To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Szczecin: Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziałów ZUS w Gorzowie Wlkp. - część 1, w Koszalinie - część 2, w Zielonej Górze - część 3 oraz mebli do sekretariatu Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - część 4.
Numer ogłoszenia: 86049 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82726 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, faks 91 459 65 76.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziałów ZUS w Gorzowie Wlkp. - część 1, w Koszalinie - część 2, w Zielonej Górze - część 3 oraz mebli do sekretariatu Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - część 4..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych dla: - Oddziałów w Gorzowie Wlkp. część 1, Koszalinie część 2 i Zielonej Górze część 3, w tym dostarczenie do miejsca przeznaczenia wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, mebli biurowych zgodnie z załącznikiem 1A/1B/1C, a następnie rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i uregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta; - Oddziału w Gorzowie Wlkp., część 4, w tym zdemontowanie istniejącej zabudowy, dokonanie pomiarów pomieszczenia, w którym będą zamontowane meble oraz przedstawienie projektu (wizualizacji) ich wykonania do akceptacji Zamawiającego, a następnie dostarczenie do miejsca przeznaczenia, rozładowanie wniesienie, zmontowanie, ustawienie i uregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta - mebli biurowych do sekretariatu zgodnie z załącznikiem 1D do umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.51.61.00 - Meble tapicerowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla O/ZUS w Gorzowie Wlkp. Wybrany dnia 06.05.2016r. Wykonawca - Drzewiarz-Bis Sp. z o. o., uchylił się w dniu 01.06.2016r. od podpisania umowy na cz. 1. Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawa zamówień publicznych dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród pozostałych ofert.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Wojciech Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17398,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12607,50
Oferta z najniższą ceną: 12078,60 / Oferta z najwyższą ceną: 35383,41
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla O/ZUS w Koszalinie. Wybrany dnia 06.05.2016r. Wykonawca - Drzewiarz-Bis Sp. z o. o., uchylił się w dniu 01.06.2016r. od podpisania umowy na cz. 2. Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawa zamówień publicznych dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród pozostałych ofert.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. W. Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28398,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26820,15
Oferta z najniższą ceną: 23271,60 / Oferta z najwyższą ceną: 63196,17
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla O/ZUS w Zielonej Górze. Wybrany dnia 06.05.2016r. Wykonawca - Drzewiarz-Bis Sp. z o. o., uchylił się w dniu 01.06.2016r. od podpisania umowy na cz. 3. Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawa zamówień publicznych dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród pozostałych ofert.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LBM SP. Z O. O., ul. Mahoniowa 32, 85-390 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2059345,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 249013,50
Oferta z najniższą ceną: 235514,25 / Oferta z najwyższą ceną: 613432,98
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa mebli do sekretariatu dla O/ZUS w Gorzowie Wlkp. Wybrany dnia 06.05.2016r. Wykonawca - Drzewiarz-Bis Sp. z o. o., uchylił się w dniu 01.06.2016r. od podpisania umowy na cz. 4. Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawa zamówień publicznych dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród pozostałych ofert.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. W. Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13825,20
Oferta z najniższą ceną: 11832,60 / Oferta z najwyższą ceną: 20172,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ZZ.26-24/2 Wynajem, montaż i demontaż hali namiotowej na potrzeby organizacji Lodowiska
- Konserwacja i naprawa instalacji sygnalizacji pożarowej, oddymiania klatek schodowych i klap ppoż. w wentylacji
- Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania - baterii i akumulatorów
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
- Realizacja robót budowlanych pn. "Naprawa elementów dachu oraz usunięcie szkód w budynku Szkoły Podstawowej nr 46 w Szczecinie"
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.