środkiem transportu Wykonawcy. Magazyn bielizny znajduje się w Poddębickim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. przy ul. Mickiewicza 16 w Poddębicach. 3.22. Bielizna brudna będzie odbierana w godzinach 1200-1400 środkiem transportu Wykonawcy. Magazyn bielizny znajduje się w Poddębickim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. przy ul. Mickiewicza 16 w Poddębicach. 3.23. Środki transportu brudnej i czystej bielizny powinny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzieloną komorę załadunkową, tak aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. 3.24. Osoba dostarczająca bieliznę zobowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne. 3.25. Wykonawca gwarantuje, że bielizna szpitalna Zamawiającego nie będzie mieszana z bielizną z innych placówek. 3.26. Bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i szczelnie zapakowana asortymentowo w folię, zaś odzież ochronna ma być dostarczana na wieszakach w workach foliowych. W czasie transportu bielizna ma być szczelnie zapakowana w dodatkowy worek, tak aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem. Dzierżawiona bielizna operacyjna powinna być pakowana w folię osobno od bielizny szpitalnej Zamawiającego. 3.27. Bielizna czysta ma być posegregowana asortymentowo w opakowaniach umożliwiających odbiór rodzajowo-asortymentowy bez konieczności otwierania opakowania oraz ma zawierać potwierdzenie, że jest to bielizna Zamawiającego. 3.28. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania worków do pakowania bielizny brudnej (o wymiarach 110x70cm (120l)). 3.29. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania worków rozpuszczalnych w wodzie do izolowania, transportu, dezynfekcji, prania bielizny zainfekowanej i skażonej (o wymiarach 60x90cm (60l)). 3.30. Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. Pralnia Wykonawcy musi być wyposażona w automatyczne urządzenie do dezynfekcji wózków. 3.31. Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego. 3.32. Każdorazowe przekazanie bielizny brudnej i czystej musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową, oraz określającym wagę ogólną bielizny. 3.33. Bielizna Zamawiającego, oddana do prania, będzie posiadała oznakowanie np. logo Zamawiającego. 3.34. Wykonawca winien posiadać system do termicznego znakowania i odczytu kodem kreskowym w celu rejestrowania ilości cykli prań fartuchów operacyjnych. 3.35. W przypadku nieprawidłowego wykonania usługi, Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji i żądania wykonania usługi ponownie bez dodatkowych opłat. 3.36. Oferowana usługa musi odpowiadać standardom sanitarno-epidemiologicznym dla bielizny szpitalnej, musi być wykonywana z zachowaniem obowiązującego porządku prawnego i przepisów obowiązujących w ochronie zdrowia. 3.37. Wykonawca, raz na kwartał, zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kopii aktualnych badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy, potwierdzonych przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy. 3.38. Wykonawca zapewni Zamawiającemu na czas trwania umowy dzierżawę bielizny operacyjnej, pościelowej oraz innego asortymentu: Lp. Asortyment, Rozmiar, Szacowana ilość do dzierżawy: Dzierżawiona bielizna operacyjna - kolor zielony: 1 Prześcieradła 200x150cm, 100 szt.; 2 Fartuchy operacyjne XL-XXXL, 100 szt.; 3 Bluzy + spodnie S-XXL, 250 szt.; 4 Sukienka S-XXL, 120 szt.; Dzierżawiona bielizna operacyjna OIT- kolor niebieski: 1 Bluzy + spodnie S-XXL, 50 szt.; Dzierżawiona bielizna pościelowa: 1 Poszwa 200x160cm, 100 szt.; 2 Poszewka 80x80cm, 100 szt.; 3 Prześcieradło 240x160cm, 100 szt.; 4 Prześcieradło bakteriostatyczne 240x160cm, 60 szt.; 5 Poszewka bakteriostatyczna 80x80cm, 60 szt.; 6 Poszwa bakteriostatyczna 200x160cm, 60 szt.; 7 Poszwa dla Oddziału Pediatrii 60x90cm, 20 szt.; 8 Poszewka dla Oddziału Pediatrii 40x60cm, 20 szt.; 9 Prześcieradło dla Oddziału Pediatrii 120x90cm, 20 szt.; 10 Prześcieradło 240x160cm, 120 szt.; 11 Poszwa 200x160cm, 120 szt.; 12 Poszewka 80x80cm, 120 szt.; Pozostały asortyment dzierżawiony: 1 Ręczniki 1 mały, 1 duży, 100 szt. - mały, 100 szt. - duży; 2 Obrusy 140x140cm, 50 szt.; 3 Narzuty 160x200-220cm, 112 szt.; 4 Kołdry 160x200cm, 56 szt.; 5 Poduszki 70-80x80cm, 56 szt.; Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do korygowania ilości zapotrzebowania na dzierżawę bielizny z miesięcznym wyprzedzeniem. 3.39. Pierwsza dostawa dzierżawionej bielizny operacyjnej i pościelowej, ręczników, obrusów, narzut, kołder i poduszek, stanowiących własność Wykonawcy, musi być nowa, nie używana. 