eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Koszenie trawników i poboczy ulic oraz grabienie trawników na terenie miasta Otwocka w 2015 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-25

Otwock: Koszenie trawników i poboczy ulic oraz grabienie trawników na terenie miasta Otwocka w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 8605 - 2016; data zamieszczenia: 25.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55384 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie trawników i poboczy ulic oraz grabienie trawników na terenie miasta Otwocka w 2015 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie miasta Otwocka usług w zakresie utrzymania terenów zielonych w pasach dróg gminnych, w parku miejskim oraz na innych terenach należących do Gminy Otwock lub będących w jej władaniu. 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)koszenie trawników, wygrabienie skoszonej trawy i wywóz odpadów, 2)koszenie poboczy ulic, wygrabienie skoszonych chwastów, trawy i wywóz odpadów, 3)koszenie rowów odwadniających, wygrabienie skoszonych chwastów, trawy i wywóz odpadów, 4)skoszenie zrekultywowanego składowiska odpadów, bez zbierania i wywozu odpadów, 5)grabienie terenów zieleni i wywóz odpadów. 4.3.Wyżej wymienione prace będą realizowane w oparciu o zlecenia jednostkowe zawierające zakres i termin wykonania, przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej - przystąpienie do realizacji tych prac przez Wykonawcę nastąpi w terminie - dni od dnia otrzymania zlecenia ednostkowego. 4.4.Współpraca z Zamawiającym podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zorganizowanie środków transportu w celu wspólnej kontroli i odbioru wykonanych prac. 4.5.Rozliczenie wykonanych prac następować będzie w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej ceny brutto: 1)za skoszenie 1 m2 trawnika, 2)za skoszenie 1 m2 trawnika w parku miejskim, 3)za skoszenie 1 m2 pobocza ulicy, 4)za skoszenie 1 m2 rowu odwadniającego, 5)za skoszenie 1 m2 zrekultywowanego składowiska odpadów, 6)za zagrabienie 1 m2 terenu zieleni. 4.6. Ceny, o których mowa w punkcie 4.5. skalkulowane przez Wykonawcę powinny uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, który został określony w punkcie 4.2. łącznie z wywozem i przekazaniem odpadów do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych i unieszkodliwieniem oraz należny podatek VAT. 4.7.Zakres prac przewidywany do wykonania w okresie obowiązywania umowy: 1)koszenie trawników o pow. 90 000 m2 - 5 krotne, tj. łącznie 450 000,00 m2 , 2)koszenie trawników w parku miejskim o pow. 50 000 m2 - 4 krotne, tj. łącznie 200 000,00 m2, 3)koszenie poboczy ulic o pow. 80 000 m2 - 5 krotne, tj. łącznie 400 000, m2 , 4)koszenie rowów odwadniających o pow. 48 000 m2 - 2 krotne, tj. łącznie 96 000,00 m2, 5)skoszenie zrekultywowanego składowiska o pow. 54 000 m2 - 1 krotne, 6)grabienie terenów zieleni o pow. 100 000 m2 - 4 krotne, tj. łącznie 400 000,00 m2. 4.8.Zamawiający zastrzega sobie, że zakres prac i częstotliwość ich wykonania, o których mowa w punkcie 4.7. nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w toku realizacji umowy w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych. 4.9.Ilość odpadów przekazanych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych w poszczególnych miesiącach Wykonawca powinien udokumentować potwierdzeniami przez nią wystawionymi. 4.10. Całkowite wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie uzależnione od rzeczywistej ilości prac wykonanych w okresie obowiązywania umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Sanitarnych Komunalnych i Zieleni Wacław, Chyliński, Baza : ul. Łąkowa 26A, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259058,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 130540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 352000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.