Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-15
Święta Katarzyna: Wykonanie oświetlenia drogowego ul. Pogodnej i Radosnej w Radwanicach, gmina Siechnice
Numer ogłoszenia: 85821 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic , ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 071 3116256 wew 114, faks 071 3114370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw-katarzyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia drogowego ul. Pogodnej i Radosnej w Radwanicach, gmina Siechnice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia drogowego ul. Pogodnej w Radwanicach w zakresie: słupy aluminiowe o wysokości 8 m z wysięgnikiem jednoramiennym o długości 2,5 m i nachyleniu 50 (np.; SAL - 8 z wysięgnikiem WŁ 1/2,5/2,7/5 lub równoważny) 3 szt.; słupy aluminiowe o wysokości 8,5 m z wysięgnikami jednoramiennymi o długości 2,5 m i nachyleniu 50 (np.: SAL-8,5 z wysięgnikiem WŁ 1/2,5/3,2/5 lub równoważny) 7 szt.; fundamenty prefabrykowane (np.; B-70) 10 szt.; tabliczki bezpiecznikowe typu Winel 10 szt.; oprawy oświetleniowe Nano 100W 7 szt.; oprawy oświetleniowe Nano 70 W 3 szt.; linia kablowa typu YAKY ż0 4x35; 0,6 1kV - 366 m; uziemienie PA-8,5 3 szt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż opisane w projekcie pod warunkiem, że wykonawca wykaże w ofercie, że zaoferowany produkt posiada identyczne lub lepsze parametry i wykonanie materiałowe. Jeżeli zaistnieje taka konieczność, Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania projektu organizacji ruchu zastępczego i uzyskania zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych (lub powiatowych jeżeli dotyczy). Zadanie B: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia drogowego ul. Radosnej w Radwanicach w zakresie: słupy aluminiowe o wysokości 8 m do bezpośredniego montażu w ziemi z wysięgnikami jednoramiennym o długości 2,5 m i nachyleniu 50 (np.; SAL - 8 z wysięgnikiem WŁ 1/2,5/2,7/5 lub równoważny) 8 szt.; tabliczki bezpiecznikowe typu Winel 8 szt.; oprawy oświetleniowe Nano 70W 8 szt.; linia kablowa typu YAKY żo 4x35; 0,6/1kV - 320 m; uziemienie PA-8,5 1 szt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż opisane w projekcie pod warunkiem, że wykonawca wykaże w ofercie, że zaoferowany produkt posiada identyczne lub lepsze parametry i wykonanie materiałowe. Jeżeli zaistnieje taka konieczność, Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania projektu organizacji ruchu zastępczego i uzyskania zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych (lub powiatowych jeżeli dotyczy)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub dysponuje takimi podmiotami, które w okresie pięciu lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonały dwa zadania z zakresu budowy oświetlenia drogowego; warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane pozwalające na realizacje zadania i przynależącym do Izby Inżynierów Budownictwa; warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobą/osobami, które posiadają uprawnienia w branży elektrycznej, wymagane jest posiadanie świadectwa kwalifikacji S.E.P. typu D i typu E;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, że zastosowane przez Wykonawcę przy realizacji zadania materiały będą posiadały właściwości użytkowe wymagane przy tego typu robotach, a także będą posiadały ważne atesty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania na terenie Polski, które na każde żądanie Zamawiającego zostaną niezwłocznie dostarczone. Jeżeli wykonawca zastosuje inne materiały niż opisane w projekcie, wykonawca wykaże w ofercie, że zaoferowany produkt posiada identyczne lub lepsze parametry i wykonanie materiałowe.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenia o zapoznaniu się z terenem i zaakceptowaniu warunków przetargu, pełnomocnictwo, zaakceptowany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji robót w sytuacji jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią warunki pogodowe uniemożliwiające wykonanie zadania zgodnie z technologią wykonania robót budowlanych; zaistnieje konieczność przyjęcia odmiennych rozwiązań niż przyjęte w projekcie budowlanych; w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe niezależne od wykonawcy i Zamawiający. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kierownika budowy w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub z przyczyn losowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub z przyczyn losowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby, która posiada uprawnienia w branży elektrycznej - świadectwa kwalifikacji S.E.P. typu D i typu E, w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub z przyczyn losowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Siechnice, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Gmina Siechnice, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, kancelaria, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.