To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-19
Ogłoszenie nr 85639 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.
Pyrzyce: Utrzymanie zieleni miejskiej, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów na terenie miasta Pyrzyce, bieżące utrzymanie ścieżki rowerowej oraz odbiór odpadów z terenu miasta i gminy Pyrzyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45191-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyrzyce, krajowy numer identyfikacyjny
81116857110000, ul.
Plac Ratuszowy
1,
74200
Pyrzyce, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 39 70 320, faks
91 39 70 314, e-mail
inwestycje@pyrzyce.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pyrzyce.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie zieleni miejskiej, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów na terenie miasta Pyrzyce, bieżące utrzymanie ścieżki rowerowej oraz odbiór odpadów z terenu miasta i gminy Pyrzyce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NiS.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE I - UTRZYMANIE ZIELENI MIEJSKIEJ Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu, koszeniu trawy, opróżnianiu koszy oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr 1 przez cały okres objęty umową. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania parków i zieleńców przez co rozumie się: - ręczne bądź mechaniczne zamiatanie alejek, - zbieranie śmieci z terenów zielonych w sposób zapewniający utrzymanie ich w czystości, - koszenie trawy w okresie wiosenno-letnim i jej wywiezienie (od 1-go maja do 30 września), odpady zielone muszą być uprzątnięte maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu wytworzenia, - usuwanie zachwaszczenia pomiędzy płytami chodnikowymi (kostką betonową), wokół znaków informacyjnych i słupów oświetleniowych, - pielęgnacja róż: okopczykowanie, przycinanie, podlewanie, usuwanie chwastów i przekwitłych kwiatostanów, nawożenie mineralne oraz wykonywanie oprysków środkami owadobójczymi i grzybobójczymi według potrzeb (dot. Parku Jana Pawła II), - dokonywanie nowych nasadzeń w uzgodnieniu z Zamawiającym - dotyczy kwiatów sezonowych w ilości ok 1600 szt. w następujących lokalizacjach: tężnia, plac przy Pyrzyckim Domu Kultury, Rondo przy ul. Stargardzkiej, plac przed Urzędem Miejskim, Rondo im. Spotkań z Folklorem (zakup nasadzeń, przygotowanie podłoża, posadzenie, uzupełnianie ziemią, montaż kwietnika typu fontanna wraz z zawieszeniem donic). Nasadzenia będą dokonane do 30 kwietnia 2017 roku. Podlewanie zieleni, rabat i kwiatów w gazonach, z częstotliwością odpowiadającą panującym warunkom atmosferycznym; -jesienne grabienie liści zgodnie z tabelą nr 1. - opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy, Zwiększenie ilości koszy czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po burzy, silnym wietrze lub po innych zdarzeniach losowych - gałęzi i innych zanieczyszczeń na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm.) Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów. ZADANIE II -OCZYSZCZANIE I PIELĘGNACJA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone na terenie ścieżki rowerowej polegające na bieżącym oczyszczaniu, opróżnianiu koszy oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr 2 przez cały okres objęty umową. Poprzez bieżące oczyszczanie rozumie się: - ręczne bądź mechaniczne zamiatanie ścieżki rowerowej oraz przyległych do niej 5 miejsc odpoczynku, - ręczne zbieranie śmieci w sposób zapewniający utrzymanie jej w czystości, - koszenie poboczy ścieżki rowerowej o szerokości 1,5 m (w zależności od szerokości pobocza) w okresie wiosenno-letnim (od 1-go maja do 30 września), - formowanie i odmładzanie istniejących żywopłotów, - grabienie liści, - opróżniania i wywozu nieczystości stałych z koszy, Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po burzy, silnym wietrze lub po innych zdarzeniach losowych - gałęzi i innych zanieczyszczeń na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Zwiększenie ilości koszy czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do usunięcia zanieczyszczeń zalegających na wskazanym terenie wskutek zdarzeń losowych w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów. ZADANIE III - BIEŻĄCE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI ULIC, CHODNIKÓW I PLACÓW Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone w granicach administracyjnych miasta Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu, opróżnianiu koszy ulicznych oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr III przez cały okres objęty umową. Poprzez bieżące oczyszczanie rozumie się: -sprzątanie ulic na całej ich szerokości wraz z polami wyłączonymi z ruchu i azylami znajdującymi się na tych ulicach z częstotliwością określoną w tabeli nr III. -sprzątanie chodników na całej ich szerokości przy drogach gminnych. Poprzez sprzątanie rozumie się: - ręczne bądź mechaniczne zamiatanie, - usuwanie zachwaszczenia pomiędzy płytami chodnikowymi (kostką betonową), wokół znaków drogowych słupów oświetleniowych i przy krawędzi jezdni i chodników, -opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy ulicznych, Zwiększenie ilości koszy ulicznych czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do usunięcia zanieczyszczeń zalegających na wskazanym terenie wskutek zdarzeń losowych w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm.). Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów. ZADANIE IV - ODBIÓR ODPADÓW Z TERENU MIASTA I GMINY PYRZYCE Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone w granicach administracyjnych miasta i gminy Pyrzyce polegające na załadunku oraz transporcie odpadów komunalnych, zgromadzonych w workach lub pryzmach w ramach sprzątania terenów nie objętych zadaniem I, II, III oraz przekazanie ich na składowisko odpadów. Odbiór odpadów powinien nastąpić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego ze wskazanego miejsca (100 ton +/- 10 ton). W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm.). Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90601111-6
Dodatkowe kody CPV:
90914000-7,
90918000-5,
77313000-7,
77310000-6,
90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: ODBIÓR ODPADÓW Z TERENU MIASTA I GMINY PYRZYCE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: ZADANIE I: Unieważnienie postępowania - zgodnie z art. 93 ust. 4 - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania I. ZADANIE II: Unieważnienie postępowania - zgodnie z art. 93 ust. 4 - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania II. ZADANIE III: Unieważnienie postępowania - zgodnie z art. 93 ust. 4 - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania III . | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT27777.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 30240.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Dostawa rękawic, asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- "Z LOTTO dach nie tylko w snach - naprawa dachu budynku Pyrzyckiego Domu Kultury"
- Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.