eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziałów ZUS w Gorzowie Wlkp. - część 1, w Koszalinie - część 2, w Zielonej Górze - część 3 oraz mebli do sekretariatu Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - część 4.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-15

Szczecin: Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziałów ZUS w Gorzowie Wlkp. - część 1, w Koszalinie - część 2, w Zielonej Górze - część 3 oraz mebli do sekretariatu Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - część 4.
Numer ogłoszenia: 86049 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82726 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, faks 91 459 65 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziałów ZUS w Gorzowie Wlkp. - część 1, w Koszalinie - część 2, w Zielonej Górze - część 3 oraz mebli do sekretariatu Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - część 4..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych dla: - Oddziałów w Gorzowie Wlkp. część 1, Koszalinie część 2 i Zielonej Górze część 3, w tym dostarczenie do miejsca przeznaczenia wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, mebli biurowych zgodnie z załącznikiem 1A/1B/1C, a następnie rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i uregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta; - Oddziału w Gorzowie Wlkp., część 4, w tym zdemontowanie istniejącej zabudowy, dokonanie pomiarów pomieszczenia, w którym będą zamontowane meble oraz przedstawienie projektu (wizualizacji) ich wykonania do akceptacji Zamawiającego, a następnie dostarczenie do miejsca przeznaczenia, rozładowanie wniesienie, zmontowanie, ustawienie i uregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta - mebli biurowych do sekretariatu zgodnie z załącznikiem 1D do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.51.61.00 - Meble tapicerowane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla O/ZUS w Gorzowie Wlkp. Wybrany dnia 06.05.2016r. Wykonawca - Drzewiarz-Bis Sp. z o. o., uchylił się w dniu 01.06.2016r. od podpisania umowy na cz. 1. Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawa zamówień publicznych dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród pozostałych ofert.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. Wojciech Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17398,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12607,50

  • Oferta z najniższą ceną: 12078,60 / Oferta z najwyższą ceną: 35383,41

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla O/ZUS w Koszalinie. Wybrany dnia 06.05.2016r. Wykonawca - Drzewiarz-Bis Sp. z o. o., uchylił się w dniu 01.06.2016r. od podpisania umowy na cz. 2. Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawa zamówień publicznych dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród pozostałych ofert.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. W. Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28398,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26820,15

  • Oferta z najniższą ceną: 23271,60 / Oferta z najwyższą ceną: 63196,17

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla O/ZUS w Zielonej Górze. Wybrany dnia 06.05.2016r. Wykonawca - Drzewiarz-Bis Sp. z o. o., uchylił się w dniu 01.06.2016r. od podpisania umowy na cz. 3. Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawa zamówień publicznych dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród pozostałych ofert.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LBM SP. Z O. O., ul. Mahoniowa 32, 85-390 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2059345,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249013,50

  • Oferta z najniższą ceną: 235514,25 / Oferta z najwyższą ceną: 613432,98

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa mebli do sekretariatu dla O/ZUS w Gorzowie Wlkp. Wybrany dnia 06.05.2016r. Wykonawca - Drzewiarz-Bis Sp. z o. o., uchylił się w dniu 01.06.2016r. od podpisania umowy na cz. 4. Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawa zamówień publicznych dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród pozostałych ofert.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. W. Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13825,20

  • Oferta z najniższą ceną: 11832,60 / Oferta z najwyższą ceną: 20172,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.