eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Przebudowa drogi leśnej nr 3 w leśnictwie Dąbrowa Bór

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Kraśnik: Przebudowa drogi leśnej nr 3 w leśnictwie Dąbrowa Bór
Numer ogłoszenia: 85474 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik, ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252041, 8252042, fax 081 8843709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr 3 w leśnictwie Dąbrowa Bór.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Przebudowa drogi leśnej nr 3 w leśnictwie Dąbrowa Bór. Projektuje się wykonać: 1. Utwardzenie drogi leśnej na dł. 865m i szer. nawierzchni 3,50m w technologii: - warstwa odsączająca z piasku gr. 20cm, - podbudowa z kamienia łamanego, gr. 15cm po zagęszczeniu, - nawierzchnia z tłucznia kamiennego z zaklinowaniem gr. 10cm. 2. Utwardzenie 4 szt. zjazdów obustronnych o szer. 3,50m. 3. Wykonanie 3 szt. przepustów poprzecznych pod drogą ø 600mm o długości 5,00m. 4. Wykonanie 8 szt. przepustów pod zjazdami ø 600mm o długości 6,00m. Szczegółowy zakres robót i wymagań co do ich jakości, a także innych zobowiązań wobec zamawiającego w ramach niniejszego zamówienia określają: przedmiar robót, uproszczony projekt, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, ustalenia zwarte w s.i.w.z. wraz z załącznikami. Proponuje się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z zamawiającym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 5400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tak aby w dniu otwarcia ofert było w posiadaniu zamawiającego. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 16 (kasa) w siedzibie zamawiającego zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą; 2) zostanie zawarta umowa w sprawie prowadzonego zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Ponadto zamawiający zwróci wadium na wniosek wykonawcy: 1) który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają wymogi art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, b) wykonali co najmniej dwie prace w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i rozmiarze jak w niniejszym zamówieniu, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie, c) dysponują kierownikiem budowy robót z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budownictwa drogowego bez ograniczeń lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, d) ubezpieczają działalność firmy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150 tys. złotych. 3. W przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w pkt 1 muszą spełnić oddzielnie poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, pozostałe warunki przy ocenie będą podlegały sumowaniu. W zakresie ubezpieczenia, każdy z wykonawców musi być ubezpieczony proporcjonalnie do udziału w bezpośrednim wykonaniu robót (zgodnie z umową konsorcjum). Potwierdzenie spełnienia powyższych warunków zamawiający uzyska na podstawie analizy dokumentów i załączników wymienionych w dziale VI do s.i.w.z. oraz sprawdzenia na gruncie, niektórych obiektów wskazanych w tych dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ kopię dokumentów stwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia w zakresie budownictwa drogowego bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 4/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych z podaniem: miejsca wykonania, rodzaju robót, ich wartości, dat wykonania - zał. nr 4 do s.i.w.z. oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, opinie itp.), 5/ kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, 6/ podstawowe dokumenty dotyczące firmy każdy z partnerów (we wspólnej ofercie) powinien złożyć z osobna, 7/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (potwierdzające spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 i potwierdzające niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) - zał. nr 8 do s.i.w.z.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pokój nr 13, 23-200 Kraśnik, ul. Janowska 139..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokój nr 3 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.