eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Utrzymanie zieleni miejskiej, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów na terenie miasta Pyrzyce, bieżące utrzymanie ścieżki rowerowej oraz odbiór odpadów z terenu miasta i gminy Pyrzyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85639 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Pyrzyce: Utrzymanie zieleni miejskiej, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów na terenie miasta Pyrzyce, bieżące utrzymanie ścieżki rowerowej oraz odbiór odpadów z terenu miasta i gminy Pyrzyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45191-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyrzyce, krajowy numer identyfikacyjny 81116857110000, ul. Plac Ratuszowy 1, 74200 Pyrzyce, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39 70 320, faks 91 39 70 314, e-mail inwestycje@pyrzyce.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pyrzyce.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie zieleni miejskiej, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów na terenie miasta Pyrzyce, bieżące utrzymanie ścieżki rowerowej oraz odbiór odpadów z terenu miasta i gminy Pyrzyce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NiS.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZADANIE I - UTRZYMANIE ZIELENI MIEJSKIEJ Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu, koszeniu trawy, opróżnianiu koszy oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr 1 przez cały okres objęty umową. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania parków i zieleńców przez co rozumie się: - ręczne bądź mechaniczne zamiatanie alejek, - zbieranie śmieci z terenów zielonych w sposób zapewniający utrzymanie ich w czystości, - koszenie trawy w okresie wiosenno-letnim i jej wywiezienie (od 1-go maja do 30 września), odpady zielone muszą być uprzątnięte maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu wytworzenia, - usuwanie zachwaszczenia pomiędzy płytami chodnikowymi (kostką betonową), wokół znaków informacyjnych i słupów oświetleniowych, - pielęgnacja róż: okopczykowanie, przycinanie, podlewanie, usuwanie chwastów i przekwitłych kwiatostanów, nawożenie mineralne oraz wykonywanie oprysków środkami owadobójczymi i grzybobójczymi według potrzeb (dot. Parku Jana Pawła II), - dokonywanie nowych nasadzeń w uzgodnieniu z Zamawiającym - dotyczy kwiatów sezonowych w ilości ok 1600 szt. w następujących lokalizacjach: tężnia, plac przy Pyrzyckim Domu Kultury, Rondo przy ul. Stargardzkiej, plac przed Urzędem Miejskim, Rondo im. Spotkań z Folklorem (zakup nasadzeń, przygotowanie podłoża, posadzenie, uzupełnianie ziemią, montaż kwietnika typu fontanna wraz z zawieszeniem donic). Nasadzenia będą dokonane do 30 kwietnia 2017 roku. Podlewanie zieleni, rabat i kwiatów w gazonach, z częstotliwością odpowiadającą panującym warunkom atmosferycznym; -jesienne grabienie liści zgodnie z tabelą nr 1. - opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy, Zwiększenie ilości koszy czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po burzy, silnym wietrze lub po innych zdarzeniach losowych - gałęzi i innych zanieczyszczeń na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm.) Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów. ZADANIE II -OCZYSZCZANIE I PIELĘGNACJA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone na terenie ścieżki rowerowej polegające na bieżącym oczyszczaniu, opróżnianiu koszy oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr 2 przez cały okres objęty umową. Poprzez bieżące oczyszczanie rozumie się: - ręczne bądź mechaniczne zamiatanie ścieżki rowerowej oraz przyległych do niej 5 miejsc odpoczynku, - ręczne zbieranie śmieci w sposób zapewniający utrzymanie jej w czystości, - koszenie poboczy ścieżki rowerowej o szerokości 1,5 m (w zależności od szerokości pobocza) w okresie wiosenno-letnim (od 1-go maja do 30 września), - formowanie i odmładzanie istniejących żywopłotów, - grabienie liści, - opróżniania i wywozu nieczystości stałych z koszy, Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po burzy, silnym wietrze lub po innych zdarzeniach losowych - gałęzi i innych zanieczyszczeń na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Zwiększenie ilości koszy czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do usunięcia zanieczyszczeń zalegających na wskazanym terenie wskutek zdarzeń losowych w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów. ZADANIE III - BIEŻĄCE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI ULIC, CHODNIKÓW I PLACÓW Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone w granicach administracyjnych miasta Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu, opróżnianiu koszy ulicznych oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr III przez cały okres objęty umową. Poprzez bieżące oczyszczanie rozumie się: -sprzątanie ulic na całej ich szerokości wraz z polami wyłączonymi z ruchu i azylami znajdującymi się na tych ulicach z częstotliwością określoną w tabeli nr III. -sprzątanie chodników na całej ich szerokości przy drogach gminnych. Poprzez sprzątanie rozumie się: - ręczne bądź mechaniczne zamiatanie, - usuwanie zachwaszczenia pomiędzy płytami chodnikowymi (kostką betonową), wokół znaków drogowych słupów oświetleniowych i przy krawędzi jezdni i chodników, -opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy ulicznych, Zwiększenie ilości koszy ulicznych czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do usunięcia zanieczyszczeń zalegających na wskazanym terenie wskutek zdarzeń losowych w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm.). Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów. ZADANIE IV - ODBIÓR ODPADÓW Z TERENU MIASTA I GMINY PYRZYCE Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone w granicach administracyjnych miasta i gminy Pyrzyce polegające na załadunku oraz transporcie odpadów komunalnych, zgromadzonych w workach lub pryzmach w ramach sprzątania terenów nie objętych zadaniem I, II, III oraz przekazanie ich na składowisko odpadów. Odbiór odpadów powinien nastąpić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego ze wskazanego miejsca (100 ton +/- 10 ton). W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm.). Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90601111-6
Dodatkowe kody CPV: 90914000-7, 90918000-5, 77313000-7, 77310000-6, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ODBIÓR ODPADÓW Z TERENU MIASTA I GMINY PYRZYCE
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
ZADANIE I: Unieważnienie postępowania - zgodnie z art. 93 ust. 4 - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania I. ZADANIE II: Unieważnienie postępowania - zgodnie z art. 93 ust. 4 - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania II. ZADANIE III: Unieważnienie postępowania - zgodnie z art. 93 ust. 4 - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania III .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT27777.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pyrzyckie Przedsiębiortwo Komunalne. Spółka z o.o., , ul. Kościuszki 26, 74-200, Pyrzyce, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30240.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30240.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39960.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.