eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przebudowa podwórza bankowego wraz z podpiwniczeniem przy Al. Marcinkowskiego 13 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Poznań: Przebudowa podwórza bankowego wraz z podpiwniczeniem przy Al. Marcinkowskiego 13 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 85850 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26124 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8514 200, faks 61 8514 418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa podwórza bankowego wraz z podpiwniczeniem przy Al. Marcinkowskiego 13 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa podwórza bankowego wraz z podpiwniczeniem przy Al. Marcinkowskiego 13 w Poznaniu. 1.1 Zakres robót obejmuje wykonanie etapami ze względu na czynny obiekt robót budowlanych takich jak: - roboty rozbiórkowe istniejącego stropodachu podwórza wraz z nawierzchnią na całej powierzchni modernizowanego podwórza, posadzek oraz części elementów konstrukcyjnych piwnic, - wykonanie fundamentów na palach iniekcyjnych oraz nowej konstrukcji wsporczej, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianach budynków przyległych do podwórza, - wykonanie zamurowań, przekuć, osadzenia nadproży, - wykonanie konstrukcji rusztu stalowego z płytą nośną oraz nawierzchni podwórza wraz z odwodnieniem, - zasypanie przewidzianych do likwidacji pomieszczeń piwnicznych, - prace wykończeniowe piwnic dotyczące wykonania posadzek, tynków, malowania ścian wraz z montażem stolarki drzwiowej i elementów wyposażenia, - prace instalacji sanitarnych dotyczące wykonania wentylacji mechanicznej i wymiany instalacji wod- kan, - prace instalacji elektrycznych dotyczące demontażu istniejącej oraz montażu nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - montaż instalacji niskoprądowej domofonowej oraz instalacji przeciwpożarowej systemów alarmowych SAP, - montaż elementów małej architektury wraz z zagospodarowaniem, - wykonanie prac zabezpieczeniowych na okres budowy dotyczących wyburzeń, wykopów,istniejących instalacji tranzytowych tj. elektrycznych, wod-kan i sieci cieplnej. 1.2 Po wykonaniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać: - pomiary elektryczne wszystkich nowych i modernizowanych obwodów elektrycznych, - dokumentację powykonawczą. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ, której wykaz podany jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.21.31.30 - Roboty budowlane w zakresie banków 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POS-REMAL Sławomir Świtała, Michorzewo ul. Polna 1, 64-316 Kuślin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3588879,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2745305,30

  • Oferta z najniższą ceną: 2745305,30 / Oferta z najwyższą ceną: 2864307,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.