eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont łazienek w budynku Zespołu Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 w Warszawie (znak sprawy ZP-29/17).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85674 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Warszawa: Remont łazienek w budynku Zespołu Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 w Warszawie (znak sprawy ZP-29/17).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50752-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300108, ul. ul. Nowogrodzka 43, 00691 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 93 93, faks 22 443 94 85, e-mail sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont łazienek w budynku Zespołu Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 w Warszawie (znak sprawy ZP-29/17).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-29/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek w budynku Zespołu Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt techniczny dla remontu łazienek w Zespole Szkół Poligraficznych im. Marszałka J. Piłsudzkiego przy ul. Stawki 14 w Warszawie - instalacje sanitarne, aranżacja pomieszczeń, wykonany dnia 27 listopada 2016 r. przez ESPRO Paweł Nowak, Warszawa, ul. Międzyborska 50/76. Autorem opracowania jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz. 2) Projekt techniczny dla remontu łazienek w Zespole Szkół Poligraficznych im. Marszałka J. Piłsudzkiego przy ul. Stawki 14 w Warszawie - architektura, aranżacja pomieszczeń, wykonany dnia 18 listopada 2016 r. przez ESPRO Paweł Nowak, Warszawa, ul. Międzyborska 50/76. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Paweł Nowak. 3) Projekt techniczny dla remontu łazienek w Zespole Szkół Poligraficznych im. Marszałka J. Piłsudzkiego przy ul. Stawki 14 w Warszawie - instalacje elektryczne, wykonany dnia 18 listopada 2016 r. przez ESPRO Paweł Nowak, Warszawa, ul. Międzyborska 50/76. Autorem opracowania jest mgr inż. Andrzej Klepaczko. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ST-2 dla remontu łazienek w Zespole Szkół Poligraficznych im. Marszałka J. Piłsudzkiego przy ul. Stawki 14 w Warszawie - branża sanitarna, wykonaną dnia 27 listopada 2016 r. przez ESPRO Paweł Nowak, Warszawa, ul. Międzyborska 50/76. Autorem opracowania jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu łazienek w Zespole Szkół Poligraficznych im. Marszałka J. Piłsudzkiego przy ul. Stawki 14 w Warszawie - branża elektryczna, wykonaną dnia 18 listopada 2016 r. przez ESPRO Paweł Nowak, Warszawa, ul. Międzyborska 50/76. Autorami opracowania są: mgr inż. arch. Paweł Nowak, mgr inż. Andrzej Klepaczko. 4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontu łazienek w Zespole Szkół Poligraficznych im. Marszałka J. Piłsudzkiego przy ul. Stawki 14 w Warszawie - branża budowlana, instalacyjna, wykonaną dnia 30 listopada 2016 r. przez ESPRO Paweł Nowak, Warszawa, ul. Międzyborska 50/76. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Paweł Nowak. Zamawiający załącza do SIWZ przedmiary robót, które są jedynie elementem pomocniczym i nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 1) Przedmiar robót dla remontu łazienek w Zespole Szkół Poligraficznych im. Marszałka J. Piłsudzkiego przy ul. Stawki 14 w Warszawie - instalacje elektryczne, wykonany dnia 21 października 2016 r. przez COK ENGINEERING Aleksandra Fryca, Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 1b lok. 14. Autorem opracowania jest Paweł Broniszewski. 2) Przedmiar robót dla remontu łazienek w Zespole Szkół Poligraficznych im. Marszałka J. Piłsudzkiego przy ul. Stawki 14 w Warszawie - branża budowlana, wykonany dnia 5 grudnia 2016 r. przez ESPRO Paweł Nowak, Warszawa, ul. Międzyborska 50/76. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Paweł Nowak. 3) Przedmiar robót dla remontu łazienek w Zespole Szkół Poligraficznych im. Marszałka J. Piłsudzkiego przy ul. Stawki 14 w Warszawie - branża sanitarna, wykonany dnia 22 listopada 2016 r. przez ESPRO Paweł Nowak, Warszawa, ul. Międzyborska 50/76. Autorem opracowania jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: - demontaż istniejących kabin, przegród i ścianek, - skucie istniejących płytek z posadzek i ścian, - wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów wewnętrznych, - demontaż przyborów sanitarnych, - rozkucie i poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, - wykonanie nowych przegród, stelaży systemowych pod urządzenia i obudowy w systemie GK, - wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych, - montaż sufitu podwieszanego mineralnego, - malowanie ścian, - montaż kabin systemowych WC i natryskowych, - montaż wyposażenia sanitarnego, wiszących muszli klozetowych, umywalek, baterii, itp., - montaż wyposażenia łazienek, blatów umywalkowych, suszarek do rąk, dozowników na mydło, dozowników papieru toaletowego, luster, itp., - wymianę armatury przy białym montażu, - wymianę fragmentów rurociągów wody zimnej i ciepłej w objętych opracowaniem pomieszczeniach, - wymianę i zmiany w prowadzeniu poziomych odpływów kanalizacji, - wymianę pionów wodnych i kanalizacyjnych, w przypadku wody na odcinkach do poziomów, w przypadku kanalizacji do najniższego widocznego kielicha (ponad posadzką), - wymianę urządzeń sanitarnych dla zmienionej aranżacji pomieszczeń WC, - montaż nowych urządzeń sanitarnych i wykonanie dla nich odpływów kanalizacyjnych, - montaż nowych pochwytów i uchwytów w WC dla niepełnosprawnych, - likwidacja starych przyłączy w posadzkach modernizowanych pomieszczeń, - zaślepienie zbędnych kratek odpływowych w korytarzu głównym, - demontaż i zaślepienie zbędnych odcinków instalacji wod.-kan. prowadzonych w ścianach, - montaż podpionowych zaworów mieszających i termostatycznych, - przegląd kominiarski, oczyszczenie i reperacja pionów wentylacyjnych a następnie montaż wentylatorów ściennych w pomieszczeniach małych łazienek, - wymiana oświetlenia i dostosowanie instalacji elektrycznej, - montaż i zasilenie ściennych suszarek do rąk, - montaż i zasilenie czujników dymu w pomieszczeniach WC uczniów. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 5 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 5 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanych umów o pracę w terminach określonych w ust. 5 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT726162.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WAT Nowe Technologie Tomasz Wojciechowski, , Osiedle Centrum 7 lok. 20, 19-200, Grajewo, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 629000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 629000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 886417.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.