Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-22
Nidzica: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych Jastrząbki, Krajewo, Leśniewo Wielkie, Zaskórki i Zdzięty, gmina Janowiec Kościelny, powiat nidzicki, województwo warmińsko-mazurskie oraz przeprowadzenie klasyfikacji gruntów, na których nastąpiła zmiana użytków gruntowych
Numer ogłoszenia: 85785 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nidzicki , ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6253279, faks 089 6253279.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych Jastrząbki, Krajewo, Leśniewo Wielkie, Zaskórki i Zdzięty, gmina Janowiec Kościelny, powiat nidzicki, województwo warmińsko-mazurskie oraz przeprowadzenie klasyfikacji gruntów, na których nastąpiła zmiana użytków gruntowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie prac geodezyjnych związanych z: 1) modernizacją ewidencji gruntów i budynków w programie EWOPIS 5.** i EWMAPA FB 10.**, 2) przeprowadzeniem klasyfikacji gruntów, na których nastąpiła zmiana użytków gruntowych, na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jastrząbki, Krajewo, Leśniewo Wielkie, Zaskórki i Zdzięty, gmina Janowiec Kościelny, powiat nidzicki, województwo warmińsko-mazurskie. Charakterystyka obiektu została przedstawiona w tabeli pierwszej zamieszczonej w części III Zał. Nr 1 do SIWZ - Warunki techniczne 2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają Warunki Techniczne stanowiące załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Oznaczenie przedmiotu wg CPV - 71.35.43.00 - 7 usługi badań katastralnych CPV - 71.35.15.00 - 8 usługi badania gleby 4. Zamówienie obejmuje wszystkie koszty wykonania usługi, w tym uczestniczenia w czynnościach związanych z wyłożeniem do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, z rozstrzyganiem uwag i zarzutów zgłoszonych do wyłożonego projektu oraz ewentualnych zarzutów zgłoszonych po publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Ponadto obejmuje koszty materiałów oraz inne opłaty związane z wykonaniem usługi, w tym opłaty za czynności związane z prowadzeniem zasobu geodezyjnego i kartograficznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 71.35.15.00 - Usługi badania gleby .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą, którego przedmiot działania obejmuje prowadzenie prac geodezyjnych i kartograficznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia w myśl art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wymagania: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną modernizację ewidencji gruntów i budynków obejmującą swoim zakresem przedmiot zamówienia lub co najmniej piętnaście prac w ramach których wykonano pomiary sytuacyjne mające na celu ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych np.: podziały nieruchomości, rozgraniczenia nieruchomości, scalenia i wymiany gruntów, scalenia i podziały nieruchomości. 2. Wymagania: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej pięć prac z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty wymaganych dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymaga się dokumentów potwierdzających dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje: a) minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe zgodne z art. 43 pkt. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne i minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe zgodne z art. 43 pkt 2 tej ustawy - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień, b) co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie o kierunku klasyfikacji gruntów lub kurs w zakresie klasyfikacji gruntów - ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia o posiadaniu odpowiedniego wykształcenia lub ukończenia kursu w zakresie klasyfikacji gruntów. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia w myśl art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Inne zalecenia i zastrzeżenia: 1.1. Jeżeli Wykonawca wykaże, że na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załączniki Nr 5a, 6b do SIWZ). 1.2. W przypadku konsorcjum do oferty należy załączyć oryginał dokumentu ustanawiającego pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie publiczne. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w części VI pkt 1 siwz składa każdy z nich. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 2. Na ofertę składa się formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 2 do SIWZ wraz z: 1) odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp, 3) oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, 4) wykazem wykonanych prac geodezyjnych i klasyfikacyjnych w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 5) zobowiązaniem innych podmiotów do oddania do dyspozycji wiedzy i doświadczenia, 6) wykazem osób uczestniczących w realizacji zamówienia, 7) oświadczeniem Wykonawcy dotyczącym posiadania wymaganych uprawnień, 8) zobowiązaniem innych podmiotów do oddania do dyspozycji osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 9) oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, 10) parafowanym projektem umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a) terminu realizacji umowy pod warunkiem działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, b) osób wskazanych do wykonywania prac w wykazie pod warunkiem, że Wykonawca zatrudni do wykonania prac będących przedmiotem umowy osoby o tych samych albo wyższych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Nidzicki
Adres: 13-100 Nidzica, ul. Traugutta 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nidzicy, ul. Traugutta 23, pokój 33 (sekretariat), 13-100 Nidzica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Czy przewiduje się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów - nie, 2. Czy przewiduje się zawarcie umowy ramowej - nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- 04/2024 Sprzedaż i dostawę środków dezynfekcyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy - Postępowanie II
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i prod. mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2024 r. na terenie miasta Nidzica
- Remont budynku BASZTY przy ul. Murarskiej 4 w Nidzicy
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2024 r. na terenie miasta Nidzica
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badań analitycznych wód podziemnych i powierzchniowych oraz badań szczegółowych jakości gleby i ziemi na terenie miasta Bydgoszczy
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obejmująca obręb ewidencyjny 0019 Słopsk, jednostka ewidencyjna 143506_2 Zabrodzie.
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w celu uregulowania stanu prawnego dróg gminnych, Gminy Korzenna z podziałem na części.
- ,,Modernizacja szczegółowej osnowy geodezyjnej dla obrębów ewidencyjnych: Bóbrka, Chorkówka, Kopytowa, Leśniówka, Żeglce"
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Andrespol w gminie Andrespol, Powiat Łódzki Wschodni"
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Brzeziny, Gorzków Nowy, Gorzków Stary, Ludwinów, Niegówka, Postaszowice, gm. Niegowa, powiat myszkowski, woj. śląskie"
więcej: Usługi badania gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.