Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-31
Międzyrzec Podlaski: Dostowa elementów umundurowania dla Służby Leśnej w 2009r.
Numer ogłoszenia: 85554 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec , ul. Warszawska 53, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3714206, faks 083 3714206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostowa elementów umundurowania dla Służby Leśnej w 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania leśnika określona na 4358 punktów, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28 czerwca 1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 07 czerwca 2000 r. Szczegółowa ilość elementów umundurowania w poszczególnych asortymentach zawarta jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.51.00.00 - Biżuteria i podobne wyroby 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych, b) prowadzą działalność w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia, c) wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) i odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia ( nie mniej niż 80% ceny ofertowej), odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie, 2. w przypadku oferty wspólnej postawione w pkt 1a) warunki musi spełniać oddzielnie każdy Wykonawca ubiegający się o zamówienie, pozostałe warunki łącznie. Ocena spełnienia wykonania warunków zamówienia zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych niżej zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych dostaw o podobnym rozmiarze i charakterze w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania wraz z potwierdzeniem należytego wykonania zrealizowanych dostaw, 5) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty określone w paragrafie 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. , nr 87, poz. 605 z późn. zm.). W przypadku składania oferty wspólnej: 6) wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć każdy oddzielnie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt 2 i 3...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/miedzyrzec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Międzyrzec ul. Warszawska 53, 21-560 Międzyrzec Podlaski za odpłatnością 20 zł (słownie: dwadzieścia złatych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Nadleśnictwo Międzyrzec ul. Warszawska 53, 21-560 Międzyrzec Podlaski - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych i płynnych z obiektu Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Łózkach na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych i płynnych z obiektu Zakładu Opiekuńczo -Leczniczego w Łózkach na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Renowacja zabytkowego parkanu cmentarza przy ulicy Brzeskiej w Międzyrzecu Podlaskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy tóg prokuratorskich wraz z torbami na potrzeby Prokuratury Krajowej.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych.
- Dostawa rękawic, asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Odzież BHP dla pracowników Lasów Państwowych"
- Zakup sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej, ochronnej sportowej, obuwia roboczego sportowego, rękawic roboczych oraz toreb sportowych środków higieny na potrzeby ABW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.