eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zamówienie dodatkowe do postępowania na przebudowę budynku apteki szpitalnej na laboratorium szpitalne i zakład patomorfologii na terenie SPWSZ w Szczecinie - etap I i III

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Szczecin: Zamówienie dodatkowe do postępowania na przebudowę budynku apteki szpitalnej na laboratorium szpitalne i zakład patomorfologii na terenie SPWSZ w Szczecinie - etap I i III
Numer ogłoszenia: 86000 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do postępowania na przebudowę budynku apteki szpitalnej na laboratorium szpitalne i zakład patomorfologii na terenie SPWSZ w Szczecinie - etap I i III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dodatkowe do postępowania na przebudowę budynku apteki szpitalnej na laboratorium szpitalne i zakład patomorfologii na terenie SPWSZ w Szczecinie - etap I i III.Opis przedmiotu zamówienia znajduję się w protokole konieczności wykonania robót dodatkowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALFAX Franciszek Taczała, Ul. Żołędziowa 34A, 70-766 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67169,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65040,65

  • Oferta z najniższą ceną: 65040,65 / Oferta z najwyższą ceną: 65040,65

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z protokołem konieczności 1. wymiana tynków na ścianach wewnętrznych: Po przystąpieniu do robót polegających na przygotowaniu istniejących tynków wewnętrznych do dalszych robót wykończeniowych, poprzez zdzieranie powłok malarskich i okładzin (przygotowanie podłoża) stwierdzono, że istniejące tynki ścian są niskiej wytrzymałości oraz nie trwale związane z podłożem, luźne i odspojone. W trakcie kolejnych prób również w innych miejscach na wszystkich kondygnacjach stwierdzono powyższy problem, co nie pozwala na ich wykorzystanie, a ewentualne pozostawienie nawet fragmentów istniejących tynków, może skutkować problemami w późniejszym czasie podczas użytkowania obiektu. W związku z powyższym zachodzi konieczność wymiany całości tynków wewnętrznych na ścianach za wyjątkiem ścian stanowiących przegrodę zewnętrzną, które ze względu na docieplenie ścian poprzez wykonanie nowych tynków termoizolacyjnych były objęte dokumentacją projektową. Konieczność wykonania przedmiotowych robót nie była możliwa wcześniej do przewidzenia, ponieważ na etapie opracowania dokumentacji projektowej ze względu na użytkowanie obiektu przez aptekę szpitalną, pomimo dokonania oględzin ze względu na istniejące okładziny i pokrycie tynków powłokami malarskimi, nie można było jednoznacznie stwierdzić konieczności ich wymiany. W dokumentacji projektowej natomiast zostały objęte wymianą tynki wewnętrzne ścian zewnętrznych na tynki termoizolacyjne o mniejszym współczynniku przenikalności cieplnej w związku z brakiem możliwości ich docieplenia metodą lekko-mokrą. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, ponieważ w celu wykonania dalszych robót wykończeniowych polegających na naniesieniu wierzchnich warstw wykończeniowych ( glazury lub powłok malarskich) niezbędna jest wymiana tynków wewnętrznych. 2. Wymiana nadproży istniejących otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych. Po przystąpieniu do robót polegających na wymianie istniejącej stolarki drzwiowej po zdemontowaniu ościeżnic odkryto i stwierdzono, iż istniejące nadproża w ścianach wewnętrznych wykonane są z drewnianych krawędziaków o niewielkim niewystarczającym przekroju, a ich stan technicznym jest lichy. Ponadto część z nich jest na niewłaściwej wysokości w stosunku do poziomu posadzki. W związku z powyższym zachodzi konieczność ich wymiany na nowe, które będą wykonane z ułożonych podwójnie kształtowników stalowych. Konieczność wykonania przedmiotowych robót nie była możliwa wcześniej do przewidzenia, ponieważ na etapie opracowania dokumentacji projektowej, z uwagi na użytkowanie obiektu pomimo dokonania oględzin, nie można było określić konieczności wykonania w/w robót. Nadproża były przykryte tynkiem i opaskami ościeżnic drzwiowych, nie było możliwości ich zdemontowania, w budynku mieściła się czynna apteka szpitalna. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego ponieważ, w celu uniknięcia wystąpienia niekorzystnych zjawisk podczas użytkowania budynku (planowane znaczne zwiększenie obciążenia budynku) należy nad istniejącymi otworami drzwiowymi wymienić nadproża drewniane na stalowe. Ponadto w celu umożliwienia montażu nowej stolarki drzwiowej należy przygotować otwory drzwiowe o właściwej wysokości ( odpowiednia rzędna dolnej krawędzi nadproża) 3. Ułożenie płytek klinkierowych na ścianie zewnętrznej budynku Podczas prac ziemnych polegających na wykonaniu wykopów pod fundamenty projektowanej ściany oporowej w celu utworzenia wejścia do budynku w poziomie piwnic ( prosektury) stwierdzono, że na odkrytej ścianie przyziemia budynku w przeważającej części występuje brak cegieł elewacyjnych. Uwidocznione ściany są murowane z licznymi ubytkami i miejscowymi wstawkami z betonu. W związku z powyższym zachodzi konieczność obłożenia odkrytego widocznego fragmentu ściany płytkami elewacyjnymi, po uprzednim przygotowaniu podłoża. Konieczność wykonania przedmiotowych robót nie była możliwa wcześniej do przewidzenia, ponieważ na etapie opracowania dokumentacji projektowej nie można było stwierdzić, że cokół elewacji budynku znajdujący się poniżej terenu jest w stanie technicznym i wizualnym jaki odkryto po odkopaniu ścian. W dokumentacji projektowej założono, że tak jak na cokole budynku ściana poniżej, będzie wykończona z istniejących cegieł elewacyjnych, które zostaną oczyszczone i zaimpregnowane tworząc elewację budynku w obrębie usytuowanego poniżej terenu zejścia (pochylni) na potrzeby wejścia do pomieszczeń prosektury. - Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, ponieważ bez wykonania w/w robót nie będzie można wykonać elewacji budynku. - przedmiot zamówienia dodatkowego nie jest objęty zamówieniem podstawowym, - konieczność udzielenia zamówienia dodatkowego wynika z sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, - wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza łącznie 25% wartości realizowanego zamówienia (czyli zamówienia podstawowego określonego w umowie), - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.