eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.7/dost./2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.: 7/dost./2012
Numer ogłoszenia: 85818 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41692 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sportu i Turystyki, ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 24 42 132, faks 22 24 43 218.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.: 7/dost./2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transportem na koszt Wykonawcy, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (tonery, wkłady atramentowe, taśmy, bębny, nośniki) dla Ministerstwa Sportu i Turystyki w Warszawie, w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Istotne warunki zamówienia: 1. Przedmiot dostawy musi być: oryginalny, fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, nie regenerowany, wolny od wad fabrycznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikacje (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 2. Oferowane środki eksploatacyjne muszą być zalecane przez producenta urządzenia w którym będą eksploatowane lub równoważne. Nie powodują utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone, są w pełni kompatybilne z tymi urządzeniami zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 3. Przez materiał (produkt) równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (tj. że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera, itp.), o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych materiałów. 4. W przypadku zaoferowania materiału (produktu) równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego 5. W przypadku części równoważnych Wykonawca przy dostawie musi dostarczyć: oświadczenie o możliwości jej używania w sprzęcie danego producenta bez utraty gwarancji producenta. Oświadczenie, że oferowane materiały eksploatacyjne są w pełni kompatybilne do urządzeń, w których mają być wykorzystywane i nie powodują żadnych utrat funkcjonalności ww. urządzeń. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego przekazania w ciągu 3 dni po 1 sztuce (zestawie) materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których Zamawiający podjął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty. Zamówienie będzie realizowane w pięciu następujących dostawach: pierwsza w ciągu do 14 dni od dnia podpisania umowy druga do dnia 15.06.2012 roku trzecia do dnia 17.08.2012 roku czwarta do dnia 12.10.2012 roku piata do dnia 23.11.2012 roku Zamawiający na co najmniej 14 dni przed podanymi powyżej terminami dostaw powiadomi Wykonawcę o przedmiocie i ilości zamówienia w danej dostawie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrezygnowania z dwóch dostaw w bez podania przyczyny, jednakże możliwość ta nie będzie wiązała się ze zmiana wielkości przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 14 w Warszawie i składował w miejscu wyznaczonym przez pracownika Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Praxis Łódź Pilecka i Petlak sp. j., ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87624,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87624,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87624,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.