eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wińsko › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości jeden milion sześćdziesiąt tysięcy trzysta dwadzieścia cztery złote przeznaczonego na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Wińsko: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości jeden milion sześćdziesiąt tysięcy trzysta dwadzieścia cztery złote przeznaczonego na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 85770 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207342 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wińsko, Plac Wolności 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 071 3898186, faks 071 3898366.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości jeden milion sześćdziesiąt tysięcy trzysta dwadzieścia cztery złote przeznaczonego na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie koszt udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w wysokości 1.060.324,00 zł. a) Okres kredytowania wynosi od lipca 2012 r. do listopada 2017r. b) Karencja w spłacie kapitału do 24 lutego 2015r. c) Karencja w spłacie odsetek do końca stycznia 2013r. d) spłata odsetek po upływie karencji w okresach miesięcznych do końca każdego miesiąca. W przypadku gdy termin zapłaty przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, za ostatni dzień terminu uważa się następny dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy, e) spłata kapitału nastąpi: w roku 2015 w kwocie 200.000,00 zł w miesiącu: luty, maj, sierpień, listopad; w roku 2016 w kwocie 460.324,00 zł w miesiącu: luty, maj, sierpień, listopad; w roku 2017 w kwocie 400.000,00 zł w miesiącu luty, maj, sierpień, listopad. f) Spłaty rat kapitału nastąpią do 25 dnia każdego miesiąca. W przypadku gdy termin zapłaty przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, za ostatni dzień terminu uważa się następny dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy. 2. Oferent uzyska od Zamawiającego zabezpieczenie spłaty kredytu w postaci weksla In blanco wraz z deklaracją wekslową. 3. Przedmiotowy kredyt zostanie wykorzystany zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 3 ustawy o finansach publicznych na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. 4. Opłata za złożenie wniosku o udzielenie kredytu - 0 zł, oraz możliwość wcześniejszej spłaty kredytu wraz z odsetkami bez ponoszenia kosztów związanych z wcześniejszą spłatą. 5. możliwość zmiany warunków umowy w zakresie terminów i kwot spłat kredytu bez ponoszenia kosztów związanych z tymi zmianami, 6. termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: a) 500.000,00 zł od podpisania umowy do 31 lipca 2012 roku, b) 560.324,00 zł od podpisania umowy do 30 września 2012 roku, 7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004 - Usługi bankowe, 661130005 - usługi udzielania kredytu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank spółdzielczy w Obornikach Śląskich, ul. Trzebnicka 3, 55-120 Oborniki Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 560000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1858541,96

  • Oferta z najniższą ceną: 1858541,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1880727,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.