Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Aleksandrów Kujawski: Wykonanie chodnika w pasie drogi powiatowej w miejscowości Ostrowąs o długości 1581,92 m
Numer ogłoszenia: 85601 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax 054 2822031, 2822059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodnika w pasie drogi powiatowej w miejscowości Ostrowąs o długości 1581,92 m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w ternie równinnym - 1.582,0 km II. Roboty ziemne 2. Roboty ziemne poprzeczne/bez transportu/na przerzut wykonywane ręcznie w gr. kat. I-IV - 142,62 m³; 3. Wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. I-IV z transportem urobku na odkład - 20,36 m³; 4. Wykonanie nasypów mechanicznie z gr. kat. I-IV uzyskanego z wykopu - 315,64 m³; III. Odwodnienie korpusu drogowego 5. Wykonanie przykanalików z rur PVC o średnicy 20 cm - 45,90 m; 6. Wykonanie studzienek ściekowych z rur o średnicy 50 cm z wpustem ulicznym żeliwnym - 8 szt.; 7. Wykonanie studni chłonnych z kręgów o średnicy 120 cm, głębokości 3,0 m - 5 szt.; IV. Podbudowy 8. Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I-VI pod konstrukcję nawierzchni chodników - 2.876,90 m²; 9. Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I-VI pod konstrukcję nawierzchni zjazdów - 611,80 m²; 10. Wykonanie warstwy podsypki z piasku grubości 10 cm pod chodniki - 2.876,90 m²; 11. Wykonanie warstwy podsypki z piasku grubości 10 cm pod zjazdami - 611,80 m²; 12. Oczyszczenie mechanicznie warstwy podbudowy tłuczniowej na zjazdach publicznych - 74,20 m²; 13. Skropienie warstwy podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową na zjazdach publicznych - 74,20 m²; 14. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm na zjazdach publicznych - 74,20 m²; 15. wykonanie podbudowy z chudego betonu grubości 10 cm pod zjazdami indywidualnymi - 537,60 m²; V. Nawierzchnie 16. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna grubości 4 cm na zjazdach publicznych - 74,20 m²; VI. Elementy ulic 17. Ustawienie krawężnika betonowego ulicznego o wym. 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem wzdłuż chodnika beton B-15 - 1350,80 mb; 18. Ustawienie krawężnika betonowego wtopionego o wym. 15x22x100 cm na ławie betonowej z oporem na zjazdach beton B-15 - 223,00 mb; 19. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cemetowo-piaskowej - chodnik - 2.976,80 m²; 20. Wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej, grubości 8 cm na podsypce cemetowo-piaskowej - zjazdy indywidualne - 537,60 m²; 21. Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 6x25 cm na ławie cementowo piaskowej grub. 5 cm - 1.458,30 mb; 22. Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm na ławie cementowo piaskowej grub. 5 cm - 266,00 mb; 23. Ułożenie ścieku z kostki brukowej betonowej na ławie betonowej B-15- 1.570,90 mb; 24. Ułożenie ścieku z korytek prefabrykowanych betonowych 50x50x16 cm- 4,0 mb; VII. Inne roboty 1. Geodezyjny pomiar powykonawczy - 1.582,0 km; 2. Oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu - 1 kpl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 7000,00 zł ( siedem tysięcy złotych ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają wszystkie warunki wynikające z punktu 15, których listę przedstawiono w punkcie Potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, b) spełniają warunki określone w art.22, ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych II. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. III. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeni na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). c) wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat niezbędnych kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ ); e) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada wykonawca, f) dokument stwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, g) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 3 zadania); do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały należycie wykonane, (załącznik nr 4), h)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, i)oświadczenie, że nie otwarto wobec Wykonawcy likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, j)oświadczenie, nie orzeczono wobec wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie, k)oświadczenie, że Wykonawca nie był prawomocnie skazany za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, l)oświadczenie, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, ł)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i może ubiegać się o udzielenie zamówienia w myśl delegacji art. 22 ust. 1 ustawy, (załączniki nr 2 i 3), m)zaakceptowany projekt umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawski.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawski pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg w gminie Zakroczym
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Otfinowie wraz z założeniem terenów zielonych oraz budową instalacji oświetlenia
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego u zbiegu ulicy Boya-Żeleńskiego i ul. Obrońców Westerplatte w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- Zagospodarowanie terenu Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Wodzisławiu Śląskim
- Budowa bieżni do celów rekreacyjnych wraz z rozbieżnią do skoku w dal oraz zeskocznią w miejscowości Kozłowo
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.