eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zator › Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zator, w ramach projektu systemowego nr POKL.09.01.01-12-008/15 Daj szansę - modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zator. Nr procedury DI.271.1.2015.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Zator: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zator, w ramach projektu systemowego nr POKL.09.01.01-12-008/15 : Daj szansę - modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zator. Nr procedury DI.271.1.2015.
Numer ogłoszenia: 85853 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71989 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zator, w ramach projektu systemowego nr POKL.09.01.01-12-008/15 : Daj szansę - modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zator. Nr procedury DI.271.1.2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia - dostawy. 2. Przedmiotem zamówienia opisanego w tytule jest : Doposażenie 5 oddziałów przedszkolnych w zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt komputerowy i multimedialny, meble, wyposażenie i sprzęt do sal, szatni, kuchni i toalet, elementy zwiększające bezpieczeństwo dzieci, sprzęt do utrzymania czystości w ramach projektu Daj szansę - modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zator. 3. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 4. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące cztery części zamówienia (zadania): 4.1. Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do toalet i kuchni, wraz z urządzeniami i sprzętem do utrzymania czystości; 4.2. Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do sal, szatni i pomieszczeń gospodarczych, wyposażenia wypoczynkowego oraz zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; 4.3. Zakup i dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych; 4.4. Zakup i dostawa sprzętu ICT - komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego, elektronicznego i elektrycznego. 5. Zestawienie i opis sprzętu, wyposażenia, materiałów itp. w poszczególnych zadaniach zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, zatytułowany Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. 6. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Szczegóły dotyczące kolorystyki, kształtu i innych cech użytkowych dostarczanych elementów zamówienia, będą uzgadniane przez dostawcę z dyrektorem danej placówki. UWAGA ! W kilku przypadkach (np. rolety okienne) zamówienie obejmuje zakup, dostawę i montaż na wskazanym miejscu. 7. Rodzaj zamówienia - dostawy. 8. Wspólny słownik zamówień CPV: 37800000-6 Artykuły plastyczne i artystyczne, 44812000-0 Farby do celów artystycznych, 39160000-1 Meble szkolne, 39150000-8 Różne meble i wyposażenie, 37520000-9 Zabawki, 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe, 22470000-5 Instrukcje, 30200000-1 Urządzenia komputerowe, 32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny, 39514400-2 Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe, 39712300-9 Aparaty do suszenia rąk, 39144000-3 Meble łazienkowe, 33141623-3 Zestawy pierwszej pomocy, 35111320-4 Gaśnice przenośne, 38622000-1 Lustra, 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne, 48520000-9 Pakiety oprogramowania multimedialnego, 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe, 39710000-2 El. Sprzęt gosp. Domowego, 39515410-2 Rolety wewnętrzne, 44111000-1 Materiały budowlane (glazura, farby, kleje, fuga itp.) 9. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie 4 części (zadania), na kilka z nich, bądź na jedno zadanie. Każda oferta na daną część musi zawierać wszystkie elementy zawarte w opisie tej części zamówienia. Każda część zamówienia (zadanie) będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą (zgodnie z kryteriami wyboru), dla każdej części. 10. Miejscem dostaw jest łącznie 5 szkół podstawowych w Gminie Zator, tj. w Grodzisku, Smolicach, Laskowej, Graboszycach i Zatorze. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który winien być dostarczony do danej szkoły zawiera załącznik nr 1A do SIWZ - OPZ. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi, sanitarnymi itp. w myśl obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 13. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego (w kilku opisanych w OPZ przypadkach również montaż)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.80.00.00-6, 44.81.20.00-0, 39.16.00.00-1, 39.15.00.00-8, 37.52.00.00-9, 30.19.00.00-7, 22.47.00.00-5, 30.20.00.00-1, 32.00.00.00-3, 39.51.44.00-2, 39.71.23.00-9, 39.14.40.00-3, 33.14.16.23-3, 35.11.13.20-4, 38.62.20.00-1, 44.41.00.00-7, 48.52.00.00-9, 48.90.00.00-7, 39.71.00.00-2, 39.51.54.10-2, 44.11.10.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinasowane w ramach projektu systemowego nr POKL.09.01.01-12-008/15 : Daj szansę - modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zator..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do toalet i kuchni, wraz z urządzeniami i sprzętem do utrzymania czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93547,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130763,00

  • Oferta z najniższą ceną: 125675,25 / Oferta z najwyższą ceną: 176110,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do sal, szatni i pomieszczeń gospodarczych, wyposażenia wypoczynkowego oraz zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwa Handlowo-Produkcyjnego AKMA Podstawski Zbigniew, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57465,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55922,13

  • Oferta z najniższą ceną: 55922,13 / Oferta z najwyższą ceną: 74333,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biur-Pol Zbigniew Sobień, ul. 1905 Roku 60, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30203,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44628,62

  • Oferta z najniższą ceną: 44628,62 / Oferta z najwyższą ceną: 68800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu ICT - komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego, elektronicznego i elektrycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOBIS Paweł Wojtanowski, ul. Widok 16, 33-170 Tuchów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58442,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67538,49

  • Oferta z najniższą ceną: 67538,49 / Oferta z najwyższą ceną: 86392,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.