Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-03
Toruń: Świadczenie powszechnych usług sprzątania w Zamiejscowym Ośrodku Dydaktycznym Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 85575 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Dział Administracyjno-Gospodarczy , ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6113090, faks 056 6542948.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rect.uni.torun.pl/dag/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie powszechnych usług sprzątania w Zamiejscowym Ośrodku Dydaktycznym Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Grudziądzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w Zamiejscowym Ośrodku Dydaktycznym w Grudziądzu przy ul. Sienkiewicza 22, która będzie wykonywana wewnątrz budynku (łącznie z myciem okien), w okresie 12 miesięcy : od 1 lipca 2009 roku do 30 czerwca 2010 roku. 2.Usługa sprzątania polega na: 1) zapewnieniu wzorowej czystości budynków i wyposażenia znajdującego się w nich , 2) zaopatrywaniu toalet w materiały sanitarne (mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy i środki dezynfekujące) w ilości niezbędnej na 300 osób dziennie. 3. Charakterystyka budynków i wyposażenia : 1) Budynek główny (pokój kierownika, dziekanat, pokoje pracowników naukowych, sale wykładowe, sale seminaryjne, hole, klatki schodowe, toalety, pomieszczenia zajmowane przez Delegaturę Urzędu Marszałkowskiego oraz Spółkę Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe): a) powierzchnia 1950,8m2, b) podłogi (parkiet - 280m2, tarkiet - 720,8m2, glazura - 120m2, lastriko - 830m2), c) 115 sztuk okien o powierzchni 287,5m2, d) 115 parapetów drewnianych, e) 105 grzejników żeliwnych, 4 grzejniki typu konwektor, f) 115 drzwi drewnianych, które są pod opieką konserwatora zabytków, g) meble: - 61 krzeseł tapicerowanych, - 21 krzeseł obrotowych, - 3 stoły konferencyjne, - 60 regałów bibliotecznych, - 672 krzesła drewniane, - 24 krzesła klubowe, - 8 stolików okrągłych, - 314 stolików uczniowskich, - 68 stolików pod komputer, - 14 stolików kwadratowych, - 21 biurek, - 4 fotele, h) 64 mb balustrad, i) 6 luster o łącznej powierzchni 3,6m2, j) 9 tablic (zielonych) typu tryptyk w salach wykładowych, k) 4 tablice (białe) typu tryptyk w salach wykładowych, l) pojemniki na śmieci. 2) Hala sportowa (sala gimnastyczna, hol, szatnie, toalety, natryski, łącznik) a) powierzchnia 965m2, b) podłogi (glazura - 100 m2, parkiet - 865m2), c) ok.250m2 okien, d) ok.50 mb parapetów lastriko, e) 14 sztuk grzejników konwektor. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następującym czasie: 1) Budynek główny - w dniach od poniedziałku do niedzieli po godzinie 16.00, z wyjątkiem świąt.W czasie przerwy w zajęciach dydaktycznych (lipiec, sierpień, wrzesień) sprzątanie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku i obejmować korytarze, pomieszczenia administracyjne, pomieszczenia Urzędu Marszałkowskiego i Spółki Grudziądzkie Poręczenia Kredytowe, toalety na parterze i w piwnicy. Dokładny zakres usługi określi Kierownik Zamiejscowego Ośrodka Dydaktycznego. 2) Hala sportowa - w dniach od poniedziałku do piątku po godzinie 20.00, z wyjątkiem świąt i okresu wakacyjnego (lipiec, sierpień).W czasie przerwy w zajęciach dydaktycznych (lipiec, sierpień, wrzesień) sprzątanie 3 razy w tygodniu. Dokładny zakres usługi określi Kierownik Zamiejscowego Ośrodka Dydaktycznego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie sprzątania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń wykonawcy dołączonych do oferty wg reguły spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 oraz następujących dokumentów i oświadczeń mających na celu potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w ust. 1 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. po 14 grudnia 2008 roku, 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, 3) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały należycie wykonane; Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże zrealizowanie bądź realizowanie co najmniej dwóch usług o wartości przynajmniej 32 500 zł każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dołączy dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 4) Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 lub załącznik nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umk.pl/oferty/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Do odebrania w siedzibie Zamawiającego w Toruniu, w Rektoracie przy ul. Gagarina 11, IV piętro, pokój 403.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Toruniu, w Rektoracie przy ul. Gagarina 11, IV piętro, pokój 403.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- "Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa rodzinnego - psychiatrycznego - 1560 porad realizowane w ramach projektu własnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego pn. "Rodzina w centrum Etap I"
- Świadczenie usługi cateringu na potrzeby podopiecznych Punktu opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy
- Rozbudowa i przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe firmy ESET
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Olsztyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Przesmyki
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Potok Górny
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
- Usługa sprzątania Pływalni Chwiałka należącej do Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.