eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przebudowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Lublinie przy ul. Mickiewicza 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Lublin: Przebudowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Lublinie przy ul. Mickiewicza 24
Numer ogłoszenia: 85495 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Lublinie przy ul. Mickiewicza 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. wykonanie bieżni prostej czterotorowej długości 90 m z rozbiegiem 5 m i hamownią 15 m o nawierzchni kauczukowej prefabrykowanej nieprzepuszczalnej dla wody gr.13 - 14 mm, szerokości torów 1,22m ?0,01 m, wytyczonych liniami szerokości 5 cm, na podbudowie: asfaltobeton zamknięty, drobnoziarnisty-30mm, asfaltobeton częściowo zamknięty-40mm,kruszywo kamienne frakcji 0 - 31,5mm- 0mm, kruszywo kamienne frakcji 31,5 - 63 mm- 150mm, piasek stabilizowany cementem Rm=1,5 MPa -150mm, grunt rodzimy,obrzeże bieżni na całej długości i szerokości - betonowe z prefabrykatów o wymiarach 38 x 30 cm, posadowionych na ławie betonowej i przykryte warstwą nawierzchni bieżni. 2. wykonanie skoczni w dal -Usytuowana na początku bieżni 90-tki, na środkowym torze, z rozbiegiem długości 40 m + 2 m ( linia odbicia), odwrotnie do startu. Szerokość rozbiegu = szerokości toru, Nachylenie poprzeczne rozbiegu pokrywa się z nachyleniem toru bieżni, nachylenie podłużne - 0,1% .Wymiary zeskoczni 2,75 x 8,0 m + obrzeże 0,5 m (łapacze piasku). 3. wykonanie boisk - a) wielofunkcyjnego z wyposażeniem o powierzchni 1.056 m2 (pole gry 40 m x 20m), o wielofunkcyjnej nawierzchni kauczukowej grubości 6 mm koloru czerwonego na podbudowie o warstwach: asfaltobeton zamknięty, drobnoziarnisty-30mm, asfaltobeton częściowo zamknięty-40mm, kruszywo kamienne frakcji 0 - 31,5mm- 40mm, kruszywo kamienne frakcji 31,5 - 63 mm-150mm, piasek stabilizowany cementem Rm=1,5 Mpa- 150mm,grunt rodzimy. Odwodnienie: układ kopertowy, spadek 0,5 %. Wyposażenie boiska obejmuje dostawę i montaż: -sprzętu do gry w siatkówkę, badmintona i tenisa - słupki aluminiowe demontowane wielofunkcyjne z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym oraz siatka całosezonowa do siatkówki. - sprzętu do piłki koszykowej - komplet (2 szt.) tablic epoksydowych o wymiarach 1,05 m x 1,80 m z obręczami uchylnymi,siatkami łańcuchowymi i mechanizmem do regulacji wysokości. b) do piłki nożnej z wyposażeniem o powierzchni 1.925 m2 (pole gry 55 m x 35 m), na podbudowie przepuszczalnej o nawierzchni z trawy sztucznej o wysokości 22 ÷ 24 mm, gęstości (ilość włókien): 289.000/m2,ilości pęczków: 24100/m2, z wypełnieniem piaskiem kwarcowym. Wyposażenie boiska obejmuje dostawę i montaż : bramek profesjonalnych do piłki nożnej 7,32 m x 2,44 m z siatkami, 4. wykonanie piłkochwytów - wysokość 8 m, siatki z propylenu o wysokiej wytrzymałości, linki O 2,3 mm, krawędzi oczka 12 cm, krawędź siatki dodatkowo wzmocniona, rozpięta na słupach O 159/8 w rozstawie co 5 m., montowanych z trzech stron przed ogrodzeniami od strony ulic: Nadrzecznej (71,00 m), Wałowej (63,30 m), J. Kochanowskiego (65,00 m), 5. wykonanie ogrodzenia - wymiana ogrodzenia w granicy działki od ulic: J.Kochanowskiego (130,00 m) z bramą wjazdową szerokości 3,5 m (światło przejazdu) i furtką o szerokości 100 cm, A .Mickiewicza (107,00 m ) z furtką o szerokości 100 cm, Wałowej (65,00 m). Ogrodzenie wykonane z systemowych paneli ażurowych ocynkowanych, wysokości 180 cm w tym cokół wys.20 cm. 6. wykonanie chodników - z kostki brukowej typu TEKA w kolorze szarym o grubości 60 mm na podsypce piaskowo-cementowej (30 mm), piasek stabilizowany cementem Rm=1,5 Mpa (100 mm) z krawężnikami - 185,00 m2, 7. wyposażenie w ławki - stelaż z profili stalowych 40 x 30 mm, wypełniony listwami z drewna liściastego (buk) grubości 30 mm, malowanych w kolorze naturalnym, bez oparcia. Ławka w komplecie z prefabrykowanym fundamentem betonowym - 10 szt, 8. wykonanie trawników dywanowych - siewem na warstwie wegetacyjnej - 1.912 m2 , 9. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. minimum 2 robót budowlanych obejmujących przebudowę lub budowę boiska do piłki nożnej z nawierzchnią z trawy syntetycznej o powierzchni minimum 1500 m2 o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda robota (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł brutto) (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 250 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) 2. minimum 2 robót budowlanych obejmujących przebudowę lub budowę boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią kauczukową o powierzchni minimum 800 m2, o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda robota (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł brutto) (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 250 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (podstawa prawna: art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane t.j. Dz.U. 2013 r ,poz. 1409 z późn. zm)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1. Wykaz winien wskazywać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1.1. minimum 2 robót budowlanych obejmujących przebudowę lub budowę boiska do piłki nożnej z nawierzchnią z trawy syntetycznej o powierzchni minimum 1500 m2 o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda robota (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł brutto) (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 250 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), 1.2. minimum 2 robót budowlanych obejmujących przebudowę lub budowę boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią kauczukową o powierzchni minimum 800 m2, o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda robota (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł brutto) (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 250 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów). 2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie oraz wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 2.1. minimum 2 robót budowlanych obejmujących przebudowę lub budowę boiska do piłki nożnej z nawierzchnią z trawy syntetycznej o powierzchni minimum 1500 m2 o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda robota (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł brutto) (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 250 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), 2.2. minimum 2 robót budowlanych obejmujących przebudowę lub budowę boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią kauczukową o powierzchni minimum 800 m2, o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda robota (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł brutto) (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 250 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów);
