eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach laboratoryjnych i biurowych budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Łódź: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach laboratoryjnych i biurowych budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 85780 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki , ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl; www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach laboratoryjnych i biurowych budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów pomieszczeń Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki z możliwością wyboru następujących zadań: Zadanie I. Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń na IV piętrze z przystosowaniem dla Zakładu Techniki Sterowania - Instytut Automatyki PŁ, Zadanie II. Remont pomieszczeń biurowych w Instytucie I-14, Zadanie III. Remont pomieszczeń biurowych dla Działu Administracyjno - Technicznego, Zadanie IV. Remont pomieszczeń Dziekanatu, Miejsce realizacji: Zadanie I. Al. Politechniki 11, 90-924 Łódź, Bud. C 3, Zadanie II. ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź, Bud. A 12, Zadanie III. ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź, Bud. A 12, Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy robót: Zadanie I. Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń na IV piętrze z przystosowaniem dla Zakładu Techniki Sterowania - Instytut Automatyki PŁ w zakresie robót budowlanych (ścianki działowe, okładziny: panele laminowane i gres - podłogi, glazura - ściany sanitariatu, tynk mozaikowy - ściany w korytarzu do wys.1,5 m, wymiana stolarki drzwiowej, roboty malarskie), robót instalacyjnych wod.- kan. (wymiana rur instalacyjnych i osprzętu w sanitariacie), roboty elektryczne (wymiana instalacji, gniazd i oświetlenia, komputerowa, alarmowa, ppoż.), Zadanie II. Remont pomieszczeń kierownika Instytutu I-14 i sekretariatu w zakresie wymiany posadzek na panele drewniane z drewna egzotycznego, wymiana sufitu podwieszonego, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, roboty malarskie, Zadanie III. Remont pomieszczeń biurowych na parterze budynku z przystosowaniem dla Działu Administracyjno - Technicznego w tym wymiana posadzek na wykładzinę dywanową, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, roboty malarskie, instalacje wentylacji z klimatyzacją, Wykonawcy mogą składać wnioski na dowolnie wybrane, lub wszystkie zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca posiada doświadczenie wykonawcze w zakresie robót odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącej przedmiot zamówienia, udokumentowane wykonaniem co najmniej 3 zamówień zawierających te roboty o cenie brutto min. 150 tys. zł. każda. Roboty te powinny być wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. * Dla zadania I - co najmniej jedno z przedstawionych zamówień musi zawierać oprócz robót remontowo-budowlanych i elektrycznych również roboty instalacyjne wod.-kan. * Dla zadania III - co najmniej jedno z przedstawionych zamówień musi zawierać oprócz robót remontowo-budowlanych i elektrycznych również roboty wentylacyjno-klimatyzacyjne. 4. Wykonawca zatrudnia w pełnym wymiarze co najmniej 5 osób na stanowiskach produkcyjnych. 5. Wykonawca dysponuje osobami, które będą pełniły funkcje kierowników robót w niniejszym zamówieniu posiadającymi odpowiednie (wymagane przez ustawę Prawo Budowlane) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. * Dla zadania I i III oprócz specjalności konstrukcyjno - budowlanej i elektrycznej wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia i zaświadczenia j.w. w specjalności wod.-kan. i wentylacyjnej. 6. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający wybierze 5 Wykonawców, którzy udokumentują w najwyższym stopniu doświadczenie wykonawcze i otrzymają największą liczbę punktów wg następującej zasady oceny: za każde wykazane na kwotę minimum 150 tys. zł zamówienie ponad 3 zamówień stanowiących warunek udziału, potwierdzone pozytywnymi referencjami wykonawca otrzyma 1 punkt. W sytuacji uzyskania takiej samej liczby najmniejszej w kolejności liczby punktów przez więcej niż jednego wykonawcę o zaproszeniu do złożenia ofert zadecyduje największa wartość brutto zrealizowanych zamówień, po zsumowaniu przez Zamawiającego wartości zamówień wykazanych przez tych Wykonawców. Wybranych 5 wykonawców dla każdego z zadań zostanie zaproszonych do składania ofert (gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy). Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.04 (tekst jednolity Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) - wg zał. 1 c) Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat - wg zał. 2 Do wykazu należy dołączyć referencje inwestora potwierdzające zakres robót, wartość robót brutto, okres wykonywania robót i miejsce wykonywania robót z potwierdzeniem ich jakości i terminowości (można dodatkowo dołączyć protokoły odbioru robót) d) Oświadczenie wykonawcy o stanie zatrudnienia i kadrze technicznej - wg zał. 3 Do oświadczenia należy dołączyć kopie potwierdzone uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie jako kierownika budowy/robót oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wymienione wyżej osoby nie są pracownikami Wykonawcy (lub Wykonawców występujących wspólnie) należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej. e) Oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej - wg zał. 4 Uwaga: W przypadku podmiotów działających wspólnie warunki będą oceniane łącznie dla Wykonawców biorących wspólnie udział w niniejszym postępowaniu oprócz warunku przedstawionego w punkcie a),b) i punkcie e) którego spełnienie muszą udokumentować wszyscy Wykonawcy z biorących wspólnie udział w niniejszym postępowaniu. Przykładowy wzór wniosku wraz ze wzorem załączników znajduje się na stronie internetowej zamawiającego www.zp.p.lodz.pl w zakładce - aktualne ZP - Roboty budowlane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór wniosku i załączników do wniosku dostępne sa na stronie zamawiającego www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ będzie doręczona wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego Wydz. Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź, Dział Administracyjno-Techniczny bud. A12 pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I. Wykonania remontu wybranych pomieszczeń na IV piętrze z przystosowaniem dla Zakładu Techniki Sterowania - Instytut Automatyki PŁ,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń na IV piętrze z przystosowaniem dla Zakładu Techniki Sterowania - Instytut Automatyki PŁ w zakresie robót budowlanych (ścianki działowe, okładziny: panele laminowane i gres - podłogi, glazura - ściany sanitariatu, tynk mozaikowy - ściany w korytarzu do wys.1,5 m, wymiana stolarki drzwiowej, roboty malarskie), robót instalacyjnych wod.- kan. (wymiana rur instalacyjnych i osprzętu w sanitariacie), roboty elektryczne (wymiana instalacji, gniazd i oświetlenia, komputerowa, alarmowa, ppoż).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II. Remont pomieszczeń biurowych w Instytucie I-14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń kierownika Instytutu I-14 i sekretariatu w zakresie wymiany posadzek na panele drewniane z drewna egzotycznego, wymiana sufitu podwieszonego, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, roboty malarskie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III. Remont pomieszczeń biurowych dla Działu Administracyjno - Technicznego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń biurowych na parterze budynku z przystosowaniem dla Działu Administracyjno - Technicznego w tym wymiana posadzek na wykładzinę dywanową, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, roboty malarskie, instalacje wentylacji z klimatyzacją.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.