eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa urządzeń specjalistycznych do obsługi statków powietrznych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania), znak sprawy 41/WOG/D/Lotnisk./16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-14

Koszalin: Dostawa urządzeń specjalistycznych do obsługi statków powietrznych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania), znak sprawy 41/WOG/D/Lotnisk./16
Numer ogłoszenia: 85813 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109256 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń specjalistycznych do obsługi statków powietrznych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania), znak sprawy 41/WOG/D/Lotnisk./16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń specjalistycznych do obsługi statków powietrznych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (2 zadania). 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości zostały określone w załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy szczegółowy. 3.Informacja o miejscu realizacji zamówienia: 1) Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia są magazyny Zamawiającego: a)w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2; 2)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko zgodnie ze złożonym rzez Zamawiającego szczegółowym wykazem wskazujących asortyment, ilość i miejsce dostawy.4. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry materiałów, które spełniały by założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe.2)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych materiałów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.3)Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.4) W przypadku oferowania materiałów o parametrach równoważnych należy w formularzu cenowym obowiązkowo wpisać proponowany zamiennik, podając jego typ, producenta lub inne dane jednoznacznie go identyfikujące. Nie wypełnienie powyższego skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania. 5. Informacja o Podwykonawcach: 1)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.6.Na zamówienie zostanie podpisana umowa - oddzielnie dla każdego zadania. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.89.10 - Urządzenia załadowcze 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa rampy/ stacji do napełniania lotniczych aparatów ucieczkowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARASNAKE Arkadiusz Szewczyk, ul. Żeromskiego 30, 25-370 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98601,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119998,80

  • Oferta z najniższą ceną: 105780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119998,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.