eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drobin › Urządzenie centrum wsi Łęg Probostwo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Drobin: Urządzenie centrum wsi Łęg Probostwo
Numer ogłoszenia: 85638 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Drobin , ul. Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin, woj. mazowieckie, tel. 024 2601441 w. 107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie centrum wsi Łęg Probostwo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie centrum wsi Łęg Probostwo w tym: - trasa 1-2 dotycząca przebudowy drogi powiatowej w zakresie chodników, - trasa 1-3 oraz trasa 2-3 dotycząca przebudowy gminnej drogi gruntowej nr 18 wokół kościoła w zakresie przebudowy nawierzchni, - trasa 5-5 - dojazd do miejscowego cmentarza w zakresie przebudowy nawierzchni, - parking + chodnik + plac przed kościołem w zakresie przebudowy nawierzchni, - przystanek PKS w zakresie ustawienia wiaty przystankowej oraz przebudowy chodnika, - zatoka przed budynkiem OSP w zakresie przebudowy nawierzchni. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa: - dokumentacja projektowa pn. Urządzenie centrum wsi Łęg Probostwo poprzez przebudowę komunikacji lokalnej wraz z książką przedmiarów opracowana przez zespół projektantów p. Zygmunta Wierzbickiego oraz p. Pawła Szymańskiego - szczegółowa specyfikacja techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: 1) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt 1 - 4 prawa zamówień publicznych 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 5) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 6) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Osoby pełniące funkcję kierownika muszą być wpisane na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) udzielą 5 letniej gwarancji na wykonane prace, 10) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 11) zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy, 12) przedłożą kosztorysy ofertowe, wykonane na podstawie przedmiarów robót i dokumentacji projektowej. 2. Komisja przetargowa dokona oceny formalnej i merytorycznej załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 5) Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne względnie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 1.a, 1.c, 1.d, 1.e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w pkt 1.b, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, względnie organem administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą -za zgodność z oryginałem- i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu każdorazowo, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty: 1) Wykazu, co najmniej 1 wykonanej i zakończonej w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej, z zakresu budowy dróg, odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania. Wartość robót budowlanych stanowiących zakończone zadanie, nie może być mniejsza niż 500.000,00 zł brutto. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający miejsce, termin, wartość i zakres wykonanych robót oraz że robota budowlana została zakończona i wykonana należycie. 2) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający że wykonawca dysponuje w/w sprzętem i urządzeniami. 3) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował. Wymagane jest aby wykonawca dysponował następującym sprzętem i urządzeniami: - Koparko - ładowarka jednonacz. kołowa o pojemności łyżki 0,6 m3 - Koparka 0,25 m3 - Równiarka samojezdna 74 kW - Walec statyczny samojezdny 2,5 t - Walec statyczny samojezdny 10 t - Walec statyczny samojezdny 15 t - Walec wibracyjny jednoosiowy 0,6 t - Ubijak spalinowy 200 kg - Żuraw samochodowy - Ciągnik kołowy 37 kW - Samochód skrzyniowy min 5 t - Samochód dostawczy - Samochód samowyładowczy 5 - 10 t - Wibrator powierzchniowy - Skrapiarka do bitumu z ręczną pompą - Rozkładarka mas bitumicznych - Szczotka mechaniczna bez ciągnika - Spawarka - Sprężarka powietrzna spalinowa 4-5 m3/min 4) Wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane jest wykazanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi (kierownik budowy). Każda z osób pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto niezbędnymi dokumentami, które muszą złożyć podmioty występujące w niniejszym postępowaniu są: 1) Oświadczenie informujące, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa spółki regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierająca co najmniej: a) oznaczenie stron umowy, b) określenie celu gospodarczego powstania podmiotu występującego wspólnie, który musi obejmować całość przedmiotu zamówienia, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że podmiot występujący wspólnie musi być powołany najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert, d) sposób reprezentacji podmiotu występującego wspólnie musi być potwierdzony załączonym do umowy pełnomocnictwem, o którym mowa poniżej, e) oświadczenie o zobowiązaniu się do realizacji niniejszego zamówienia w przypadku wyboru oferty podmiotu występującego wspólnie, f) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wobec zamawiającego podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie, obejmującej okres realizacji niniejszego zamówienia oraz okresy udzielonych przez podmioty wchodzące w skład podmiotu występującego wspólnie gwarancji i rękojmi, g) oświadczenie o dokonywaniu zmian w umowie regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie tylko za zgodą zamawiającego. h) pełnomocnictwo udzielone jednemu z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie o udzielenie zamówienia do reprezentacji w niniejszym postępowaniu, podpisania oferty i umowy oraz składania innych oświadczeń w toku postępowania i po jego zakończeniu, udzielonego przez wszystkich uprawnionych przedstawicieli podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej w myśl ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej, i) zakres dostaw objętych niniejszym zamówieniem realizowanych przez poszczególnych Wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, według wzoru załączonego do SIWZ wraz z kosztorysami ofertowymi. 4) Zaakceptowany i parafowany na każdej stronie wzór umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umgdrobin.bip.ogr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: umgdrobin.bip.ogr.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Drobinie ul. Piłsudskiego 12 09-210 Drobin Sekretariat pok. 115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.