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Jako dokumenty, o których mowa w pkt. III.5 pierwszy tiret należy złożyć: 2.1. dokument dotyczący nawierzchni kauczukowej: a) kartę techniczną oferowanej nawierzchni kauczukowej potwierdzającą wymagane parametry, potwierdzoną przez jej producenta, 2.2. dokument dotyczący nawierzchni z trawy syntetycznej: a) autoryzację producenta trawy syntetycznej wystawioną i podpisaną dla wykonawcy z określeniem przeznaczenia(nazwa inwestycji) wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą inwestycję, 2.3. próbkę nawierzchni o wymiarach min. 20 x 15 cm z etykietą określającą nazwę producenta oraz typ oferowanej nawierzchni, 2.4. próbkę wypełnienia (min. 100 g) z etykietą określającą nazwę producenta oraz typ oferowanego wypełnienia, 2.5. kartę techniczną określającą technologię produkcji potwierdzoną przez jej producenta, 3. Jako dokumenty, o których mowa w pkt. III.5 drugi tiret należy złożyć: 3.1. dokument dotyczący nawierzchni kauczukowej: a) Atest higieniczny PZH, b) Certyfikat ITF Class 2 (Medium-Slow) nawierzchni kauczukowej, c) kompletny raport z badań wykonanych przez niezależne akredytowane laboratorium badające nawierzchnie sportowe potwierdzające wymagane parametry techniczne nawierzchni, 3.2. dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: a) Atest PZH na oferowaną nawierzchnię, b) Atest PZH na oferowane wypełnienie, c) aktualny Certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu, na którym wykonano boisko z oferowanego systemu trawy syntetycznej. 3.3. kompletny raport z badań na proponowany system nawierzchniowy (trawa, wypełnienie) wykonany przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport, ISA Sport lub Sports Labs) potwierdzający zdolność z wymaganymi parametrami 4. Jako dokumenty, o których mowa w pkt. III.5. trzeci tiret należy złożyć: 4.1. dokument dotyczący nawierzchni kauczukowej: a) aktualny dokument potwierdzający wdrożenie przez producenta nawierzchni polityki zarządzania jakością - EN ISO 9001. 5. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt III.5) drugi i trzeci tiret i w pkt. III.6) ppkt. 3-4 złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt III.5) drugi i trzeci tiret i w pkt. III.6) ppkt. 3-4, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 9. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia 10. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, 2) zmiana materiałów budowlanych, urządzeń lub technologii wykonania, w przypadku: a) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, lub wycofania z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów wykonania lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) pojawienia się nowszej technologii wykonania, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji lub kosztów wykonania umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, d) konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych wcześniej rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) podyktowane to będzie usprawnieniem procesu budowy lub zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie lub zmianą przepisów prawa, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, f) nieosiągnięcia wymaganej wilgotności podłoża pod nawierzchnię sportową. 4) zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w ppkt 1), 5) zmiana treści wykazu scalonych elementów robót w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w ppkt. 1) i odpowiednio do ppkt 4), 6) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad ppkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, 2) ad pkt 2) - zamiana na inne materiały lub urządzenia posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia, 3) ad ppkt. 3) - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: lit. a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego, lit. b) - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. d) - o okres niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, lit. e) - o okres niezbędny do wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, lit. f) - o okres niezbędny do osiągnięcia wilgotności podłoża pod nawierzchnię sportową mniejszej niż 3%. 4) ad ppkt 4) - wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określone kwotą ryczałtową, zostanie odpowiednio zmniejszone na podstawie wyliczenia wartości zmniejszonego zakresu zamówienia dokonanego na podstawie protokołu zaawansowania robót i wykazu scalonych elementów robót, 5) ad ppkt 5) - zmiana treści wykazu scalonych elementów robót nastąpi z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia, 6) ad ppkt 6) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pok. nr 8, po dokonaniu wpłaty 15,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (15,00 zł + koszt przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl.Litewski 1, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Mariusz Miazek - Wydział Iwestycji i Remontów Urzędu Miasta Lublin, ul. Podwale 3, parter, pokój nr 78, telefon 81 466 24 21. 2. W zakresie procedury: p. Anna Ziółkowska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 17.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.