eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zamówienie NrOZ-JW-271-55/II/2011 z dnia 08.04.2011 r. Dostawa i montaż okien PVC w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Kraków: Zamówienie Nr: OZ-JW-271-55/II/2011 z dnia 08.04.2011 r. Dostawa i montaż okien PVC w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
Numer ogłoszenia: 85508 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie , ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6855060, faks 012 6451270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie Nr: OZ-JW-271-55/II/2011 z dnia 08.04.2011 r. Dostawa i montaż okien PVC w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż okien rozwieralno-uchylnych z tworzywa PVC wraz z parapetami zewnętrznymi w pomieszczeniach Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie przy ul. Wąwozowej 34 - zgodnie z załączoną Specyfikacją Techniczną stanowiącą Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem ilościowo-jakościowym oraz zakresem rzeczowym prac przedstawionych w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z postanowieniami ustawy p.z.p., w których Wykonawca jest zobowiązany do wykazania w jej treści, że oferowany przedmiot zamówienia gwarantuje zachowanie takich samych lub lepszych parametrów technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z materiałów własnych Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancje producenta wyrobu, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne ITB, deklaracje zgodności CE, certyfikaty zgodności z Polską Normą, kartę techniczną okna oraz instrukcję montażu okna. 6. W Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ podane zostały przybliżone wymiary okien PVC dla potrzeb obliczenia ceny oferty. Przed przystąpieniem do ich wykonania Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, winien dokonać szczegółowych pomiarów okien. 7. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem w celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem prac a także zdobycie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru prac, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu prac ponosi Wykonawca. UWAGA: a) Użyte do wykonania zamówienia materiały winny być zgodne z wymaganiami Polskich Norm, atestów, aprobat technicznych, gwarancji, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa oraz odpowiednie deklaracje lub certyfikaty zgodności. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom zawartym w normach państwowych lub świadectwach ITB dopuszczających dany wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie - zgodnie z wymogami jakości określonymi w art. 10 Ustawy - Prawo budowlane. b) Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych, bezpieczeństwa pracy i przeciwpożarowych oraz z zasadami wiedzy technicznej. c) Montaż okien powinien być przeprowadzony w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, w dniach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku po godz. 14.30, natomiast w pozostałe dni - bez ograniczenia czasowego. d) Prace powodujące natężenie hałasu powinny być realizowane po godz. 15.30 i w dniach w których Urząd nie pracuje. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca określi termin rozpoczęcia prac z 2-dniowym wyprzedzeniem. b) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. Zamówione okna zostaną przez Wykonawcę wniesione do wskazanych pomieszczeń, rozpakowane i zmontowane. c) Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco i na własny koszt wywieźć zdemontowane stare okna drewniane na legalne składowisko oraz zbędne materiały i opakowania transportowe od dostarczonych okien. d) W miejscu wykonywania prac i drogach komunikacyjnych Wykonawca powinien utrzymać porządek. e) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. f) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. g) Od Wykonawcy wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, h) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, i) Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 9. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi gwarancji udzielonemu przez Wykonawcę. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom. W formularzu ofertowym (stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ) Wykonawca poda wykaz części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom. 11. Termin realizacji zamówienia: 6 (sześć) tygodni od dnia podpisania umowy. 12. Miejsce realizacji zamówienia: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego do oferty w/w oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w tym co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 45.000,00 zł brutto każda oraz załączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie wykazu i dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego do oferty w/w oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,posidają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i doświadczenie zawodowe. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego do oferty w/w oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia ten warunek, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego do oferty w/w oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek ZUS na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (Urzędu Skarbowego, ZUS, KRUS), 2. Oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy p.z.p. I w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy p.z.p., 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. 4. oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zawarte w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawnych (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ), 5. dokumenty, tj. gwarancje producenta wyrobu, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne ITB, deklaracje zgodności CE, certyfikaty zgodności z Polską Normą, karty techniczne okna oraz instrukcję montażu okien, 6. oświadczenie - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, 7. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 216 od poniedziałku do piątku w godz. 900 do 1430 lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- 31-752 Kraków, ul. Wąwozowa 34, pok. 119 (dziennik podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.