eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Budowa pawilonu sportowego w Pobiednej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Leśna: Budowa pawilonu sportowego w Pobiednej
Numer ogłoszenia: 85980 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna, Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, fax 075 7242368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pawilonu sportowego w Pobiednej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącego pawilonu sportowego na terenie rekreacyjno - sportowym w Pobiednej. Projektowany obiekt zlokalizowany jest w Pobiednej przy ulicy Strzeleckiej dz. Nr 745 DANE TECHNICZNE: POWIERZCHNIA UŻYTKOWA: 84,38 m2 POWIERZCHNIA CAŁKOWITA: 101,92 m2 POWIERZCHNIA ZABUDOWY: 120,96 m2 KUBATURA 402,00 m3 CHARAKTERYSTYKA BUDYNKU Projektowany obiekt jest wolnostojącym pawilonem sportowym. Zlokalizowany został na terenie klubu rekreacyjno - sportowego w Pobiednej. Projektowany budynek ma pełnić funkcje zaplecza dla uczestników rozgrywek sportowych oraz imprez lokalnych organizowanych na terenie klubu. Będzie on użytkowany okazjonalnie, nie przewiduje się w nim miejsc stałej pracy. Jest to budynek parterowy, bez podpiwniczenia, zaprojektowany na rzucie prostokąta o wymiarach 11,20 x 9,10 m. Przy głównym wejściu, od strony południowo - wschodniej, zaprojektowano podcień oparty na czte-rech słupkach, będący zadaszeniem wejścia. W budynku zaplanowano korytarz, z którego prowadzą wejścia do po-szczególnych pomieszczeń. Głównymi pomieszczeniami są: dwie szatnie bezpośrednio połączone z pomieszczeniami higienicznosanitarnymi, w skład których wchodzą natrysk, umywalnia i toaleta; szatnia dla arbitrów; świetlica klubowa. Zaprojektowano również kotłownie z wejściem z zewnątrz budynku oraz toaletę ogólną z dwoma wejściami z zewnątrz i wewnątrz budynku. Cały obiekt pokrywa dach o konstrukcji drewnianej, dwuspadowy o spadku 21° pokryty blacho-dachówką.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia. - dysponują osobą posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, wpisaną na listę członków samorządu zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty tj.: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, - aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - oświadczenie kierownika o przyjęciu tej funkcji w przypadku wyboru oferty. - Posiadają doświadczenie w realizacji zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku wymagane jest wykazanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia popartych dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana należycie. - Udzielą gwarancji na okres minimum 60 miesięcy na roboty konstrukcyjno-budowlane oraz 36 miesięcy na roboty wykończeniowe oraz instalacyjne od dnia odbioru końcowego. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według reguły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik Nr 3 SIWZ), - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia - (załącznik Nr 4 SIWZ) - Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 4 zostały wykonane należycie (referencje), - Dokumenty stwierdzające, że osoba(y), które będą kierowały robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania zamówienia. - Zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę członków izby samorządu zawodowego osób, które będą kierowały powierzonymi robotami. - Oświadczenie kierownika o przyjęciu funkcji w przypadku wyboru oferty,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lesna.tensoft.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej ul. Rynek 19 59 - 820 Leśna pok. Nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej ul. Rynek 19 59-820 Leśna pok. Nr 6 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.