Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-03
Poznań: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu audiowizualnego do Sali wykładowej w Stacji Geoekologicznej UAM w Storkowie
Numer ogłoszenia: 85581 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu audiowizualnego do Sali wykładowej w Stacji Geoekologicznej UAM w Storkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu audiowizualnego do Sali wykładowej w Stacji Geoekologicznej UAM w Storkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego montażu i uruchomienia w Stacji Geoekologicznej Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Storkowie: Storkowo 32, 78-450 Grzmiąca. Dostarczony przez sprzęt winien być fabrycznie nowy i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny nie gorszy niż określonyw szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który musi być co najmniej tej samej klasy, jakiej oczekuje Zamawiający..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy przewidują obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 1 dostawy wraz z montażem urządzeń odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto oraz udokumentują, że wykazana dostawa wraz z montażem została wykonana należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 2. Formularz cenowy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonanych zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie dostaw zostały wykonane należycie. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 8. Prezentacja oferty asortymentowej Wykonawcy: w przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego do opisanego w SIWZ, do oferty należy dołączyć katalogi, foldery zawierające parametry techniczne proponowanego sprzętu z wyraźnym wskazaniem sprzętu, którego opis dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.amu.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 301.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Iluminacja Bazyliki Konkatedralnej i Ratusza w Kołobrzegu
- Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.