eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wymiana i utylizacja wyrobów azbestowych i zabudowa ścian budynku biurowego położonego przy ul. Wernera 4 a w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Radom: Wymiana i utylizacja wyrobów azbestowych i zabudowa ścian budynku biurowego położonego przy ul. Wernera 4 a w Radomiu
Numer ogłoszenia: 85816 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział, ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, fax 048 3624453.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana i utylizacja wyrobów azbestowych i zabudowa ścian budynku biurowego położonego przy ul. Wernera 4 a w Radomiu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana i utylizacja wyrobów azbestowych i zabudowa ścian (termomodernizacja) budynku biurowego położonego przy ul. Wernera 4a w Radomiu a w szczególności: a) rozbiórka eternitu płaskiego ścian zewnętrznych i jego utylizacja, b) ocieplenie i zabudowa ścian płytami elewacyjnymi części drewnianej, c) termomodernizacja części murowanej metodą lekką mokrą, d) roboty towarzyszące rozbiórkowe i montażowe.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Oryginalny kod CPV: 45.26.26.50 - Okładziny Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp oraz spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy pzp i niniejszej specyfikacji, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: - wykonali w ostatnich 5 latach tj. w okresie od 24.04.2003 ÷ 25.04.2008 r. min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. - osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą posiadać właściwe uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z potwierdzeniem przynależności do Izby Inży-nierów Budownictwa. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzą złożonym oświadczeniem, a ponadto posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4.Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 m-cy. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia) - (nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy łącznie z ofertą (wzór Nr 1) dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i pkt 5 SIWZ złożą następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Dla podmiotu wskazanego w ofercie do wykonywania robót w zakresie utylizacji azbestu - Decyzję Prezydenta Radomiu zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów zawierających azbest. 1.3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru nr 2. 1.4.Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - właściwe uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 1.5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat tj. 24.04.2003 ÷ 25.04.2008 r. robót budowlanych z podaniem dat wykonania, wartości oraz odbiorców wg wzoru Nr 3. Wymagana jest realizacja min 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 1.6. Potwierdzenie należytego wykonania prac wymienionych w pkt 1.5. 1.7.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.9. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy pzp i nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - wg wzoru Nr 4. 1.10. Projekt umowy parafowany przez wykonawcę. 1.11. Kalkulację ceny oferty sporządzoną zgodnie ze SIWZ. Wykonawcy, którzy nie przedłożą wymaganych wymienionych w pkt 1.1 - 1.9. dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty uznane zostaną za odrzucone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 upzp. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży jednego lub więcej z wymienionych w pkt 1.10 - 1.11 dokumentów jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. 2. Oferty składane wspólnie. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2.1, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 2.3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 2.4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w pkt 1.1, 1.7, 1.8 dotyczące każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt 1, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu. 2.5. Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2.6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 2.4. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty zgodnie z zapisami § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie WZMiUW w Warszawie Oddział w Radomiu 26-600 Radom, ul. Wernera 4a pok. 115.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 09:45, miejsce: W siedzibie WZMiUW w Warszawie Oddział w Radomiu 26-600 Radom, ul. Wernera 4a pok. 102.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.