eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania -Modernizacja i rozbudowa budynku Szpitala - budynek A stan wykończeniowy nadbudowy i modernizacja istniejącego budynku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Warszawa: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania -Modernizacja i rozbudowa budynku Szpitala - budynek A stan wykończeniowy nadbudowy i modernizacja istniejącego budynku.
Numer ogłoszenia: 86053 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37951 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania -Modernizacja i rozbudowa budynku Szpitala - budynek A stan wykończeniowy nadbudowy i modernizacja istniejącego budynku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania - Modernizacja i rozbudowa budynku Szpitala - budynek A stan wykończeniowy nadbudowy i modernizacja istniejącego budynku- we wszystkich branżach oraz w zakresie bezpieczeństwa pożarowego. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: 2.1. Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z prawomocnymi pozwoleniami na budowę, a także kopiami zawartych umów o wykonanie robót budowlanych wraz z kopią SIWZ i kopią wybranej oferty na wykonanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego 2.2. Weryfikacja, wspólnie z Wykonawcą robót i Zamawiającym, harmonogramu rzeczowo - finansowego, przedłożonego do wybranej oferty na wykonanie robót budowlanych, pod względem jego realności gwarantującej terminową realizację, a także współpraca przy jego okresowych korektach na zasadach określonych umową z Generalnym Wykonawcą robót. 2.3. Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie. 2.4. Kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną. 2.5. Podejmowanie działań określonych w SIWZ postępowania P/31/A/2009(na modernizację budynku A) i umowie z generalnym wykonawcą w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót innych niż wyspecyfikowane w przekazanej dokumentacji projektowej (modyfikacja projektów) - w tym badanie i potwierdzanie zamienności proponowanych rozwiązań i/lub materiałów. 2.6. Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez generalnego wykonawcę. 2.7. Sprawdzenie jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie - w tym kontrola stosowanych materiałów i weryfikacja ich zgodności z SIWZ postępowania P/31/A/2009. 2.8. Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych budowy. 2.9. Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu nadzorowanych robót. 2.10. Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 2.11. Dokonywanie odbiorów częściowych robót od wykonawcy. 2.12. Uzgadnianie ewentualnych zmian w trakcie realizacji zadania. 2.13. Organizowanie narad koordynacyjnych, dotyczących realizacji zadania, zgodnie z ustalonymi w umowach harmonogramami rzeczowo - finansowymi. 2.14. Współpraca z Kierownikami budowy oraz z autorem projektu. 2.15. Opracowanie projektu protokołu odbioru robót. 2.16. Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty. 2.17. Na wniosek Zamawiającego, udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania. 2.18. Zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie, każdorazowo w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, przekazane z 24 godzinnym wyprzedzeniem. 2.19. Sprawdzenie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego. 2.20. Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 2.21. Uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo - finansowym inwestycji. Załącznik do SIWZ stanowią materiały postępowania P/31/A/2009 dostępne do pobrania na stronie http://ipzp.pl/display/index.php?id=6CF1DE2825336F7.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., ul. 17 stycznia 13, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77165,00 / Oferta z najwyższą ceną: 494227,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.