3.40. Dzierżawiona bielizna operacyjna (bluza, spodnie, sukienka) musi być wykonana z tkaniny antyelekrostatycznej, posiadać gramaturę min. 125g/m2. O składzie surowcowym zawartość: bawełny 54,6%, poliestru 44%, włókna węglowego 1,4% i spełniać wymagania normy PN-EN 13795 w zakresie pylenia oraz przenikania cząstek stałych. Tkanina musi posiadać Certyfikat Oeko -Tex Standard 100 kl. II lub inny równoważny we wszystkich zakresach. Dzierżawiona bielizna operacyjna powinna mieć trwałe oznakowanie logo Wykonawcy, naniesione termicznie, nadruk lub poprzez tkany napis żakardowy. 3.41. Odzież chirurgiczna (fartuchy operacyjne niejałowe) barierowa wielokrotnego użytku standardowego ryzyka musi być zgodna z normą PN-EN 13795 w polu krytycznym oraz wykonany na bazie dwóch tkanin, pole krytyczne - tkanina poliestrowa z dodatkiem włókna węglowego o gramaturze 135 g/m2, w polu niekrytycznym tkanina bawełniano - poliestrowa o zawartości bawełny 54,6%, poliestru 44%, włókna węglowego 1,4% i spełniająca wymagania normy PN-EN 13795 w zakresie pylenia oraz przenikania cząstek stałych, ilość krotności prania, suszenia i sterylizacji min. 130 cykli. Odzież powinna posiadać wpis do rejestru wyrobów medycznych. Tkanina musi posiadać Certyfikat Oeko -Tex Standard 100 kl. II lub inny równoważny we wszystkich zakresach. 3.42. Płukanie odzieży fasonowej będzie odbywało się przy użyciu płynu antystatycznego. 3.43. Dzierżawiona bielizna pościelowa musi być wykonana z tkaniny poliestrowo - bawełnianej o składzie 50% PES i 50% COTON, posiadać gramaturę min. 145 g/m2, posiadać działanie bakteriostatyczne zgodnie z normą PN-EN ISO 20743 oraz normą ENV 14237:2002, PN-P 82010-06:1984. Tkanina musi posiadać Certyfikat Oeko -Tex Standard 100 kl. II lub inny równoważny we wszystkich zakresach. 3.44. Pościel dzierżawiona przeznaczona na Oddział Pediatryczny musi być wykonana z tkaniny bawełnianej, posiadać gramaturę minimum 120g/m2,, posiadać certyfikat Oeko Tex Standard 100 kl. I lub inny równoważny we wszystkich zakresach z certyfikatem Oeko Tex Standard 100 kl. I. 3.45. Poduszki i kołdry muszą być wykonane z tkaniny zewnętrznej, wymagania min: poliester 52% i bawełna 48%, gramatura poduszek min 1000g, kołder 1200g, wypełnione: włókna poliestrowe silikonowane termicznie skręcane, temp. prania 950C. Poduszki i kołdry muszą posiadać wpis do rejestru wyrobów medycznych i certyfikat CE lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu na terenie RP i UE jeżeli dotyczy. 3.46. Narzuty muszą być wykonane z bawełny 50%, 50% PES o gramaturze - 147 ? 7 g/m2, kurczliwość: -2,5%, wątek: 354 +/-11. Tkanina musi posiadać Certyfikat Oeko -Tex Standard 100 kl. II lub inny równoważny we wszystkich zakresach. 3.47. W przypadku zużycia asortymentu dzierżawionego, Wykonawca wymieni na nowy. Natomiast bielizna, nie nadająca się do dalszego użytkowania, powinna być przez pracownika Zamawiającego zapakowana w oddzielnym worku z opisem KASACJA i przekazana pracownikowi Wykonawcy za potwierdzeniem odbioru. 3.48. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykupu dzierżawy po zakończeniu umowy. 3.49. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli pralni oraz procesu wykonywania usługi w trakcie trwania umowy. 3.50. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie OC w kwocie minimum 500 000,00 zł z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej usługi prania wodnego, czyszczenia chemicznego oraz ryzyko przenoszenia chorób zakaźnych bez wyłączeń a także dzierżawy - przez cały okres trwania umowy. Kopia polisy (wraz z dowodem opłaty składki) zostanie przekazana Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 3.51. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik nr 7 do SIWZ z wykazem zakresu zadań zlecanych Podwykonawcom, a w przypadku gdy Wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na zasoby takiego podwykonawcy, zobowiązany jest podać nazwę (firmę) takiego podwykonawcy. W przypadku nie złożenia w/w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie. 3.52. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 3.53. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.20.00-3, 98.31.50.00-4, 98.39.30.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VECTOR S.A., Ul. Długa nr 3, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 383110,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 451287,00

  • Oferta z najniższą ceną: 451287,00 / Oferta z najwyższą ceną: 451287,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.