Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Białystok: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 85620 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od 1 do 10..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 24.30.00.00-7, 19.52.00.00-7, 33.19.25.00-7, 38.43.71.10-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej dwa (2) zamówienia polegające na dostawie odczynników chemicznych, każde o wartości nie mniejszej niż: dla Zadania nr 1, 10: 20 000 zł brutto; dla Zadania nr 5: 6 000 zł brutto; a w przypadku składania oferty na kilka zadań, na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2) W celu oceny spełniania przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załączonego wzoru druku - zał. nr 6 do SIWZ. 3) Dowodami, o których mowa w pkt 6 Dokumenty ppkt 2) SIWZ są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a) 4) Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt 6 Dokumenty ppkt 3) lit a), może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). 5) W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 6 Dokumenty ppkt 2), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 6 Dokumenty ppkt 3). 6) W sytuacji gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 7) Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru druku zał. nr 4 do SIWZ). 8) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 Dokumenty ppkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zgodnie z pkt 19 SIWZ Wykonawca winien wskazać, czy zamówienie w całości wykona własnymi siłami czy powierzy podwykonawcy wykonanie zamówienia i w jakiej części - zał. nr 5 do SIWZ, z zastrzeżeniem, iż brak oświadczenia w tym zakresie będzie równoważne z samodzielnym wykonaniem zamówienia przez Wykonawcę. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 18 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) Dokumenty ppkt 1) powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 18 SIWZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT: 18) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż to wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, c) spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo (np. kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczone za zgodność z oryginałem).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro X, p. 1008.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku...
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od 1 do 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od 1 do 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od 1 do 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od 1 do 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 24.30.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od 1 do 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od 1 do 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od 1 do 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 24.30.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od 1 do 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 33.19.25.00-7, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od 1 do 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biologiczno-Chemicznego Uniwersytetu w Białymstoku zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od 1 do 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa implantów przeciwjaskrowych
- Dostawa klimatyzacji wraz rozładowaniem, wniesieniem, zainstalowaniem uruchomieniem oraz wdrożeniem instrukcji stanowiskowej w obiektach UMB
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie obozowiska kontenerowego w m. Kolno K-8782".
- Usługa przekazów gotówkowych do klientów Oddziału ZUS w Białymstoku
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa zestawów diagnostycznych do wykrywania wirusa grypy ptaków dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Dostawa mikrokuwet wraz z materiałami zużywalnymi niezbędnymi do wykonywania badań poziomu hemoglobiny we krwi oraz przeglądami i walidacjami posiadanych urządzeń lub dzierżawą nowych hb
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów firmy Bentley dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.