eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Roboty budowlane w budynku 43/8080-biurowy- naprawa elewacji budynku z wymiana pokrycia dachu na terenie Jednostki Wojskowej 3519 w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Białystok: Roboty budowlane w budynku 43/8080-biurowy- naprawa elewacji budynku z wymiana pokrycia dachu na terenie Jednostki Wojskowej 3519 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 85989 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 749 88 13, faks 85 749 88 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w budynku 43/8080-biurowy- naprawa elewacji budynku z wymiana pokrycia dachu na terenie Jednostki Wojskowej 3519 w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest wykonanie robót budowlanych: Budynek 43/8080 biurowy- naprawa elewacji budynku z wymianą pokrycia dachu budynku Białystok ul. Kawaleryjska 70. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: Budynek nr 43 Budynek piętrowy ,murowany cegła na zaprawie cementowo - wapiennej posadowiony na fundamentach betonowych ,pokrycie dachu - stropodach, wentylacja grawitacyjna, okna PCV ,obróbki blacharskie rury i rynny spustowe ocynkowane, pomieszczenia parteru i piętra posiadają sanitariaty. Budynek posiada instalację wodociągowo - kanalizacyjną ,centralnego ogrzewania i elektryczną, pomieszczenia malowane farbami emulsyjnymi. Zakres robót budowlanych obejmuje: Prace remontowe CPV:45453000-7 1.a /Wykonanie naprawy stropodachu wraz z pokryciem - demontaż istniejących elementów stalowych i obróbek blacharskich - usunięcie starego pokrycia dachowego - demontaż kominów wentylacyjnych - wykonanie warstwy izolacyjnej - krycie dachu papą termo zgrzewalną - murowanie kominów - wykonanie obróbek blacharskich na dachu 1.b /Naprawa zewnętrznej elewacji - demontaż i montaż nowych obróbek blacharskich krat i elementów metalowych - ustawianie rusztowań zewnętrznych - remont przewodów wentylacyjnych na dachu - transport materiałów do utylizacji (koszt wykonawcy) - rozbiórka posadzki schodów wejściowych do budynku szt 3 - układanie schodów z terakoty mrozoodpornej i antypoślizgowej -demontaż foli przyciemnianej w istniejących oknach parteru - demontaż chodników - odkopanie fundamentów - wykonanie izolacji fundamentów - demontaż starych uziomów z bednarki i ułożenie ponownie nowych w ziemi - demontaż starej i ułożenie kompletnie nowej instalacji odgromowej na budynku - montaż puszek kontrolnych złączy odgromników z uziomem - pomiary skuteczności zerowania instalacji odgromowej 1.c/Remont części biurowej - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych wykucie otworów w ścianach - wykonanie nadproży drzwiowych szt 2 - wykonanie dodatkowej ściany z cegły /grubość do 25cm/ - tynkowanie ścian - montaż drzwi stalowych RC 4PN kompletnych z zamkiem szyfrowym - montowanie drzwi aluminiowych szt 2 wraz z oknem podawczym szt 1 - demontaż kompletnych drzwi drewnianych i zdać do magazynu WOG-25 - malowanie ścian farbą emulsyjną białą - wymiana oświetlenia sufitowego - oklejanie szyb okiennych folią anty podglądową - montaż kłódek w kratach stalowych szt. 6 - montaż kompletnej instalacji alarmowej zabezpieczającej - pomieszczenia remontowane /dokładny opis urządzeń w przedmiarze robót / - montaż systemu kontroli dostępu ,współdziałający z odymianiem klatki schodowej (zwalnianie blokady w trakcie działania oddymiania współdziałająca z kartą magnetyczną pracownika) dotyczy drzwi wejściowych do biur Infrastruktury /piętro/ - sprzątanie pomieszczeń po rozbiórce okładzin ściennych /paneli/ UWAGA. Szczegółowy zakres robót do realizacji określa : Niniejszy opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i książkami przedmiarów. Przyjęta w opisach technologia i materiały wskazując producentów określają wymagania techniczne, dopuszcza się stosowania zamienników materiałowych które nie obniżą wartości i użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. 3. Warunki realizacji zadania: 3.1. Prace prowadzone będą w budynku znajdującym się na terenie objętym ochroną konserwatorską. 3.2. Kierownik budowy powinien posiadać aktualne zaświadczenia o niekaralności. 3.3. Wykonywanie robót budowlanych po ustalonych godzinach pracy , będzie możliwe po uzyskaniu zgody użytkownika budynku i kierownika Infrastruktury 25 WOG Białystok. 3.4. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:00 do 15:30, w piątek w godzinach 7:00 do 13:00. 3.5. Przed rozpoczęciem robót wykonawca przedstawia kopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie budowy na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia. 3.6. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca robót budowlanych w terenie dnia 27.05.2013r o godzinie 8.00. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości, tel . 85-749-86-80. 3.8. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył cztery egzemplarze kosztorysów ofertowych sporządzone metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzony wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. 3.9. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) w specjalności odpowiedniej do charakteru zamówienia robót oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia. 3.10. Zamawiający będzie wymagał, aby firma wykonująca rozbudowę systemu alarmowego, prowadząca działalność w zakresie ochrony osób i mienia, posiadała: a) licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia przez instalatorów systemu alarmowego, b) poświadczenie bezpieczeństwa dla instalatorów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w obiektach wojskowych, c) pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych ( zgodnie z ustawą o informacjach niejawnych z dnia 05.08.2010 r. Dz. U. nr 132, poz. 1223), d) certyfikat lub świadectwo kwalifikacyjne na system lub poszczególne urządzenia alarmowe przewidywane do instalowania w obiektach wojskowych. Dokumenty wyszczególnione powyżej, należy złożyć w formie oryginałów, kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem lub oświadczeń najpóźniej do dnia podpisania umowy. 4. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym w Jednostce Wojskowej Nr 3519, 15-601 Białystok. W terminie pięciu dni ( 5 dni) przed dniem przekazania terenu budowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu imienny wykaz pracowników oraz kierowców biorących udział w robotach budowlanych wraz z numerami ich dowodów osobistych, a także dane dotyczące samochodów i innych pojazdów, używanych w realizacji zadania. 5. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy, zostaną doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy, wskazania szczegółowego zakresu prac, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę projektu umowy z podwykonawcą, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy podwykonawcy z dalszym podwykonawcą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.26.25.20-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: . Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 95 1010 1049 0050 7613 9120 1000 z dopiskiem Wadium w post. Nr 7/PN/2013 Roboty budowlane w budynku 43/8080-biurowy- naprawa elewacji budynku z wymiana pokrycia dachu na terenie Jednostki Wojskowej 3519 w Białymstoku. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.