eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85520 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Szczecin: Pożywki
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 9343800000, ul. ul. Ostrawicka 2, 71337 Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 914 898 200, faks 914 898 255, e-mail acentkowska@wiw.szczecin.pl, rdegler@wiw.szczecin.pl Adres strony internetowej (URL): http://bip.wiw.szczecin.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pożywki
Numer referencyjny WIW A.272 .C 15.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.AGAR WG OTTAVIANI AGOSTI 10 SZT 2.PŁYTKI KONTAKTOWE Z NEUTRALIZATOREM DO OGÓLNEJ LICZBY DROBNOUSTROJÓWVRBG AGAR 500G 3.VRBG AGAR 500 g 4.MLEKO DO CELÓW BAKTERIOLOGICZNYCH 500G 5.XLD AGAR 500G 6.PÓŁ FRASER W KOLBACH 225 ML 7.OXFORD AGAR -PŁYTKI 10 SZT Opis przedmiotu zamówienia nie uległ zmianie w stosunku do przedmiotu zamówienia opisanego w postępowaniu przetargowym WIW A.272.C 4.2017


II.5) Główny kod CPV): 33141625-7,
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienia dokonano na podstawie art. 67 st. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający w dniu 29.03.2017 r. w wyniki postępowania przetargowego przeprowadzonego w trypie przetargu nieograniczonego nr WIW A.272.C 4.2017 zawarł umowy nr WIW.A.273.34.2017 i WIW A.273.35.2017, z Wykonawcą BioMaxima S.A. Lublin, ul. Vetterów 5. Zgodnie z treścią umów Wykonawca miał 14 dni kalendarzowych na dostawę przedmiotu zamówienia licząc od dnia wysłania zamówienia emailem. Zamówienie wysłano w dniu 30.03.2017. W dniu 15.05.2017 r. Zamawiający odstąpił od umowy i naliczył kary umowne. Zamawiający zobligowany jest do dokonania zakupu w trybie zamówienia z wolnej ręki, ponieważ przeprowadzenie postępowania przetargowego w innym trybie spowoduje przestój w pracy laboratorium, a przez to możliwość utraty akredytacji.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Argenta Sp. z o.o., sp k., argenta@argenta.com.pl, ul. Polska 114, 60-401, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.