To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-19
Ogłoszenie nr 85479 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.
Grudziądz: NAPRAWA I MALOWANIE ELEWACJI ORAZ BRAM GARAŻOWYCH (BUD.NR 58 PRZY UL. HALLERA 62 W GRUDZIĄDZU) ORAZ KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ (BUD. NR 5 W M.JAMY) ORAZ POMIESZCZEŃ WĘZŁÓW SANITARNYCH (BUD.NR 49,51,169 PRZY UL. DWORCOWEJ 6A, GRUPA) - SPRAWA NR 26/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programunie dotyczy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45361-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczyInformacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
34090727700000, ul.
ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, faks
261 48 32 22, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NAPRAWA I MALOWANIE ELEWACJI ORAZ BRAM GARAŻOWYCH (BUD.NR 58 PRZY UL. HALLERA 62 W GRUDZIĄDZU) ORAZ KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ (BUD. NR 5 W M.JAMY) ORAZ POMIESZCZEŃ WĘZŁÓW SANITARNYCH (BUD.NR 49,51,169 PRZY UL. DWORCOWEJ 6A, GRUPA) - SPRAWA NR 26/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):26/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest naprawa i malowanie elewacji bram garażowych (bud.nr 58 przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu) oraz konserwacja malarska pomieszczeń (bud.nr 5 w m. Jamy) oraz pomieszczeń węzłów sanitarnych (bud.nr 49,51,169 przy ul. Dworcowej 6a, Grupa), zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót oraz na warunkach określonych przez Zamawiającego. ZADANIE NR 1:naprawa i konserwacja elewacji budynku, roboty dekarsko-blacharskie oraz naprawa i konserwacja bram garażowych budynku nr 58 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu ZADANIE NR 2:konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w m. Jamy ZADANIE NR 3:konserwacja malarska pomieszczeń węzłów sanitarnych w budynkach nr 49, 51, 169 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających w szczególności na: 1)w zadaniu nr 1: roboty dekarsko-blacharskie, naprawa i konserwacja malarska elewacji, naprawa i konserwacja bram garażowych, wywóz i utylizacja odpadów. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w oświetlenie terenu robót, w znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 45262522-6 - roboty murarskie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45261210-9 - wykonywanie pokryć dachowych KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2)w zadaniu nr 2: odnowienie powłok malarskich ścian, sufitów, stolarki drzwiowej i okiennej. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie 3)w zadaniu nr 3: przygotowanie podłoża pod malowanie farbami zmywalnymi lateksowymi polegające na zeskrobaniu i zmyciu starej farby ze ścian i sufitów i zagruntowanie podłoża preparatem gruntującym na całej powierzchni. W części mniej narażonej na wilgoć przygotowanie powierzchni do malowania polegające na poszpachlowaniu nierówności i dwukrotne pomalowanie farbą zmywalną lateksową . W części bardziej narażonej na wilgoć przyklejenie warstwy siatki na ścianach od wysokości płytek do sufitu i suficie, następnie nałożenie podkładowej masy tynkarskiej i dwukrotne pomalowanie farbą zmywalną lateksową; konserwacja malarska stolarki okiennej i drzwiowej, grzejników, rur i ścian; uzupełnienie brakujących tulei nawiewnych w drzwiach; osadzenie kratek wentylacyjnych w ścianie i suficie; wywóz i utylizacja odpadów. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45262522-6 - roboty murarskie KOD CPV: 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1,2,3 określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ogólne warunki umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45410000-4,
45262522-6,
45442100-8,
45261210-9,
90500000-2,
45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Naprawa i konserwacja elewacji budynku, roboty dekarsko-blacharskie oraz naprawa i konserwacja bram garażowych budynku nr 58 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT81108.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 92089,28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Konserwacja malarska pomieszczeń w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym w m. Jamy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13223.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15006,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Konserwacja malarska pomieszczeń węzłów sanitarnych w budynkach nr 49, 51, 169 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10158.65 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11570,55 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Prace konserwatorskie przy elewacji budynku głównego Biblioteki Miejskiej - dla ściany frontowej - ryzalit oraz ściana boczna od ulicy Bema
- Modernizacja dachu budynku w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 im. Kazimierza Kirejczyka w Grudziądzu. Zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w II półroczu 2024 roku
- Przebudowa parkingu przy ulicy Gen. Bora-Komorowskiego
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.